• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2020 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2020 11:35

Detail zákazky Z202012306

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2020 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2020 11:35

Základné údaje

Z202012306

OF-214087

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4792275

Objednávateľ

00603520

Mestská časť Bratislava - Karlova Ves

Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK

Dodávateľ

45313351

MAFRA, a.s.

Karla Engliše 519/11, Praha 5, 15000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač a doručenie mesačníka

tlačiarenské služby, doručovateľské služby, tlač, mesačník, noviny, doručovanie

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač a doručenie mesačníka
Funkcia
Informovanie verejnosti o činnosti, aktivitách a propagácií objednávateľa prostredníctvom mesačníka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát mm 235 x 315
Papier - novinový g/m2 45
Papier LWC (štvorstrana podľa výberu na ľubovoľnom mieste) g/m2 60
Balenie - v balíkoch 1 bal/ks 200
Náklad / mesiac (10 x ročne) ks 19000
Predpokladaný počet strán/ 1 výtlačok ks 20
Predpokladaný náklad / počas trvania zmluvy ks 190000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier vonkajšia alebo vnútorná štvorstrana - 60 g LWC, ostatné strany 45 g
Farebnosť 4+4
Tlačové podklady .pdf
Technológia coldset (rotačný ofset)
Väzba 1x lom, šitie drôtom
Periodicita mesačník, 10 x ročne (júl + august, január + február = dvojčíslo)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Počet vydaní mesačníka uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet vydaní mesačníka počas platnosti zmluvy.
16očet strán je možné (vo výnimočných prípadoch) znížiť na 16 alebo zvýšiť na 24, resp. 28 strán. Aj pri  zmene počtu strán (zvýšenie alebo zníženie) bude zachovaná požiadavka ľubovoľne umiestnenej štvorstrany s použitím papiera LWC 60g.
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
Dodávateľ zabezpečí tlač a doručenie k distribútorovi a vyloženie v lehote do dvoch pracovnýho dní odo dňa prijatia printových podkladov.
Dodávateľ zodpovedá za to, že do mesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil.
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín plnenia, počet strán, počet kusov a presné miesto dodania.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zmluvy priebežne a to na základe zrealizovaných požiadaviek Objednávateľa. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie jednotlivého vydania do desiatich dní po splnení požiadavky.
Celková zmluvná cena zahŕňa náklady na dopravu na miesto plnenia, vyloženie a iné náklady súvisiace s poskytovaním predmetnej služby.
Dodávateľ sa zaväzuje:
a) zabaliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia.
b) v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi.
Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet vydaní mesačníka počas platnosti zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ služby musí byť jej priamym poskytovateľom.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred cenníkmi a obchodnými podmienkami dodávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy (rozpis cien pre 16, 20, 24 a 28 stranové vydanie).
Platnosť rámcovej dohody je stanovená na obdobie 01.07.2020-30.06.2021 alebo do vyčerpania finančného limitu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12

190 000,00 ks

12 892,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.06.2020 09:13

15.06.2020 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2020 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2020 09:24 - Vstupná ponuka 12 892,00 € Cena s DPH
10.06.2020 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka 12 892,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS