34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlačiarenské služby
grafická príprava publikácií, korektúra a tlač publikácií
Služba, Tovar
1. Publikácia č. 1
|
|
---|---|
Funkcia |
pre odbornú činnosť obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Publikácia č. 1 | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát B5 | výška 250 mm x šírka 176 mm |
obal | V8a/šitá, matné lamino, tlač 4 + 0 |
farebnosť vnútra | 4 + 4 |
papier | 90g/m², polomatný |
počet strán | 240 normostrán |
strana - veľkosť písma | 12, riadkovanie 1,5, v riadku 96 úderov |
grafická príprava publikácie v súlade s platným dizajn manuálom obstarávateľa, vrátane korektúr a dodania publikácie do sídla obstarávateľa |
2. Publikácia č. 2
|
|
---|---|
Funkcia |
pre odbornú činnosť obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Publikácia č. 2 | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát B5 | výška 235 mm x šírka 160 mm |
obal | 300g/m², väzba lepená V2, lesklé lamino, obálka farebná, tlač 1 + 1 |
farebnosť vnútra | 1 + 1 čiernobiele |
papier | 90g/m², polomatný |
počet strán | 360 (už v upravenom formáte) |
grafická príprava publikácie v súlade s platným dizajn manuálom obstarávateľa, vrátane korektúr a dodania publikácie do sídla obstarávateľa |
Názov |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia a vrátane grafickej prípravy dvoch publikácií v súlade s platným dizajn manuálom obstarávateľa a vrátane korektúr. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do dvoch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta |
Objednávateľ pošle dodávateľovi grafické návrhy potlače a všetky potrebné podklady pre jednotlivé položky. Počas realizácie zákazky bude dodávateľ komunikovať s kontaktnou osobou objednávateľa uvedenou v tejto zmluve. |
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal aj ďalšie v opise nemenované podmienky, ktoré vyplývajú zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ vzťahujúcich sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený faktúrovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravnej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do troch pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
26.06.2020 12:00 — 31.08.2020 12:00
1,00 celok
4 119,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2020 10:29
19.06.2020 12:00
19.06.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2020 10:39 - Vstupná ponuka | 4 118,40 | € | Cena s DPH |
16.06.2020 12:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 432,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: