30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
45262543
GRAFITEC SLOVAKIA GROUP s. r. o.
Račianska 190, Bratislava, 83106, SVK
Servis a oprava polygrafických strojov a zariadení, vrátane dodávky náhradných dielov
Servis, oprava, údržba, polygrafické stroje a zariadenia, náhradné diely
Služba, Tovar
1. Oprava, údržba a servis polygrafických strojov a zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručná oprava, údržba a servis polygrafických strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov |
Objednávateľ požaduje vykonávať pozáručnú opravu, údržbu a servis nasledovných polygrafických strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ofsetový stroj DOMINANT 715 B, r.v. 1995 | ks | 1 | ||
Ofsetový stroj POLLY 266 AP-H, r.v. 2001 | ks | 1 | ||
Spektrodenzitometer X-RITE 504, r.v.2005 | ks | 1 | ||
Falcovacia a šicia linka HORIZON SPF-20ks, r.v.2005 | ks | 1 | ||
Znášací stroj HORIZON MC-80, r.v. 1995 | ks | 1 | ||
Čelný orez HORIZON FC-20, r.v.2006 | ks | 1 | ||
Lepička chrbátov HORIZON BQ-260, r.v. 1995 | ks | 1 | ||
Rezačka MAXIMA MS-115 MAXIMATIC, r.v.1986 | ks | 1 | ||
Rezačka MAXIMA MS-80 -2VP, r.v.1995 | ks | 1 | ||
Zlatiaci lis STEHLIK R-3500, r.v. 2005 | ks | 1 | ||
Dierovačka elektrická CITOBARMA 111, r.v.2005 | ks | 1 | ||
Jednohlavá drátošička ZD 1 64, r.v.1978 | ks | 1 | ||
Dvojhlavá drátošička JW 44, r.v. 2002 | ks | 1 | ||
Laminovací stroj EXCELAM 355Q, r.v,1998 | ks | 1 | ||
Umývačka valcov NIAGARA 900, r.v. 1996 | ks | 1 | ||
Nožnice tabuľové na lepenku, r.v.1971 | ks | 1 | ||
Lis hladiaci MLL 3/35, r.v.1984 | ks | 1 | ||
Stroj drážkovací R-40, r.v. 1988 | ks | 1 | ||
Stroj falcovací SHOEI SPT-52, r.v.1995 | ks | 1 | ||
Znášací stroj HORIZON MC-80 M, r.v. 2001 | ks | 1 | ||
Baliaci stroj do fólie SMIPACK FP-560A, r.v.2001 | ks | 1 | ||
Doskovačka Zechini GRA-FOR typ ROBY JUNIOR 70, r.v.2008 | ks | 1 | ||
Ofsetový stroj DOMINANT 715 C, r.v. 2005 | ks | 1 | ||
Príklopový výsekový stroj ML 720, r.v. 2005 | ks | 1 | ||
CTP KODAK CREO COMPLETE, r.v.2008/2018 | ks | 1 | ||
Stroj ryhovací perforovací CYKLOS GMP 332E, r.v.2005 | ks | 1 | ||
Zariadenie laminovacie SEAL 54 BASE, r.v.2007 | ks | 1 | ||
Odsávač výparov k lepičke chrbátov BQ260, r.v. 2004 | ks | 1 | ||
Sušička elektrická KM 15, r.v. 1998 | ks | 1 | ||
Plotrová rezačka KeenCut Evolution -E2 (240 cm-104") | ks | 1 | ||
CTP KODAK ACHIEVE 400 II, r.v. 2018 | ks | 1 | ||
Počítací stroj na papier Vacumatic Vicount | ks | 1 | ||
Zlatiace zariadenie FoilXpress s Cyclone Cylinder, r.v. 2019 | ks | 1 |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za normohodinu práce. |
Maximálny finančný limit na pozáručné opravy, údržbu a servis polygrafických strojov a zariadení je 20.000,- EUR s DPH. |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňat všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci servisom, údržbou a opravou strojov a zariadení. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele: |
- kvalitné a rýchle vykonanie opravy, údržby, servisu a služieb s tým spojených |
- operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb |
- účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný preložiť objednávateľovi najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy položkovite |
- účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu, ktoré je dodávateľ povinný objednávateľovi pri fakturácii zdokladovať |
- prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy, a to aj v dielenských priestoroch dodávateľa |
- zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa |
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe objednávok. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie stroja alebo zariadenia, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia, miesto poskytnutia služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo údržby do 5 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v nasledovných termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadení: malé a stredné opravy do 2 dní, v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, max. do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, veľké, tzv. generálne dopravy maximálne do 10 dní. |
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia. |
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby, vrátane likvidácie odpadu. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín |
potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely. |
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv a údržby. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis polygrafických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Platnosť zmluvy/dohody je do 31.12.2020 od momentu uzavretia alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa zmluvy/dohody, podľa toho, čo nastane skôr. |
Za kasárňou 3; Kutuzovova 8;, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
22.06.2020 08:00 — 31.12.2020 12:00
1,00 normohodina
39,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2020 12:26
16.06.2020 13:00
16.06.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.06.2020 13:10 - Vstupná ponuka | 38,00 | € | Cena bez DPH |
11.06.2020 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 38,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: