17336163
Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš
Palúčanská 25, Liptovský Mikuláš, 03123, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky (gastrolístky)
Stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky | EUR | 5 | ||
Celkový počet stravovacích poukážok | ks | 8350 | ||
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky | EUR | 2 | ||
Celkový počet stravovacích poukážok | ks | 2400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia poukážka | je účelovo viazaná cenina v papierovej forme. |
Stravovacia poukážka | obsahuje názov a logo dodávateľa. |
Stravovacia poukážka | obsahuje rok platnosti stravovacej poukážky |
Stravovacia poukážka | obsahuje nominálnu hodnotu stravovacej poukážky. |
Stravovacia poukážka | obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Nahradenie vrátených nepoužitých poukážok dodávateľom je právo objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi. |
Minimálna platnosť poukážok bude do konca roku 2020 v prípade poukážok v hodnote 5 eur. V prípade poukážok s hodnotou 2 eurá bude minimálna platnosť poukážok objednaných v roku 2020 do konca roku 2020 a poukážok objednaných v roku 2021 do konca roku 2021. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok. Zálohové faktúry neuhrádzame. |
Vysúťažená cena je konečná. Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné sumy, poplatky či provízie. V prípade, že by ich do faktúry zahrnul, budú tieto fakturované v nulovej hodnote. |
Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, prípadne do vyčerpania uvedeného množstva tovaru podľa toho, ktorá z týchto situácií nastane skôr. |
Množstvo poukážok uvedené v opisnom formulári je orientačné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od fluktuácie zamestnancov a počtu klientov, pre ktorých sú poukážky určené. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové uvedené množstvo poukážok pričom dodávateľovi neodobratím celkového množstva nevzniká nárok na žiadnu formu sankcie či iného plnenia zo strany objednávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravovacích poukážok. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania stravovacích poukážok do piatich pracovných dní od odoslania objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nominálnu hodnotu stravovacích poukážok počas trvania zmluvy zmeniť a to najmä v prípade legislatívnych zmien. V prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky zo strany objednávateľa bude parciálne prepočítaná aj výška provízie pre dodávateľa vychádzajúc z rozpisu jednotkových cien, ktoré zašle dodávateľ objednávateľovi po uzatvorení zmluvy. |
V prípade zmeny zákonných noriem výšku príspevku zabezpečí dodávateľ aj výmenu už dodaných stravovacích poukážok za stravovacie poukážky v novej výške. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo určiť v objednávke koľko stravných poukážok má obsahovať každá poukážková knižka a určiť si aj počet poukážkových knižiek v objednávke. |
Objednávateľ bude počas zmluvného obdobia objednávať poukážky podľa potreby , nie však viac ako 1x mesačne. |
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí dodávateľ do 72 hodín od podania objednávky. |
Dodávka stravných lístkov na základe čiastkových objednávok môže objednávateľ zadávať osobne, poštou, elektronicky on-line, e-mailom alebo faxom až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovnú sumu do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. |
Právo vrátenia finančných prostriedkov za vrátené nepoužité stravovacie poukážky vrátenie finančných prostriedkov na účet objednávateľa do 14 kalendárnych dní od obdržania poukážok. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonanie opatrení HM organizácia výroby a organizácia služieb podľa §5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z.z. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Palučanská 25, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 v technickej špecifikácii predmetu zákazky
46 550,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2020 13:48
15.06.2020 10:00
15.06.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.06.2020 15:33 - Vstupná ponuka | 46 550,00 | € | Cena bez DPH |
15.06.2020 07:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 549,96 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: