• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2020 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2020 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2020 12:30

Detail zákazky Z202012573

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2020 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2020 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2020 12:30

Základné údaje

Z202012573

OF-214632

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4803290

Objednávateľ

17050227

Gymnázium Janka Jesenského, Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou

Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky

počítač, osobný počítače typu notebook, notebook, prenosný počítač

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika
Funkcia
osobné počítače typu notebook určené pre vyučovanie a pre prácu učiteľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
osobný počítač typu notebook ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Notebook procesor minimálne Intel Core i5 8265U alebo ekvivalent s rovnakým minimálnym výkonom
-RAM minimálne 8 GB DDR4
-pevný disk minimálne 256 GB SSD alebo minimálne 512 GB HDD
-grafická karta integrovaná
-zvuková karta áno
-sieť sieťová karta min. LAN 10/100, WIFI 802.11ac
-mechanika DVD +/-RW
-displej min. 15,6", rozlíšenie min. 1920*1080
-porty min. 1x USB 3.0 a súčasne 1x USB 2.0, HDMI
-operačný systém min. Windows 10 Home SK alebo vyšší, inštalovaný dodávateľom, aktivovaný
-klávesnica s oddelenou numerickou časťou
-myš USB, optická 3-tlačidlová, vyrobená rovnakým výrobcom ako počítač
-OS médiá Resource DVD (obraz disku s OS nainštalovaným v PC)
-reproduktory integrované
-mikrofón integrovaný
-web kamera integrovaná
-príslušenstvo batéria, sieťový adaptér, taška
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa.
Vrátane vykládky na mieste plnenia v sídle objednávateľa.
Záručná doba minimálne 12 mesiacov. Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ.
Dodávateľ predloží doklad, z ktorého je zrejmé a jednoznačné, že softvér naištalovaný v počítačoch je legálny.
Požaduje sa písomná garancia dodávateľa, že dodaný tovar je nový, pozostávajúci výlučne z nových komponentov (nie používaných, nie repasovaných komponentov).
Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je bezpečný a neohrozuje zdravie používateľov.
V cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia v sídle objednávateľa a zloženie tovaru v budove školy (na prízemí).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Požaduje sa vystavenie faktúry, kde bude položkovito uvedená jednotková cena, cena bez DPH, cena s DPH.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase 8.00 - 13.00 hod.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v opisnom formulári, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu do 48 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi, a pozáručného servisu do 72 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi.
Požaduje sa dodanie počítačov s nainštalovaným softvérom uvedeným v technickej špecifikácii predmetu zakázky.
Požaduje sa garancia, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v počítačoch.
Dodávateľ môže dodať aj tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zakázky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zakázky s DPH.
Požaduje sa dodať počítače bez nainštalovaného antivirového programu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

22.06.2020 08:00 — 30.06.2020 12:00

4,00 kus

2 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.06.2020 12:26

18.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 134
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.06.2020 12:37 - Vstupná ponuka 1 999,99 € Cena s DPH
17.06.2020 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka 1 998,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS