Z202012255
OF-214160
zrušená
00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
Zabezpečenie pitného režimu
pramenitá voda, dávkovač vody, plastový pohár, stojan na vratné obaly, držiak pohárov, nádoba na použité poháriky, náplne CO2
Tovar, Služba
|
1. Pramenitá voda v barelových fľašiach
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie pitného režimu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pramenitá voda v barelových fľašiach | ks | 2000 | ||
| objem jedného balenia | l | 18,9 | 19 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| pramenitá voda | nesýtená |
| prevedenie | fľaša s rúčkou (resp. ekvivalent na jednoduché prenášanie - dodať aj držiak na fľaše na jednoduché prenášanie) |
| uzávery | fľaše musia byť hygienicky uzatvorené s neporušeným systémom napojenia |
|
2. Prenájom dávkovača vody s pravidelnou sanitáciou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie pitného režimu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| prenájom dávkovača vody s pravidelnou sanitáciou | ks/mesačne | 150 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| dávkovač | s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou, bežný servis vrátane zabezpečenia náhrady, súčasťou zariadenia musí byť dezinfekčné zariadenie fungujúce cyklicky na báze ozónu |
| dávkovač | prenájom počas trvania Rámcovej dohody |
| dávkovač musí mať systém chladenia vody | |
| dávkovač musí mať systém ohrevu vody | |
| dávkovač musí byť pre poháre s objemom | 200 ml |
|
3. Dávkovač vody
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie pitného režimu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| dávkovač vody | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| dávkovač | s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou, bežný servis vrátane zabezpečenia náhrady, súčasťou zariadenia musí byť dezinfekčné zariadenie fungujúce cyklicky na báze ozónu |
| dávkovač musí mať systém chladenia vody | |
| dávkovač musí mať systém ohrevu vody | |
| dávkovač musí byť pre poháre s objemom | 200 ml |
|
4. Jednorázové plastové poháriky 200 ml
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie pitného režimu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet pohárov | bal | 150 | ||
| počet pohárov v jednom balení | ks | 100 | ||
| objem pohárov | ml | 200 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| použitie | pre chladené aj teplé nápoje |
|
5. Prenájom držiaka (zásobníka) plastových pohárov pre stojany na barely s vodou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie pitného režimu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prenájom držiaka (zásobníka) plastových pohárov pre stojany na barely s vodou | ks/ mesačne | 50 | ||
| kapacita držiaka - počet pohárov | ks | 100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| plastový transparentný držiak na plastové poháre | plastový transparentný držiak na plastové poháre, kompatibilný so stojanom na vodné barely |
|
6. Prenájom zásobníka na použité poháriky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie pitného režimu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet nádob | ks/ mesačne | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| viď. grafické vyobrazenie v príloha pdf |
|
7. Náplne CO2 do dávkovacieho stroja
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie pitného režimu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet náplní | ks | 170 | ||
| objem jednej náplne | kg | 0,5 |
|
8. Prenájom stojana na vratné obaly pre 4 barely s vodou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie pitného režimu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prenájom stojana na vratné obaly pre 4 barely s vodou | ks/ mesačne | 80 | ||
| počet barelov v stojane | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| stojan pre barely v objeme 18,9 - 19 l |
|
9. Prenájom stojana na vratné obaly pre 8 barelov s vodou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie pitného režimu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prenájom stojana na vratné obaly pre 8 barelov s vodou | ks/mesačne | 40 | ||
| počet barelov v stojane | ks | 8 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| stojan pre barely v objeme 18,9 - 19 l |
| Názov |
| 1. Zmluvná cena: |
| 1.1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu. |
| 1.2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 1.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| 2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody: |
| 2.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody: |
| 2.1.1. podrobný aktualizovaný rozpočet, rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| 2.1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
| 2.1.3. kontaktnú osobu - meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej osoby, telefónne číslo, e-mail pre účely plnenia rámcovej dohody. |
| 2.2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 2.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
| 2. Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru na viacerých miestach plnenia, ktoré budú bližšie špecifikované v samostatnej čiastkovej výzve, resp. objednávke. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
| 2.3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 2.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa |
| a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
| 2.4. Kontaktná osoba Objednávateľa posúdi Dodávateľom predložené dokumenty a najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
| 2.4.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
| 2.4.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky Objednávateľa. |
| 2.5. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
| 2.6. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody Objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si právo odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Rozsah objednaného tovaru počas trvania zmluvného vzťahu bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
| 3. Termín a miesto realizácie dodávok: |
| 3.1. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk Objednávateľa podľa aktuálnych prevádzkových potrieb Objednávateľa, pričom periodicita objednávok počas platnosti rámcovej dohody bude maximálne 5-krát týždenne. Lehota dodania objednaného tovaru je najneskôr do 3 pracovných dní od odoslania samostatnej objednávky, alebo ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. |
| 3.2. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania (13 miest dodania) - priamo na pracoviská, ktoré sa nachádzajú v jednom meste v sídle objednávateľa. |
| 3.3. Dodávateľ dohodne termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru vždy najneskôr 24 hodín pred termínom dodania vopred telefonicky, prípadne e-mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou Objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak Dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je Objednávateľ povinný tovar prevziať. |
| 4. Povinnosti dodávateľa pri plnení rámcovej dohody: |
| 4.1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 4.2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
| 4.3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 4.4. Objednávateľ požaduje v rámci prenájmu dávkovača pramenitej vody od Dodávateľa poskytnutie bezplatných servisných služieb, a to s nástupom na servis a odstránením poruchy, alebo vady do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy, alebo vady Dodávateľovi. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi nájomné odo dňa nahlásenia poruchy, alebo vady dodávateľovi do dňa, kedy došlo k odstráneniu poruchy, alebo vady, prípadne dodania náhradného predmetu prenájmu. |
| 4.5. Dodané dávkovače pramenitých vôd musia byť: označené názvom dodávateľa (napr. logo, nálepka a pod.) za účelom ich rýchlej a jednoduchej identifikácie, bezplatne vymenené v prípade opotrebenia, každé 4 mesiace vymenené výpusty a odpadové nádoby, v prípade požiadavky objednávateľa dávkovač pramenitej vody bezplatne premiestniť a uviesť do prevádzky do 3 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. |
| 4.6. Výmenu prázdnych barelov za plné v jednotlivých dávkovačoch, manipuláciu s barelmi v rámci objektu a presun barelov zo stojanov k dávkovačom bude zabezpečovať objednávateľ vlastnými pracovníkmi. |
| 4.7. Objednávateľ bude nahlasovať poruchy telefonicky, alebo elektronicky na dohodnutú mailovú adresu. |
| 4.8. Za poruchu dodávky sa považuje aj nedodanie minerálnej vody na základe jednotlivých objednávok počas platnosti rámcovej dohody. |
| 4.9. Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informuje Objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny), ktorá môže mať vplyv na kvalitu dodávanej vody (dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá nesplnením uvedenej povinnosti objednávateľovi vznikne). |
| 4.10. Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ dávkovačov vody na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania dávkovače vody, stojany na barely a všetko príslušenstvo v lehote do 5 pracovných dní od ukončenia rámcovej dohody. |
| 5. Objednávky a fakturácia: |
| 5.1. Predmet zákazky s upresnením množstva a termínov bude realizovaný formou čiastkových písomných objednávok Objednávateľa počas celej doby trvania rámcovej dohody. |
| 5.2. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok. |
| 5.3. Dodávateľ a Objednávateľ si môžu dohodnúť možnosť zberných faktúr raz mesačne, rozdelené na časti podľa pracovísk. |
| 6. Reklamácie: |
| 6.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 6.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
| 7. Ekvivalentné produkty: |
| 7.1. Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanými materiálmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom. |
| 7.2. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení Objednávateľom. |
| 7.3. V prípade, ak Dodávateľ ani v dodatočnej lehote nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, resp. že ekvivalent nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa, kontaktná osoba Objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia dokumentov vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov a určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
| 7.4. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
| 7.5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode. |
| 9. Odstúpenie od rámcovej dohody: |
| 9.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od rámcovej dohody a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 9.2. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt, ktorý má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa, a to za podmienok uvedených v bode 7.1 a 7.2 tejto zmluvy. V prípade porušenia uvedených zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v súlade s bodom 2.5 tejto zmluvy. |
| 9.3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| 9.4. Neodstránenie poruchy do 2 pracovných dní bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| 10. Platnosť rámcovej dohody: |
| 10.1. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Technické špecifikácie položky
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
| Pôvodná hodnota | dávkovač | s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou, bežný servis vrátane zabezpečenia náhrady, súčasťou zariadenia musí byť dezinfekčné zariadenie fungujúce cyklicky na báze ozónu |
| Navrhnutá hodnota | dávkovač s CO2 | s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou, bežný servis vrátane zabezpečenia náhrady, súčasťou zariadenia musí byť dezinfekčné zariadenie fungujúce cyklicky na báze ozónu, s Co2 náplňou |
Dobrý deň, ide o dávkovač, ktorý je možné pripojiť na Co2 náplň, pretože v technických vlastnostiach to uvedené nie je. Môžete mi odpovedať, či sa jedná o dávkovač s CO2 alebo klasický dávkovač so sanitáciou? ďakujem
Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 komplet
20 623,80
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2020 14:09
16.06.2020 11:00
16.06.2020 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: