• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2020 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2020 08:50

Detail zákazky Z202012352

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2020 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2020 08:50

Základné údaje

Z202012352

OF-214457

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4806223

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47462752

SLOVAKIA TEX s.r.o.

Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál a zariadenia na zachytávanie nebezpečných látok

Absorpčná rohož, Rýchlosavá utierka v rolke, Vrece na odpad

  • 35100000-5 - Pohotovostné a zabezpečovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hydrofóbna sorpčná rohož
Funkcia
Novo vyrobené, doteraz nepoužívané zariadenia a materiál na zachytávanie nebezpečných látok v rozsahu jednotlivých položiek predmetu kúpnej zmluvy a v množstvách uvedených v tejto kúpnej zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hydrofóbna sorpčná rohož - základná/štandard – v balení 100 ks, rozmer 40 x 50 cm, sorpčná hydrofóbna spevnená netkaná textília, jednoducho deliteľná, biologicky a chemicky neutrálna, nehorľavá a zdravotne nezávadná. Schopnosť sania ropných látok a olejov. Nesmie byť škodlivá pre životné prostredie. Sorpčná kapacita: min 120 L, Farba: biela. Pevná fyzikálna väzba medzi zachytenou kvapalinou a sorbentom, zachytená kvapalina sa samovoľne neuvoľní. Doba skladovania: neobmedzená balenie 5
 2. Rýchlosavá pracovná utierka
Funkcia
Novo vyrobené, doteraz nepoužívané zariadenia a materiál na zachytávanie nebezpečných látok v rozsahu jednotlivých položiek predmetu kúpnej zmluvy a v množstvách uvedených v tejto kúpnej zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchlosavá pracovná utierka –rolovaný návin – rozmer - výška: min. 30 cm / max. 40 cm x dĺžka min. 30 cm / max. 40 cm, delenie perforovaním, v balení 500 útržkov, možnosť použitia na čistenie skla, na zašpinené ruky, na hrubé čistenie motorov, na opakované použitie, atď. (v spojení s odmasťovacími prostriedkami aj na dočisťovanie súčiastok a náradia). Vysoko savá, pevná a trvanlivá (za mokra i za sucha), odoláva väčšine rozpúšťadiel, znižuje množstvo odpadu, umožňuje rýchle čistenie. balenie 2
 3. Vrece na odpad
Funkcia
Novo vyrobené, doteraz nepoužívané zariadenia a materiál na zachytávanie nebezpečných látok v rozsahu jednotlivých položiek predmetu kúpnej zmluvy a v množstvách uvedených v tejto kúpnej zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrece na odpad - Polyetylénové vrece, objem 120 litrov, na zber použitých sorbentov a ich uschovanie k neskoršej ekologickej likvidácii. Hrúbka: 80 µm, rozmery 70 cm x 110 cm ks 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie stanovených požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPET.
Požadujeme tovar vyrobený v EÚ, resp. v krajinách EHS.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu pri dodaní. Požaduje sa dodanie celého predmetu kúpnej zmluvy jednorázovo.
Pred dodaním tovaru kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 9,00 hod. do 14,00 hod.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
Požaduje sa, aby pre účely dodania tovaru podľa tejto kúpnej zmluvy, dopravy, vyloženia a odovzdania tovaru v mieste plnenia kúpnej zmluvy a pre účel povolenia vjazdu vozidla a osoby/osôb do priestorov miesta dodania predávajúci oznámil objednávateľovi najneskôr tri pracovné dni pred dodaním tovaru nasledovné údaje: EČV a typ každého vozidla, ktorým bude realizované dodanie tovaru, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu všetkých osôb zabezpečujúcich dodanie tovaru a vstupujúcich do priestorov dodania tovaru (miesto vykládky).
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

22.06.2020 09:00 — 09.07.2020 11:00

1,00 Celý predmet zákazky

600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.06.2020 14:20

19.06.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 207
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2020 22:44 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena s DPH
18.06.2020 17:08 - Najvýhodnejšia ponuka 549,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS