30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
monočlánky
monočlánky, alkalické batérie
Tovar, Služba
|
1. monočlánky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| monočlánky, alkalické batérie |
| Alkalické batérie pre použitie v prístrojoch s malým dlhodobým odberom elektrického prúdu ako sú diaľkové ovládače, pagery, svietidlá, kalkulačky, bezpečnostné zariadenia, zdravotnícke prístroje a ďalšie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet balení | ks | 6491 | ||
| počet kusov v jednom balení | ks | 10 | ||
| pracovná teplota najnižšia | °C | -20 | ||
| pracovná teplota najvyššia | °C | +54 | ||
| skladovateľnosť | rok | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| typ batérie | alkalická |
| veľkosť | AAA |
| napätie | 1,5 V |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý, nerepasovaný tovar |
| Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| Na faktúre uviesť aj adresu miesta plnenia. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list. |
| Faktúru zaslať len do miesta plnenia. |
| Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy. |
| Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu zákazky |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
| Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve (opisom formulári) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 07,00 do 13,00 po predchádzajúcom dohovore s kontaktnou osobou minimálne 2 dni vopred. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko tovaru, koľko bude potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený tovar do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
| Verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený vypovedať Zmluvu z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu. |
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
22.06.2020 11:38 — 24.07.2020 11:39
1,00 (súbor podľa technickej špecifikácie)
27 846,39
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2020 11:43
16.06.2020 11:40
16.06.2020 11:55
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.06.2020 11:47 - Vstupná ponuka | 27 846,00 | € | Cena s DPH |
| 15.06.2020 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 199,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: