• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2020 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2020 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2020 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2020 10:25

Detail zákazky Z202012527

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2020 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2020 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2020 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2020 10:25

Základné údaje

Z202012527

OF-214727

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4800254

Objednávateľ

36080489

Základná škola s materskou školou

Pastuchov 210, Pastuchov, 92063, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Urbánkova 2853/6A, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

Elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 24 mesiacov do dvoch odberných miest vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v odberných miestach a zabezpečenie distribúcie a distribučných služieb.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribúcie a prepravy do odberných miest musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade so všeobecne platnými právnymi predpismi SR počas celej zmluvnej doby, t.j. od 01. 07. 2020 00:00 do 30. 06. 2022 24:00.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OM 1 - Predpokladaná spotreba na dva roky MWh 25,800
OM 1 - Priemerná mesačná spotreba MWh 1,075
OM 1 - Vysoká tarifa VT MWh 20,000
OM 1 - Nízka tarifa NT MWh 5,800
OM 2 - Predpokladaná spotreba na dva roky MWh 12,000
OM 2 - Priemerná mesačná spotreba MWh 0,500
OM 2 - Vysoká tarifa VT MWh 12,000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM 1 - Odberné miesto ZŠ, Pastuchov 210, 920 63 Pastuchov
OM 1 - EIC kód EIC OPM 24ZZS2037894000K
OM 1 - Vyúčtovacie obdobie vyúčtovanie mesačné resp. ku koncu platnosti zmluvy, mesačné zálohy
OM 1 - Distribučná sadzba C2-X3   ZSD Profil 2T
OM 1 - Istič 63 A
OM 1 - Počet fáz ističa 3
OM 2 - Odberné miesto MŠ, Pastuchov 234, 920 63 Pastuchov
OM 2 - EIC kód EIC OPM 24ZZS20378890001
OM 2 - Vyúčtovacie obdobie vyúčtovanie ročné resp. ku koncu platnosti zmluvy, mesačné zálohy
OM 2 - Distribučná sadzba C2-X3   ZSD 1T
OM 2 - Istič 40 A
OM 2 - Počet fáz ističa 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Dodávateľ bude dodávať elektrickú energiu nepretržite do všetkých OM objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, Obchodných podmienok ET (OPET) a v súlade OUEP, pričom sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s dodávkou elektriny.
Dodávateľ garantuje prevzatie zodpovednosti za odchýlku v súlade s technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete pri dodávke elektrickej energie do všetkých OM objednávateľa.
Nedodržanie tohto záväzku/garancie je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Dodaná elektrická energia je taká, ktorá bola odmeraná meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo odobranej elektrickej energie pre všetky OM za 24 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu, určený osobitným predpisom a spotrebnú daň.
Zmluvná cena je výsledkom elektronickej aukcie a počas lehoty plnenia sa nesmie zvyšovať. Dodávateľ nesmie účtovať žiadne fixné poplatky za OM, ani žiadne iné poplatky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO.
Účtovacím a fakturačným obdobím pre OM1 a OM2 je vystavenie splátkového kalendára s mesačnými zálohovými platbami a ročným zúčtovaním k 12 mesiacu kalendárneho roka, resp. ku koncu platnosti zmluvy, na základe skutočnej spotreby pre OM1 a OM2 samostatne.
Výška, počet, termíny a spôsob platieb preddavkov budú špecifikované na základe splátkového kalendára, ktorý do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží dodávateľ odberateľovi.
Faktúry za opakované dodávky, vyúčtovacia faktúra a dobropis (preplatok aj nedoplatok) sú splatné v lehote 30 dní od vystavenia faktúry.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom dodávky od 01.07.2020 00:00 hod. do 30.06.2022 24:00 hod. a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá.
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti.
Dodávateľ zabezpečí v prípade nutnosti montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM 1 a OM 2 odberateľa na náklady odberateľa.
Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa a na náklady odberateľa preskúšanie meradiel.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: overenú kópiu dokladu o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č.251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne overený doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie.
Platnú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrickou energiou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za OM 1 a OM 2 zvlášť, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
Odpojenia od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Odberateľ sa zaväzuje dodanú elektrickú energiu odoberať a zaplatiť za dodávku elektrickej energie a za distribučné služby cenu podľa zmluvy.
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS a negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Obchodné podmienky EKS majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Akékoľvek prerušenie dodávky elektrickej energie v rozpore s touto zmluvou a platnou právnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Názov Upresnenie
Hodnota zákazky spolu za OM 1 a OM2 Celková maximálna predpokladaná hodnota zákazky spolu za OM 1 a OM 2 je cca 6590,36 EUR bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pastuchov 210, Pastuchov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

01.07.2020 00:00 — 30.06.2022 00:00

37,80 MWh

7 908,43

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.06.2020 08:28

17.06.2020 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2020 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 103
 121
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2020 09:58 - Vstupná ponuka 7 908,43 € Cena s DPH
16.06.2020 16:23 - Najvýhodnejšia ponuka 7 783,31 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS