• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2020 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 12:10

Detail zákazky Z202012779

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2020 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 12:10

Základné údaje

Z202012779

OF-214856

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4809531

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

31578802

GTB a.s.

SNP 1, Liptovský Hrádok, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posypová nadstavba - 3 ks

posypová nadstavba, zimný posyp

  • 42900000-5 - Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nadstavba sypača
Funkcia
Vymeniteľná posypová nadstavba na chemický a inertný materiál určený na podvozok vozidla T 815 kategórie M3, 6x6.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem zásobníka nadstavby m3 8
Objem soľankových nádrží l 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť použitia v letnej sezóne na prevoz a dávkovanie (čeľusťová výpusť) asfaltobetónu pri realizácii opráv výtlkov na cestách áno
pracovný režim s automatickou reguláciou predvoleného dávkovania v rozsahu pracovnej rýchlosti: 3 až 60 km/hod.
pohon šnekov nadstavby cez spojku samostatným dieslovým pomocným motorom umiestneným pred zásobníkom posypového materiálu áno
vybavenie nadstavby predným a zadným aplikátorom posypových matriálov (ďalej len „APM“) áno
predný APM situovaný v strede na ľavo medzi nápravami áno
zadný APM situovaný v strede zadnej časti posýpacej nadstavby áno
mechanizmus dávkovania s doplňujúcimi systémami zabezpečujúcimi automatickú aplikáciu prostredníctvom aplikátorov (napr. rozmetadla) posypových materiálov, a to chemických posypových materiálov (ďalej len „CHPM“ ) v predvolenej hodnote v rozsahu min. 5 až 40 g/m2 (krokom po 5 g/m2 resp. kontinuálne) a inertných posypových materiálov (ďalej len „IPM“) v rozsahu min. 50-250 g/m2 (krokom po 50 g/m2 resp. kontinuálne), množstvo tekutiny pri zvlhčovaní musí byť regulovateľné áno
šírka aplikácie posypových materiálov vrátane zvlhčovania v rozsahu min. od 2 do 8 m na APM s možnosťou krokovej regulácie po jednom metri resp. kontinuálne áno
prísun posypového materiálu k APM dvoma proti sebe rotujúcimi kovovými závitovkami s oteruvzdornými hranami zabezpečujúcimi prísun posypového materiálu áno
vyhotovenie celej nadstavby z materiálu odolného voči účinkom CHPM, korózie, UV, trojvrstvové lakovanie a posledné lakovanie vo farbe RAL 2011 s polyuretánovým lakom áno
možnosť asymetrie aplikácie posypu vľavo, vpravo, stredom, po stupňoch na ovládacom pulte v kabíne vodiča, ovládací pult ukazuje aktuálne nastavenie a prispôsobuje asymetriu s komunikátorom elektromotora s ochranou IP 67K áno
odklopenie zadného APM pre prípad núdzového vyprázdnenia zásobníka áno
zabezpečenie dávkovania posypového materiálu APM za každých poveternostných podmienok s odnímateľným zabezpečením zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 8 x 8 cm (napr. kovový rošt) s dostatočnou pevnosťou voči rázom a prehybom áno
ochrana zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž) áno
sekciové riešenie soľankových nádrží rovnomerným rozložením objemov po oboch stranách nadstavby s ich vzájomným prepojením, prívod soľanky na rozmetadlo áno
materiálové riešenie soľankového systému odolné voči agresívnym účinkom soľných roztokov, s možnosťou plnenia horným uzáverom resp. prípojkou k miešaciemu zariadeniu áno
osvetlenie zásobníka posypového materiálu a obidvoch APM s možnosťou sledovania posypového obrazca áno
vyhrievanie nadstavby nezávislým zdrojom (1 ks nadstavby ) áno
umožnenie bezpečného jednostranného prístupu obsluhy na nadstavbu sypača po celej jej šírke (na strane za kabínou nosiča) so schodíkmi z protišmykového materiálu a bezpečnostným zábradlím áno
vybavenie odkladacími stojanmi, umožňujúcimi uloženie, zdvihnutie, montáž resp. demontáž nadstavby jednomužnou obsluhou bez použitia ďalších zdvíhacích zariadení, s mechanickým navijákom pre ručné manipulovanie áno
umiestnenie signalizačného ovládacieho panelu na ľahko dostupnom a viditeľnom mieste v kabíne podvozku nákladného automobilu situovaného pre jednomužnú obsluhu so signalizáciou vykonávaného posypu a možnosťou spätnej kontroly okamžitého dávkovania aplikovaného posypu áno
bezkontaktné čidlo /IR senzor/ pre kontrolu posypu zadného rozmetadla áno
ovládanie a signalizácia všetkých funkcií z kabíny podvozku nákladného automobilu s vizuálnou resp. akustickou indikáciou prostredníctvom elektrických prvkov áno
vybavenie nadstavby dvoma oranžovými homologizovanými LED majákmi a výstražným svetelným LED zariadením – svetelnou premenlivou šípkou áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a na plné sfunkčnenie nadstavby s podvozkom poskytnutého kupujúcim a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nových nadstavieb s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou do 130 kalendárnych dní.
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek a vyhlásenie o zhode.
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
6. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
7. Miestom dodania je sídlo oblasti objednávateľa: Stará Ľubovňa, Levoča, Svidník.
8. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a sprevádzkovanie dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: vyhlásenie o zhode, návody na obsluhu a údržbu a servisné dokumentácie. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
9. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
10. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
11. Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy nadstavby pre minimálne troch zamestnancov na jedno zariadenie.
12. Objednávateľ požaduje zabezpečenie záručného a pozáručného servisu po dobu 8 rokov od dodania predmetu zákazky.
13. Náklady na servisnú činnosť predpísanú výrobcom počas servisnej doby pre nadstavbu je potrebné rozlíšiť podľa miesta vykonávania servisu, t. j. v sídle uchádzača resp. verejného obstarávateľa alebo v servisnom stredisku s udaním v km najbližšieho vybraného značkového servisného strediska v Prešovskom samosprávnom kraji.
14. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať výrobcom predpísané servisné úkony počas predpokladanej doby životnosti nasledovne:
a) povinné servisné úkony vykonávané počas trvania záruky
b) povinné servisné úkony po uplynutí doby záruky
15. Po uzavretí zmluvy dodávateľ v dokumentácii uvedie:
- popis vykonávaného úkonu pre a), b)
- najbližší autorizovaný servis, v ktorom by bolo možné servisné úkony vykonávať
- náklady na Nh prác (jedna cena pre všetky druhy)
- náhradu za 1 km pri výjazde na servis
16. Objednávateľ požaduje na predmet zákazky záruku min. 24 mesiacov.
17. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
18. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.
19. Objednávateľ požaduje splnenie podmienok Zákona č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel po cestných komunikáciách, a o zmene a doplnení niektorých zákonov, umožňujúcich jeho riadne prevádzkovanie na pozemných komunikáciách.
20. Objednávateľ požaduje aby mal ovládací pult posypovej nadstavby štandardizovaný interface (prepojenie) na telematický systém (monitoring) tretích strán

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stará Ľubovňa, Levoča, Svidník, Prešovský, Slovenská republika

25.06.2020 07:00 — 06.11.2020 15:00

3,00 ks

131 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.06.2020 08:25

22.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 192
 132
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2020 01:54 - Vstupná ponuka 130 999,99 € Cena s DPH
22.06.2020 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 130 998,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS