• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2020 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2020 14:30

Detail zákazky Z202012799

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2020 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2020 14:30

Základné údaje

Z202012799

OF-214998

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4803353

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obuv

pracovná obuv pre zdravotníckych pracovníkov, čižmy

  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obuv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) ženské - rôzne veľkosti; zvršok: hydrofóbne mikrovlákno, stielka:ortopedicky tvarovaná, podošva : termoplastický kaučuk, protišmyková podrážka, farba: biela pár 110
obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) mužské - rôzne veľkosti; zvršok: hydrofóbne mikrovlákno, stielka:ortopedicky tvarovaná, podošva : termoplastický kaučuk, protišmyková podrážka, farba: biela pár 35
členková obuv protišmyková pre upratovačky - uzatvorená špica, otvorená päta - rôzne veľkosti; zvršok: hydrofóbne mikrovlákno, stielka:ortopedicky tvarovaná, podošva: termoplastický kaučuk, protišmyková podrážka, farba: biela pár 25
čižmy koženofilcové pánske čierne - zvršok: hovädzin. useň (filc s výbornými tepelno-izolačnými vlastnosťami) podšívka: netkaná textília dosahuje permanentné tepelno-izolačné vlastnosti, stielka: vlepovacia, podošva: gumová, protišmyková  podrážka, rôzne veľkosti pár 8
poltopánky pracovné (baganče) - rôzne veľkosti; zvršok: lícová hovädzinová useň - 2,0-2,2mm, podšívka: pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: vymeniteľná, anatomická, antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar poskytuje optimálny priestor, podošva: s rožšíreným vnútorným priestorom, protišmyková podrážka pár 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Potrebné priložiť certifikáty pre jednotlivú obuv
Protišmyková podrážka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sklad
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, rozpis položiek, počet jednotiek a ich jednotlivých cien aj celkovú cenu bez DPH aj s DPH, sadzbu DPH v %.
Je potrebné predložiť do troch pracovných dní certifikáty pre jednotlivú obuv v slovenskom alebo českom jazyku.
Splatnosť faktúry minimálne do 30 dní  odo dňa jej doručenia po dodaní predmetu zákazky
Po obdržaní objednávky žiadame dodať objednaný predmet zákazky v neporušenom obale do desať pracovných dní.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky po dobu 12 mesiacov na základe objednávok. Uvedené množstvo je len predpokladané. Celkové množstvo  odobratého tovaru určí kupujúci priebežne podľa skutočnej spotreby.
V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru.
Dodávanie tovaru v čase medzi 7,00 - 13,00 hod. nahlási dodávateľ najmenej 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v objednávke.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

2 742,71

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.06.2020 09:38

18.06.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 183
 35
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2020 12:19 - Vstupná ponuka 2 716,75 € Cena bez DPH
16.06.2020 09:05 - Najvýhodnejšia ponuka 2 715,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS