36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
52497151
DBSoft s. r. o.
Pajštúnska 3821/9, Bratislava, 85102, SVK
Predĺženie podpory licencií Citrix Virtual Apps (Presentation Server) Standard Renewal
podpora, licencie, licencia, Citrix Virtual Apps, Standard
Služba
1. Predĺženie podpory licencií Citrix Virtual Apps
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom obstarávania je obstaranie 3 ročnej podpory na licencie Citrix Virtual Apps (Presentation Server) Standard Renewal pre verejného obstarávateľa . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Citrix Virtual Apps (Presentation Server) Standard Renewal 3y ID – 47167293 | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Termín požadovanej podpory | od 28.06.2020 do 27.06.2023 |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.4 Vzhľadom k povahe predmetu obstarania a jeho použitia pre zariadenia ktoré sú už implementované v infraštruktúre obstarávateľa sa nepovoľuje alternatívne plnenie. |
1.5 Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy (ak bol navrhnutý ekvivalent) predložiť Objednávateľovi popis ekvivalentnej náhrady s maintenance v rozsahu uvedenom v tech. špecifikácii a preukázať splnenie špecifikácie pôvodného tovaru funkčnou ukážkou/testom v prostredí Objednávateľa. |
1.6 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa . |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.2 osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy. |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa). |
4. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
4.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
4.2 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
4.3 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.3 osobitných požiadaviek na plnenie. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
4.4 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu |
4.5 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
Slovenská republika
29.06.2020 10:00
1,00 celá zákazka
10 620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2020 08:21
15.06.2020 09:30
15.06.2020 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.06.2020 09:25 - Vstupná ponuka | 10 620,00 | € | Cena s DPH |
15.06.2020 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 614,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: