• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2020 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 13:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.06.2020 13:03

Detail zákazky Z202012325

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2020 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 13:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.06.2020 13:03

Základné údaje

Z202012325

OF-214703

zrušená

Objednávateľ

42273668

Správa majetku mesta

Nám. Ľ. Štúra 1/1, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie karty a elektronické stravné lístky

stravné poukážky, stravné lístky, stravovacie karty, elektronické stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom dodania stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom dodania stravovacích kariet
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stravovacie karty - predpokladané množstvo ks 7 10
Hodnota stravovacej jednotky EUR 3,90
Predpokladané množstvo elektronických stravných lístkov ks 1350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravovacia karta obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravovacia karta obsahuje Číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty
Stravovacia karta je chránená PIN kódom
Stravovacia karta má možnosť Zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet
Bezpečnostný čip na karte áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravovacích kariet na miesto plnenia podľa objednávky, do 5 dní od zadania objednávky.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa, e-mailom, alebo telefonicky.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS terminálu.
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
Dodávateľ musí preukázať a predložiť zoznam zmluvne dohodnutých minimálne 10 prevádzok (reštauračné zariadenia, bufety, pizzérie, jedálne, pekárne, obchody - reťazce s potravinami...) na území mesta Bánovce nad Bebravou, ktoré akceptujú stravovaciu kartu.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, maximálne po dobu 18 mesiacov.
Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok - 0,00 %.
Poplatok za vydanie karty - 0,00 €.
Poplatok za doručenie karty - 0,00 €.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Stravovacia karta je chránená PIN kódom
Navrhnutá hodnota Stravovacia karta je chránená PIN kód a/alebo ďalšia bezpečnostná ochrana čerpania prostriedkov

Doplnenie ďalšej ochrany

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. Ľ. Štúra 1/1, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1 350,00 Maximálne množstvo stravných jednotiek

4 387,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.06.2020 12:09

18.06.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 341
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2020 12:14 - Vstupná ponuka 4 387,40 € Cena bez DPH
11.06.2020 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka 4 387,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS