• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2020 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2020 15:50

Detail zákazky Z202012357

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2020 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2020 15:50

Základné údaje

Z202012357

OF-214746

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4803250

Objednávateľ

31908977

Všeobecná nemocnica s poliklinikou, n. o.

Nemocničná 1, Veľký Krtíš, 99001, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Infúzna a transfúzna súprava 2020

Infúzna súprava, transfúzna súprava

  • 33680000-0 - Farmaceutické potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Infúzna a transfúzna súprava
Funkcia
Infúzna súprava určená pre gravitačné infúzie
Transfúzna súprava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 - Infúzna súprava určená pre gravitačné infúzie ks 40000
Infúzny filter µm 15
Kvapkacia komôrka s krídelkami mm 60
20 kvapiek dest. vody ml 1,0+ / -0,1
Dĺžka hadičky mm 1500
vonkajší priemer mm 4 4,2
vnútorný priemer mm 3 3,9
----------- ----------- -----------
Položka č. 2 - Transfúzna súprava ks 5000
Transfúzny filter μm 200
Kvapkacia komôrka mm 98
20 kvapiek dest. Vody ml 1,0+ / -0,1
Hadička z PVC s dĺžkou mm 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1 - Infúzna súprava určená pre gravitačné infúzie áno
Súprava je apyrogénna, netoxická, sterilná, určená k jednorázovému použitiu áno
Bez obsahu ftalátov áno
Bez obsahu latexu áno
Ostrý prepichovací tŕň áno
Odvzdušňovací ventil s antibakteriálnym filtrom a modrou uzatváraciou záklapkou áno
Regulátor prietoku s kolieskom áno
Univerzálne zakončenie Luer-Lock áno
Oba konce chránené krytkami áno
Určená na podávanie infúznych roztokov z fliaš alebo vakov pôsobením gravitácie do žily pacienta áno
Balenie obsahuje fóliu zabraňujúcu rozmotaniu hadičky áno
Balenie : jednotlivo, sterilne áno
Balenie 10 x 25 ks (250 ks)
-----------
Položka č. 2 - Transfúzna súprava
Súprava je apyrogénna, netoxická, sterilná, určená k jednorázovému použitiu áno
Bez obsahu ftalátov áno
Bez obsahu latexu áno
Dvojkanálový prepichovací tŕň áno
Hydrofóbny filter s krytkou v červenej farbe áno
Regulátor prietoku s kolieskom áno
Univerzálne zakončenie Luer-Lock áno
Oba konce chránené krytkami áno
Určená na transfúziu krvi a krvných derivátov z fliaš alebo vakov do žily pacienta áno
Balenie : jednotlivo, sterilne áno
Balenie 180 ks /kartón
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia v nemocničnej lekárni
Termín dodania tovaru je do 24 hodín max. do 3 dní od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00hod.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok objednávateľovi (odoslané faxom,mailom alebo telefonicky) v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru,jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena.
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa v závislosti od počtu a diagnóz pacientov.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepostúpi bez súhlasu objednávateľovi na iný subjekt, ani ich inak nescudzí.
Súčasťou dodávky je povinne faktúra s dodacími listami v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Výpoveďou s výpovednou lehotou 2 mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Požaduje sa v lehote do 15 pracovných dní a pred fyzickým plnením zmluvy, predložiť na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke alebo e-mailom:
- obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 15 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, cenník (jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH)
Všetky ceny musia byť uvedené v mene EUR.
Pri zámene tovaru,zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ.
Kúpna cena za dodanie tovaru v zmysle tejto zmluvy je uvedená v eurách, ako cena pevná a konečná vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto zmluvy.
V prípade zmeny výšky úhrad zo zdravotných poisťovní za dodávané lieky sa dodávateľ zaväzuje, že cenu za dodávané lieky upraví vždy tak, aby nebola vyššia ako úhrada za tieto lieky zo zdravotných poisťovní.
V prípade, že počas doby platnosti tejto zmluvy výrobca, ktorý dodáva tovar dodávateľovi, zníži cenu tovarov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, dodávateľ sa zaväzuje taktiež znížiť tieto ceny pre objednávateľa v rovnakom pomere ako boli znížené zo strany výrobcu.
Pokiaľ po uzatvorení zmluvy bude dodávateľ predávať materiál uvedený v tejto zmluve za kúpne ceny nižšie ako sú kúpne ceny dohodnuté medzi zmluvnými stranami, zaplatenie nižšej kúpnej ceny zo strany objednávateľa sa bude považovať za dohodu o zmene kúpnej ceny za jednotlivý druh tovaru a v takomto prípade zmena zmluvy v zmysle dohodnutej kúpnej ceny nemusí byť vyhotovená písomne vo forme dodatku.
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, ked´ prechádza nebezpečenstvo škody na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje,že v prípade dodania tovaru s ohrozenou expiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
Objednávateľ je podľa tejto zmluvy oprávnený vrátiť dodávateľovi tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne:
- pri dobe použiteľnosti:
3- 5 rokov: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti
2 roky: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti
1 rok: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 1 mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou."
Objednávateľ je oprávnený neodobrať resp. reklamovať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Požaduje sa dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, pokiaľ nebude v individuálných prípadoch dohodnuté s obstarávateľom inak.
Predpokladané množstvo MJ je len orientačné a nie je pre verejného obstarávateľa záväzné. Dodávky sa budú konkretizovať podľa objednávok, v ktorých budú uvedené množstvá a konkrétny sortiment tovaru.
V prípade, ak sa v opisnom formulári uvádzajú konkrétne názvy tovarov, resp.konkrétne označenia a pod., objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentov.
Uchádzač sa zaväzuje, že v prípade, ak nebude môcť dodať prípravok, ktorý ponúkol na elektronickom trhovisku, dodá náhradný prípravok (ekvivalent - pokiaľ v danom čase existuje) za cenu prípravku ponúkaného na elektronickom trhovisku.
Do 10 pracovných dní poslať rozpis cien a názov liekov položkovite
Pri expirácií liekov je možné tovar dodať na základe dohody oboch strán
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky kupujúceho voči tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 1, Veľký Krtíš, Veľký Krtíš, Banskobystrický, Slovenská republika

12

45 000,00 ks

5 699,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.06.2020 14:57

18.06.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2020 13:23 - Vstupná ponuka 5 699,00 € Cena bez DPH
18.06.2020 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka 5 698,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS