• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2020 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2020 14:35
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2020 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2020 15:25

Detail zákazky Z202012480

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2020 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2020 14:35
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2020 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2020 15:25

Základné údaje

Z202012480

OF-214649

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4796284

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predmety osobnej starostlivosti

predmety osobnej starostlivosti, kojenecké fľaše, odmerné valce, kadinky, misky, mikrosklíčko

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmety osobnej starostlivosti
Funkcia
- predmety osobnej starostlivosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Fľaša kojenecká kompletná, s objímkou a potlačou - objem 150 ml ks 40
2. Fľaša kojenecká kompletná, s objímkou a potlačou - objem 250 ml ks 300
3. Valec odmerný vysoký, s bielou stupnicou - 1 000 ml ks 5
4. Valec odmerný vysoký s bielou stupnicou - 100 ml ks 15
5. Valec odmerný vysoký, s bielou stupnicou  - 250 ml ks 10
6. Valec odmerný vysoký, s bielou stupnicou - 500 ml ks 10
7. Valec odmerný vysoký, s bielou stupnicou - 50 ml ks 10
8. Kadinka nízka s uchom a výlevkou - 100 ml ks 10
9. Kadinka nízka s uchom a výlevkou - 250 ml ks 4
10. Kadinka nízka s uchom a výlevkou - 1000 ml ks 15
11. Kadinka nízka s uchom a výlevkou - 600 ml ks 10
12. Sosák silikónový na fľaše - čaj ks 100
13. Sosák silikónový na fľaše - mlieko guľatý ks 100
14. Miska petri sklenená - 50 x 15 mm ks 20
15. Miska petri sklenená - 80 x 15 mm ks 20
16. Miska trecia hladká, malá, porcelánová ks 2
17. Sklo hodinové vypuklé 50 mm s otaveným okrajom ks 10
18. Mikrosklo podložné matné - 26 x 76 mm ks 2800
19. Miska petri plastová - 60 mm ks 200
20. Tĺčik trecí glazovaný, dĺžka 135mm ks 8
21. Tĺčik trecí glazovaný, dĺžka 84 mm ks 8
22. Džbán na moč s výlevkou - 1500 ml ks 5
23. Vložka k uzáveru kojeneckej flaše ks 2500
24. Uzáver ku kojeneckej flaši ks 2500
25. Močomer s teplomerom, 1000 - 1040 del. 1 ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS a uviesť ŠUKL za každú položku
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb;
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak;
- zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

3 140,02

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2020 14:33

16.06.2020 14:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2020 14:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2020 14:07 - Vstupná ponuka 3 140,02 € Cena s DPH
16.06.2020 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka 3 139,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS