• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2020 11:50

Detail zákazky Z202012812

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2020 11:50

Základné údaje

Z202012812

OF-214154

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4803368

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43902138

WARGAS s.r.o.

Bratislavská 1184, Šamorín, 93101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pojazdný portálový žeriav s kladkostrojom

žeriav, hliníkový portálový žeriav, pojazdný žeriav, kladkostroj

  • 42411000-0 - Kladkostroje a zdvíhadlá/výťahy
  • 42414310-7 - Mobilné zdvižné rámy/rámové konštrukcie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pojazdný portálový žeriav s elektrickým kladkostrojom
Funkcia
Novovyrobený produkt so záručným listom
Žeriav na manipuláciu s ťažkými predmetmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Portálový žeriav ks 1
Nosnosť kg 2000
Výška zdvihu mm 1500 2500
Konštrukčná výška mm 2500 3000
Konštrukčná šírka mm 2500 3500
Bočná šírka podstavca mm 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie hliníkový, oceľový
Elektrický reťazový kladkostroj vrátane oblúkového závesného prvku
Nastaviteľná konštrukčná veľkosť áno, max. 3000 mm
Kolesové brzdy áno
Zdvih nákladu z úrovne podlahy
Pojazd portálu ručný alebo tlačením
Pojazd kladkostroja závesným tlačidlovým panelom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane montáže a inštalácie na mieste plnenia, odbornej prehliadky a odbornej skúšky a uvedenia do prevádzky.
Vrátane vykonania montážnej skúšky vrátane úradnej skúšky podľa platných STN.
Vrátane zaškolenia obsluhy.
Tovar požadujeme dodať dodať vrátane všetkých špecifikovaných súčastí.
Vrátane zabezpečenia záručného a pozáručného servisu.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 07,00 hod. do 13,00 hod.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
Objednávateľ požaduje predloženie podrobného technického opisu dodávaného výrobku (s uvedením typového označenia) do 5 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy za účelom schválenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Výrobok musí spĺňať vyhlášku 508/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č. 124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení (vylúčený je aj repasovaný a zánovný tovar).
Záručná doba na dodaný tovar min. 24 mesiacov.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu miesta plnenia zmluvy.
Spolu s dodávkou tovaru požadujeme predložiť záručný list a návod na používanie a obsluhu v slovenskom jazyku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vypovedať zmluvu z akéhokoľvek dôvodu, alebo bez udania dôvodu do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.06.2020 07:00 — 04.09.2020 14:00

1,00 ks

8 293,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2020 10:10

18.06.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2020 07:12 - Vstupná ponuka 8 293,20 € Cena s DPH
18.06.2020 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 8 220,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS