• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2020 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2020 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    17.06.2020 10:03

Detail zákazky Z202012532

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2020 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2020 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    17.06.2020 10:03

Základné údaje

Z202012532

OF-214828

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Teplomery, hustomery, vlhkomery, váhy

Teplomery

  • 38412000-6 - Teplomery
  • 38932000-7 - Vlhkomery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Teplomer pre chladničku a mrazničku s certifikátom o kalibrácii v bodoch -25 ,-22, -18, 2, 6, 10 °C
Funkcia
Slúži na meranie teploty v chladničkách a  mrazničkách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teplomer pre chladničku a mrazničku s certifikátom o kalibrácii v bodoch -25 ,-22, -18, 2, 6, 10 °C ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
merací rozsah - 40 °C až + 40 °C
rozlíšenie 1 °C
rozmer 153 x 24 mm
hmotnosť 16g
Spĺňa podmienky podľa HACCP, analógový, závesné uško áno
certifikát o kalibrácií teplomera pre chladničku a mrazničku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý
Faktúra musí obsahovať cenu  vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru (nie staršieho ako 12 mesiacov odo dňa jeho prevzatia kupujúcim), zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené.
Požadujeme dodať tovar I. akosti, záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

22.06.2020 07:00 — 20.07.2020 13:00

1,00 súbor jednotiek

261,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.06.2020 09:00

17.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 248
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS