Z202012611
OF-214734
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Šijacie a žehliace stroje
Šijací stroj
Tovar, Služba
|
1. Šijací stroj
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Jednoihlový šijací stĺpikový stroj s priamym pohonom DA s kolieskovým, spodným valcovým a ihlovým podávaním určený pre šitie ťažkých materiálov (koža, textília...) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ | 888-160122 |
| Koliesko | 35 mm |
| Dĺžka stehu | max. 7 mm, šijacia sada E2 |
| Automatické zapošitie | začiatok / koniec šitia |
| Vstavaný servo motor | Direct Drive |
| Veľký chapač | pre šitie s hrubými niťami |
| Odstrih | elektromagnetický odstrih nite |
| Osvetlenie stroja | na hlave stroja |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu. Záručný a pozáručný servis. Servis do 24 hod. od nahlásenia poruchy. |
| Cena vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy, plus sada náhradných dielov a ihiel pre 1 - ročnú prevádzku. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku s DPH. Cena je za kompletný zmontovaný šijací stroj. |
| Spolu s tovarom dodá dodávateľ potvrdený dodací list. |
| Doručenie objednávky je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred. Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto. |
| Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená Dodávateľovi. |
| Názov | Upresnenie |
| doprava | Doprava na miesto plnenia |
Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
24.06.2020 14:24 — 13.07.2020 14:25
1,00 podľa špecifikácie
4 642,60
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2020 14:31
18.06.2020 13:00
18.06.2020 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: