• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2020 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2020 14:55

Detail zákazky Z202012464

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2020 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2020 14:55

Základné údaje

Z202012464

OF-214562

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4796272

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

45282722

SPAREX SK, spol. s r.o.

Horné Ozorovce 298, Bánovce nad Bebravou, 95703, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Generálna oprava TATRA

kompletná oprava vozidla

  • 50100000-6 - Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava TATRA 815 T1 6x6 a TATRA 815 4x4 EURO II.
Funkcia
Kompletná oprava vozidla TATRA 815 T1 6x6 a TATRA 815 4x4 EURO II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TATRA 815 T1 6x6 ks 1
TATRA 815 4x4 EURO II. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kompletná oprava motora, renovácia alebo výmena všetkých častí motora
kompletná oprava hlavnej a prídavnej prevodovky vrátane výmeny spodnej hriadele prídavnej prevodovky
kompletná oprava prednej, strednej a zadnej nápravy TATRA 815 6X6
kompletná oprava predného náhonu, diferenciálov prednej, strednej a zadnej nápravy TATRA 815 6x6
kompletná oprava prednej a zadnej nápravy TATRA 815 4x4
kompletná oprava predného náhonu, diferenciálov prednej a zadnej nápravy TATRA 815 4x4
kompletná oprava vzduchovej sústavy
kompletná oprava brzdovej sústavy vrátane všetkých komponentov
kompletná oprava radenia
kompletná oprava riadenia
výmena elektro kabeláže podvozku, kabíny a bloku EV ventilov
kompletná oprava hydrauliky
kompletná obnova kabíny (prevedenie TERNO)
výmena všetkých plechov pod kabínou (podblatníkov a blatníkov)
demontáž, montáž, očistenie a prípadná oprava vnútorného zadného čalúnenia kabíny
výmena sacieho potrubia za kabínou
výmena predného nárazníka
výmena tlmiča výfuku a oprava všetkých častí výfuku
výmena batérií
výmena olejových náplní a filtrov, ako i výmena filtra SP 1500 a vzduchových filtrov
kompletná oprava pérovania
výmena palivovej nádrže a palivovej sústavy
opieskovanie nosných častí a oprava rámu vrátane nového nástreku podvozku
obnova krytovania motora
oprava bočných zábran vozidla
výmena zadného nárazníka
výmena držiaka rezervy
výmena predných, zadných svetlometov a smeroviek
doplnenie svetiel v zmysle vyhlášky
demontáž, montáž, opieskovanie a nalakovanie držiaka radlice
všetky práce súvisiace s výmenami dielov, zapojením nových dielov
odskúšanie vozidla a kontrola vozidla po technickej stránke
zabezpečenie platnej STK a EK po realizácii opravy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje predložiť návrh finančného plnenia v rámci realizácie opravy podpísaný štatutárom dodávateľa v lehote do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Obstarávateľ požaduje predložiť platný výrobcom potvrdený certifikát, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu a predaja náhradných dielov na vozidlá zn. TATRA.
Obstarávateľ požaduje predložiť "Vyhlásenie dodávateľa", ktoré bude zároveň potvrdené od výrobcu vozidiel TATRA TRUCKS a.s., že má povolený prístup na portál TATRA DEALER PORTAL (TDP.TATRA.CZ).
Obstarávateľ požaduje od dodávateľa predložiť čestné prehlásenie, že dodávateľ má skúsenosti s identifikáciou, zaisťovaním  a dodávaním originálnych náhradných dielov na vozidlá zn. TATRA a na základe toho žiada od dodávateľa predložiť čestné vyhlásenie potvrdené od výrobcu vozidiel TATRA TRUCKS a.s., že odobral  originálne náhradné diely na vozidlá zn. TATRA v súhrnnej hodnote min. 300 000,-€ bez DPH za roky 2017, 2018, 2019 pričom odber originálnych náhradných dielov na vozidlá zn. TATRA od výrobcu vozidiel TATRA TRUCKS, a.s. nesmie byť nižší ako 100 000,-€ bez DPH/rok.
Obstarávateľ požaduje od dodávateľa predložiť za predchádzajúce tri roky t.j. ( 2017, 2018, 2019 ) objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením údajov: dodávateľ – názov, sídlo, IČO, odberateľ - názov, sídlo, IČO, popis resp. druh poskytnutej služby, zmluvná cena bez DPH, lehota dodania, kontaktná osoba a telefonický kontakt. Realizácia poskytnutých služieb podobného, alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky za všetky tri roky musí byť súhrnnej  v hodnote min. 150 000,-€ bez DPH (avšak žiadna jednotlivá referencia nesmie byť nižšia ako 40 000,-€ bez DPH /rok )
Zároveň z toho musí preukázať dodávky v hodnote viac ako 150 000,-€ bez DPH od jedného odberateľa spolu za predchádzajúce tri roky t.j. ( 2017, 2018, 2019 ). Dodávkou tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sú výhradne opravy a servis nákladných vozidiel zn. TATRA.
Obstarávateľ požaduje predložiť čestné prehlásenie dodávateľa, že dodávané náhradné diely v zmysle jednotlivých požiadaviek obstarávateľa budú dodané výlučne  originálne náhradné  diely zn. TATRA.
§ 28 od.1. písm. d) - obstarávateľ požaduje predložiť opis technického vybavenia a opatrení použitých  uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač formou spracovaného zoznamu  vymenuje zariadenia napr. prípravky na servis vozidiel, diagnostické zariadenie, zariadenie na kontrolu geometrie, zdvíhacie zariadenia, zariadenie na výmenu pneumatík (pneuservis), klampiarske vybavenie, autolakovňa a pod.
§ 34 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, vek, vzdelanie, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, prax u zamestnávateľa, prax celkom. Prílohou zoznamu musí byť potvrdený doklad o absolvovaní odborných školení uvedených výkonných zamestnancov.
Obstarávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v originály, alebo overenej kópii s podpisom štatutára do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Obstarávateľ požaduje vzdialenosť dielne dodávateľa do 60 km od sídla objednávateľa v Trenčíne.
Obstarávateľ  požaduje termín dodania predmetu zákazky do 150 dní od odovzdania vozidiel do servisu.
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia obstarávateľovi, fakturácia sa bude realizovať jednotlivo za každé vozidlo zvlášť po ukončení a protokolárnom prevzatí každej časti diela obstarávateľom, ktorou sa rozumie každé vozidlo samostatne.
Obstarávateľ požaduje záruku 12 mesiacov od protokolárneho prevzatia vozidla z opravy.
Dodávateľ obstarávateľovi preukáže, že je zapísaný v registri partnerov verejného sektora a obstarávateľovi preukáže výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

22.06.2020 13:38 — 21.11.2020 13:40

2,00 ks

125 450,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.06.2020 13:43

16.06.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2020 11:13 - Vstupná ponuka 125 440,00 € Cena bez DPH
16.06.2020 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 125 270,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS