• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 11:45

Detail zákazky Z202012822

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 11:45

Základné údaje

Z202012822

OF-214256

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4809481

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladnička s mrazničkou

kombinovaná chladnička

  • 39711100-0 - Chladničky a mrazničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladnička  s mrazničkou
Funkcia
Nákup novej chladničky do prevádzkových priestorov Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička s mrazničkou  umiestnená v  hornej časti podľa dolu uvedenej špecifikácie ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Voľne stojaca  kombinovaná chladnička - špecifikácia:
- energetická trieda min. A++
- dvere dvojdverová
- rozmerové parametre :  šírka x výška x hĺbka 54 cm ,144 cm , 57 cm
- čistý objem chladiacej časti min. 171 litrov
- čistý objem mraziacej časti min. 42 litrov
- mraziaca časť je vybavená drôtenou poličkou 1 ks
- počet sklenených políc chladničky 3 ks
- počet zásuviek  chladničky 1 ks
- počet kompresorov 1 ks
- zmeniteľné otváranie dverí áno
- police na dverách chladničky 3 ks
- hlučnosť do 42 dB
- hmotnosť 39 kg
- farba biela
- referenčný produkt kombinovaná chladnička ECG ERD 21444 WA++
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1/ Vrátane dopravy do miesta plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia - sídla Objednávateľa).
2/ Doručenie tovaru do sídla Objednávateľa a jeho odovzdanie kontaktnej osobe Objednávateľa.
3/ Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
4/ Dodávateľ zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový,  nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám Objednávateľa.
5/ Objednávateľ uvádza konkrétny typ – model - značku tovaru, ktorý uprednostňuje, avšak pripúšťa plnohodnotný ekvivalent, ktorý musí spĺňať technické požiadavky - špecifikáciu objednávateľa.
6/ V prípade ponúknutia ekvivalentu Dodávateľ oznámi typ – model - značku tovaru k odsúhlaseniu Objednávateľom, a to najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7/ Dodávateľ bude Objednávateľovi avizovať dodanie tovaru min. dva pracovné dni pred jeho plánovaným dodaním.
8/ Ak bude Dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom; Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi; v takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
9/ Vystavenie faktúry sa uskutoční po kompletnom dodaní tovaru (faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru, ako aj meno kontaktnej osoby Objednávateľa).
10/ Splatnosť faktúry: do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin ,Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

06.07.2020 10:30

2,00 ks

472,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2020 10:40

22.06.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 82
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2020 12:20 - Vstupná ponuka 468,00 € Cena s DPH
15.06.2020 12:20 - Najvýhodnejšia ponuka 468,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS