• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2020 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2020 10:20

Detail zákazky Z202012300

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2020 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2020 10:20

Základné údaje

Z202012300

OF-214417

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4792267

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

52497151

DBSoft s. r. o.

Pajštúnska 3821/9, Bratislava, 85102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory licencií Citrix Virtual Apps (Presentation Server) Standard Renewal

podpora, licencie, licencia, Citrix Virtual Apps, Standard

  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 48730000-4 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory licencií Citrix Virtual Apps
Funkcia
Predmetom obstarávania je obstaranie 3 ročnej podpory na licencie Citrix Virtual Apps (Presentation Server) Standard Renewal pre verejného obstarávateľa .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Citrix Virtual Apps (Presentation Server) Standard Renewal 3y    ID – 47167293 ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termín požadovanej podpory od 28.06.2020 do 27.06.2023
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
1.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN.
1.4 Vzhľadom k povahe predmetu obstarania a jeho použitia pre zariadenia ktoré sú už implementované v infraštruktúre obstarávateľa sa nepovoľuje alternatívne plnenie.
1.5 Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy (ak bol navrhnutý ekvivalent) predložiť Objednávateľovi popis ekvivalentnej náhrady s maintenance v rozsahu uvedenom v tech. špecifikácii a preukázať splnenie špecifikácie pôvodného tovaru funkčnou ukážkou/testom v prostredí Objednávateľa.
1.6 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa.
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa .
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.2 osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy.
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV
3.1 Bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy.
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa).
4. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY
4.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ.
4.2 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/.
4.3 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.3 osobitných požiadaviek na plnenie. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
4.4 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu
4.5 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

29.06.2020 10:00

1,00 celá zákazka

10 620,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.06.2020 08:21

15.06.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 623
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2020 09:25 - Vstupná ponuka 10 620,00 € Cena s DPH
15.06.2020 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka 10 614,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS