30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51873885
NILTEX s. r. o.
Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK
Pončo do dažďa
pončo do dažďa, nepremokavý odev, nepremokavá pláštenka
Tovar, Služba
1. Pončo do dažďa
|
|
---|---|
Funkcia |
Pončo do dažďa - novovyrobený, doteraz nepoužívaný výrobok slúžiaci na ochranu osôb a odevov týchto osôb pred nepriaznivým počasím vďaka vlastnostiam materiálu, z ktorého je tento odev vyrobený, a to nepremokavosti a vetruodolnosti. |
Fotografia / vyobrazenie požadovaného tovaru je prílohou tejto kúpnej zmluvy. |
Pončo do dažďa sa požaduje dodať v nasledovných veľkostiach: |
Veľkosť "M" : 60 kusov |
Veľkosť "L" : 120 kusov |
Veľkosť "XL" : 121 kusov |
Veľkosť "XXL" : 160 kusov |
Veľkosť "XXXL" : 100 kusov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vodný stĺpec | mm | 10 000 | ||
Priedušnosť | g/m2/24 hod | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiálové vyhotovenie | Ultraľahký materiál, prepúšťajúci telovú vlhkosť, s výbornou odolnosťou voči UV žiareniu, minimálnou rozťažnosťou vplyvom vlhka, s tkanou mriežkou pre zvýšenie pevnosti. |
Materiálové vyhotovenie | 100 % polyamid alebo 100% polyester alebo ekvivalentná tkanina s Rip/Stop úpravou |
Farebné vyhotovenie | Olivovozelená alebo kaki. |
Účel použitia | Ochrana osôb pred nepriaznivým počasím proti dažďu a vetru. |
Vyhotovenie | Pončo s kapucňou je vhodné na nosenie na odev osôb, umožňuje optimálnu voľnosť pohybu, na bokoch sa dá kompletne rozopnúť a použiť aj ako plachta, podložka alebo prikrývka |
Požiadavky na označenie tovaru | Každé pončo do dažďa je označené samostatnou visačkou výrobcu, ktorá je umiestnená v strede priekrčníka zadného dielu. |
Požiadavky na obsah údajov uvedených na visačke výrobcu | Samostatná visačka výrobcu obsahuje nasledovné údaje: identifikáciu výrobcu (dodávateľa), názov a veľkosť výrobku, symboly ošetrovania, mesiac a rok výroby |
Požiadavky na obsah údajov uvedených na visačke výrobcu | Samostatná visačka výrobcu obsahuje aj informáciu, že výrobok je vyhotovený pre objednávateľa a značku objednávateľa. Podklady pre túto informáciu a značku objednávateľa poskytne objednávateľ . |
Požiadavky na balenie tovaru | Pončo do dažďa sa balí podľa veľkosti. Výrobky sú balené a vložené samostatne do PE obalu, ktorý je označený štítkom. |
Požiadavky na balenie tovaru | Ku každému výrobku je pribalený informačný návod od výrobcu vyhotovený v slovenskom alebo v českom jazyku. |
Požiadavky na balenie tovaru | Informačný návod od výrobcu obsahuje zásady správneho používania a ošetrovania ponča a odporúčané používanie prostriedkov na udržiavanie vrátane záručnej doby. |
Požiadavky na balenie | Výrobky sa vkladajú po 10 kusov do kartóna, ktorý je zaistený proti otvoreniu. Hmotnosť kartóna nesmie presiahnuť 15 kg. |
Požiadavky na obsah údajov uvedených na kartóne, na papierovej etikete | Na kartóne je umiestnená papierová etiketa s týmito údajmi: identifikácia výrobcu (dodávateľa), názov výrobku, veľkosť výrobku, symboli ošetrovania, mesiac a rok výroby. |
Požiadavky na obsah údajov uvedených na kartóne, na papierovej etikete | Papierová etiketa obsahuje aj informáciu, že výrobok je vyhotovený pre objednávateľa a značku objednávateľa. Podklady pre túto informáciu a značku objednávateľa poskytne objednávateľ . |
Názov |
2.3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2.3.2 Pokiaľ sa požiadavky na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti ( vrátane fotografie) odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru. |
2.3.3 Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy) poskytne podklady na obsah visačky výrobcu, ktorou je označený každý jednotlivý výrobok a na obsah papierovej etikety, ktorou je označený každý kartón s tovarom, t .j. poskytne predlohu, vzor pre vyhotovenie značku odberateľa a presné znenie textu informácie o tom , že výrobok je vyhotovený pre objednávateľa s uvedením označenia objednávateľa. |
2.3.4. Podklady podľa predchádzajúceho bodu 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy budú dodávateľovi oznámené (doručené) po nadobudnutí účinnosti tejto kúpnej zmluvy bezodkladne, elektronicky (e-mailom), najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
2.3.5 Požadujú sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vzorky tovaru podľa tejto zmluvy najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. Vzorky sa požadujú dodať v nasledovných množstvách a veľkosti: 1 kus vo veľkosti "L" a 1 kus vo veľkosti "XL". |
2.3.6 Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.7 Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.8 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.9 Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Dodávateľ môže faktúru odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.10 Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.11 Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
2.3.12 Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
2.3.13 Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto kúpnej zmluvy budú považovať nedodanie tovaru v súlade so špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy, omeškanie s predložením vzoriek tovaru podľa bodu 2.3.5 tejto kúpnej zmluvy a nesplnenie osobitnej požiadavky na plnenie podľa bodu 2.3.8. tejto kúpnej zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ul. Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.06.2020 08:00 — 04.09.2020 13:00
561,00 ks
63 210,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2020 10:52
25.06.2020 09:00
25.06.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2020 11:15 - Vstupná ponuka | 62 400,00 | € | Cena s DPH |
25.06.2020 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 198,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: