• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2020 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2020 10:55

Detail zákazky Z202012844

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2020 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2020 10:55

Základné údaje

Z202012844

OF-214872

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4818207

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51873885

NILTEX s. r. o.

Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pončo do dažďa

pončo do dažďa, nepremokavý odev, nepremokavá pláštenka

  • 18221100-5 - Nepremokavé pláštenky
  • 18221000-4 - Nepremokavé odevy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pončo do dažďa
Funkcia
Pončo do dažďa - novovyrobený, doteraz nepoužívaný výrobok slúžiaci na ochranu osôb a odevov týchto osôb pred nepriaznivým počasím vďaka vlastnostiam materiálu, z ktorého je tento odev vyrobený, a to  nepremokavosti a vetruodolnosti.
Fotografia / vyobrazenie požadovaného tovaru je prílohou tejto kúpnej zmluvy.
Pončo do dažďa sa požaduje dodať v  nasledovných veľkostiach:
Veľkosť "M" : 60 kusov
Veľkosť "L" : 120 kusov
Veľkosť "XL" : 121 kusov
Veľkosť "XXL" : 160 kusov
Veľkosť "XXXL" : 100 kusov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vodný stĺpec mm 10 000
Priedušnosť g/m2/24 hod 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiálové vyhotovenie Ultraľahký materiál, prepúšťajúci telovú vlhkosť,  s výbornou odolnosťou voči UV žiareniu, minimálnou rozťažnosťou vplyvom vlhka, s tkanou mriežkou pre zvýšenie pevnosti.
Materiálové vyhotovenie 100 % polyamid alebo 100% polyester alebo ekvivalentná tkanina s Rip/Stop úpravou
Farebné vyhotovenie Olivovozelená alebo kaki.
Účel použitia Ochrana osôb pred nepriaznivým počasím proti dažďu a vetru.
Vyhotovenie Pončo s kapucňou je vhodné na nosenie na odev osôb,  umožňuje optimálnu voľnosť pohybu,  na bokoch sa dá kompletne rozopnúť a použiť aj ako plachta, podložka alebo prikrývka
Požiadavky na označenie tovaru Každé pončo do dažďa je označené samostatnou visačkou výrobcu, ktorá je umiestnená v strede priekrčníka zadného dielu.
Požiadavky na obsah údajov uvedených na visačke výrobcu Samostatná visačka výrobcu obsahuje nasledovné údaje: identifikáciu výrobcu (dodávateľa), názov a veľkosť výrobku, symboly ošetrovania, mesiac a rok výroby
Požiadavky na obsah údajov uvedených na visačke výrobcu Samostatná visačka výrobcu obsahuje aj informáciu, že výrobok je vyhotovený pre objednávateľa a značku objednávateľa. Podklady pre túto informáciu a značku objednávateľa poskytne objednávateľ .
Požiadavky na balenie tovaru Pončo do dažďa sa balí podľa veľkosti. Výrobky sú balené a vložené samostatne do PE obalu, ktorý je označený štítkom.
Požiadavky na balenie tovaru Ku každému výrobku je pribalený informačný návod od výrobcu vyhotovený v slovenskom alebo v českom jazyku.
Požiadavky na balenie tovaru Informačný návod od výrobcu obsahuje zásady  správneho používania a ošetrovania ponča a odporúčané používanie prostriedkov na udržiavanie vrátane záručnej doby.
Požiadavky na balenie Výrobky sa vkladajú po 10 kusov do kartóna, ktorý je zaistený proti otvoreniu. Hmotnosť kartóna nesmie presiahnuť 15 kg.
Požiadavky na obsah údajov uvedených na kartóne, na papierovej etikete Na kartóne je umiestnená papierová etiketa s týmito údajmi: identifikácia výrobcu (dodávateľa), názov výrobku, veľkosť  výrobku, symboli ošetrovania, mesiac a rok výroby.
Požiadavky na obsah údajov uvedených na kartóne, na papierovej etikete Papierová etiketa obsahuje aj informáciu, že výrobok je vyhotovený pre objednávateľa a značku objednávateľa. Podklady pre túto informáciu a značku objednávateľa poskytne objednávateľ .
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1  Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.3.2  Pokiaľ sa požiadavky na tovar  uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti ( vrátane fotografie) odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve  za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru.
2.3.3  Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy)  poskytne podklady na obsah  visačky výrobcu, ktorou je označený každý jednotlivý výrobok  a na obsah papierovej etikety, ktorou je označený každý  kartón s tovarom, t .j. poskytne  predlohu, vzor pre vyhotovenie značku odberateľa a  presné znenie textu informácie o tom , že výrobok je vyhotovený pre objednávateľa s uvedením označenia objednávateľa.
2.3.4. Podklady podľa predchádzajúceho bodu 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy  budú dodávateľovi oznámené (doručené) po nadobudnutí účinnosti tejto kúpnej zmluvy bezodkladne, elektronicky (e-mailom), najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.
2.3.5 Požadujú sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vzorky tovaru podľa tejto zmluvy najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.  Vzorky sa požadujú dodať v nasledovných množstvách a veľkosti: 1 kus vo veľkosti "L" a 1 kus vo veľkosti "XL".
2.3.6  Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.7  Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného  názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu,  aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy.
2.3.8  Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.9  Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy,  ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Dodávateľ môže faktúru odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy.
2.3.10  Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.11 Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
2.3.12 Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
2.3.13 Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto kúpnej zmluvy budú považovať nedodanie tovaru v súlade so špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy,  omeškanie s predložením vzoriek tovaru podľa bodu 2.3.5 tejto kúpnej zmluvy a nesplnenie osobitnej požiadavky na plnenie podľa bodu 2.3.8. tejto kúpnej zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.06.2020 08:00 — 04.09.2020 13:00

561,00 ks

63 210,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2020 10:52

25.06.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 159
 188
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2020 11:15 - Vstupná ponuka 62 400,00 € Cena s DPH
25.06.2020 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 61 198,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS