30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46270221
RUGOS, s.r.o.
Tamaškovičova 2742/17, Trnava, 91701, SVK
Údržba nezastavaných pozemkov
Údržba nezastavaných pozemkov
Služba
1. Údržba nezastavaných pozemkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kosenie trávy, odstránenie buriny a náletových drevín, vyhrabanie opadnutého lístia, odvoz uvedeného zeleného odpadu. |
Kosenie v rovine aj vo svahu – kosenie krovinorezmi a pojazdovými kosačkami. |
Kosenie trávy v celkovej výmere 141 772 m2 a to 2 x za sezónu, čo je 283 544 m2. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kosenie lúčneho trávnika v miernom svahu s odvozom trávy a lístia - (počet kosení za sezónu - 2x) | m2 | 73772 | ||
Kosenie lúčneho trávnika v rovine s odvozom trávy a lístia - (počet kosení za sezónu - 2x) | m2 | 40000 | ||
Kosenie ruderálneho porastu v rovine s odvozom trávy a lístia - (počet kosení za sezónu - 2x) | m2 | 10000 | ||
Kosenie trávnika v rovine s odvozom trávy a lístia - (počet kosení za sezónu - 1x) | m2 | 3000 | ||
Kosenie trávnika v rovine s odvozom trávy a lístia - (počet kosení za sezónu - 1x) | m2 | 13000 | ||
Kosenie trávnika v rovine s odvozom trávy a lístia - (počet kosení za sezónu - 1x) | m2 | 5000 | ||
Kosenie ruderálneho porastu v miernom svahu bez odvozu trávy a lístia - (počet kosení za sezónu - 1x) | m2 | 15000 |
Názov |
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje krovinorezmi, pojazdnou kosačkou s mulčovacou hlavou, pojazdnou kosačkou so zberačom, traktorom so svahovou priekopovou rukou s mulčovacím zariadením s dosahom min. 6 m. |
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi - koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov. |
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží doklad z povinného školenia zamestnancov z BOZP, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením ceny za jedno kosenie po lokalitách. Podklady poskytne objednávateľ. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, odvozu a likvidácie odpadu (pokosenej trávy), s vyčistením komunikácií a obrubníkov. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi potvrdenie o ekologickej likvidácii trávy a lístia. |
Vyžaduje sa ochrana majetku objednávateľa pred poškodením od odletujúcich kamienkov a trávy. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve. |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Fakturácia bude prebiehať k aktuálnemu mesiacu, kedy nastalo plnenie zo strany dodávateľa a to pre každú lokalitu samostatne. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi po každom kosení čiastkovú faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Miesto vykonávania služby: lokalita Turecký Vrch a Rožňava - okolie. |
Lehota plnenia v lokalite Turecký Vrch: august - september a november. Celkom 2 x za sezónu, t.j. kosenie 2 x 123 772 m2 = 247 544 m2. |
Lehota plnenia v lokalite Rožňava - okolie: august a november. Celkom 2 x za sezónu, t.j. kosenie 2 x 18 000 m2 = 36 000 m2. |
Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením zmluvy do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.) |
Slovenská republika
01.08.2020 07:00 — 30.11.2020 15:00
1,00 celok
11 232,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2020 13:16
19.06.2020 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.06.2020 16:29 - Vstupná ponuka | 11 230,80 | € | Cena s DPH |
19.06.2020 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 907,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: