• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2020 09:55

Detail zákazky Z202012768

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2020 09:55

Základné údaje

Z202012768

OF-214332

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4806245

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok do zborovne

stoly, stoličky

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39121200-8 - Stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zasadací stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zasadací stôl ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia Stôl vyrobený z laminátovej drevotriesky, hrúbka pracovnej dosky stola je 25 mm, ABS 2 mm. V strede stola sa nachádza laminátová priečka, možný posed z obidvoch strán stola.
rozmer (ŠxVxH): 1800 x 760 x 800 mm
farba  dekoru dreva dub bardolíno
 2. Zasadací stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zasadací stôl ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia Stôl vyrobený z laminátovej drevotriesky, hrúbka pracovnej dosky stola je 25 mm, ABS 2 mm. V strede stola sa nachádza laminátová priečka, možný posed z obidvoch strán stola.
rozmer (ŠxVxH): 1200 x 760 x 800 mm
farba  dekoru dreva dub bardolíno
 3. Zasadací stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zasadací stôl ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia Stôl vyrobený z laminátovej drevotriesky, hrúbka pracovnej dosky stola je 25 mm, ABS 2 mm. V strede stola sa nachádza laminátová priečka, možný posed z obidvoch strán stola.
Rozmer (ŠxVxH): 1600 x 760 x 800 mm
Farba dekoru dreva dub bardolíno
 4. Stoličky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čalúnená stolička ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia Čalúnená rokovacia stolička chróm je vhodná do zasadačiek, zborovní, knižníc, jedální a učební. Stolička má pevnú a stabilnú oceľovú chrómovú konštrukciu. Operadlo aj sedadlo sú čalúnené, stohovateľna
nohy ukončenie: čierne plastové koncovky
výška celej stoličky (cm) 82
šírka (cm) 54,5
hĺbka sedadla (cm) 41
výška sedadla (cm) 47
výška operadla (cm) 35
operadlo, sedadlo čierne plastové kryty operadla a sedadla
nosnosť 120 kg
prevedenie poťahového materiálu tkaná látka šedá
 5. Pracovný stôl rohový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný stôl rohový ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špecifikácia položky Rohový stôl pravý. Pravý pracovný stôl s drevenými nohami.Stôl je vyrobený z laminovanej drevotrieskovej dosky hrúbky 25 mm s ABS 2 hranami. V stolovej doske je otvor pre vedenie kabeláže
rozmer (ŠxVxH): 1600x750x1400 mm
hĺbka stolovej dosky na oboch stranách 600 mm
farba dekoru dreva dub bardolíno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvná cena v sebe zahŕňa náklady súvisiace s dodaním tovaru (doprava, vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru a ostatných nákladov súvisiacich s plnením na požadovanom mieste dodania.
Požadujeme nábytok v presnom tvarovom vyhotovení podľa obrazovej prílohy a špecifikácie jednotlivých položiek, nakoľko ide o doplnenie k existujúcemu nábytku.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá nový doposiaľ nepoužitý tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...).
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezplatné zapožičanie alebo predvedenie funkčnej vzorky položiek č. 1 a 4 predmetu zákazky do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy za účelom vyhodnotenia splnenia technických požiadaviek uvedených v tomto Opisnom formulári.
V prípade, že Dodávateľ predloží Objednávateľovi vzorku tovaru, ktorá nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, má Objednávateľ právo zrušiť zmluvu.
Až po odsúhlasení kvality parametrov vzorky Objednávateľom, postúpi Objednávateľ Dodávateľovi záväznú objednávku.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátanie hradí Dodávateľ.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky, ak má vady, a to až do ich úplného odstránenia.
Zodpovednosť za vady: Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní min. 2 roky. Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie odstrániť na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou a v súlade s priloženými vizualizáciami jednotlivých položiek.
Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry objednávateľovi. Faktúra bude vystavená po dodaní predmetu zmluvy, dodacieho listu a preberacieho protokolu.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t.j počas pracovných dní od 8:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v tomto formulári sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré bude mať za následok odstúpenie od Zmluvy a vystavenie negatívnej referencie.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

23.06.2020 08:00 — 17.07.2020 14:00

73,00 ks

3 986,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2020 08:35

19.06.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 34
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2020 10:19 - Vstupná ponuka 3 960,00 € Cena s DPH
19.06.2020 07:16 - Najvýhodnejšia ponuka 3 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS