• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2020 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2020 11:20

Detail zákazky Z202012228

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2020 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2020 11:20

Základné údaje

Z202012228

OF-214585

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4812535

Objednávateľ

00083089

Zoologická záhrada Košice

Ulica k Zoologickej záhrade 326/1, Košice - mestská časť Kavečany, 04001, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

elektrina, elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup združenej silovej elektrickej energie pre odberné miesto (ďalej len "OM") Odberateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba pre obe odberné miesta na celé zmluvné obdobie 2 rokov MWh 1650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
počet odberných miest 2
odberné miesto č.1 4600126900 4600126900 trafostanica Odberateľa
EIC kód 24ZVS0000002340E
napäťová úroveň VN/NN
distribučná sadzba X2
odber v TR VT/NT
rezervovaná kapacita I.Q/ 150, II.Q/130, III.Q/130, IV.Q/130
max. rezervovaná kapacita 180 kW
dohodnutý cos. fí 0,95 - 1,00
odberné miesto č. 2 4600277606
EIC kód 24ZVS0000751817Q
napäťová úroveň VN/NN
distribučná sadzba X3-C2
odber v TR VT
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom Zmluvy je združená dodávka elektrickej energie (ďalej len "elektriny") pre obdobie od 1.1.2021 od 0.00 hod do 31.12.2022 do 24.00 hod..
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adrese sídla Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy.
3. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa.
4. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva elektriny/objednanej rezervovanej kapacity. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny.
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto Zmluve.
6. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM Odberateľa a v prípade žiadosti Odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov.
7. Dodávateľ garantuje parametre dodávky elektrickej energie v toleranciách podľa príslušných noriem a to: frekvencia +/- 1% , napätie +/- 10%.
8. Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
9. Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
10. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje!
11. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
12. Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektriny.
13. DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
14. Odvod do Národného jadrového fondu (ďalej len "NJF") a cenu za Distribučné služby uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za odvod do NJF alebo ceny za Distribučné služby Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
15. Dodávateľ sa zaväzuje že: a) predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny,
b) vrátane ceny za silovú energiu, ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, DPH, poplatkov za výkon, odvod do NJF, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO,
c) a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
16. Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodávku elektriny a združených služieb podľa tejto Zmluvy je jeden kalendárny mesiac. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané mesačné množstvá oznámené Dodávateľovi zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
17. Faktúra za ukončený mesiac musí byť Odberateľovi doručená do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e-mailovú adresu a následne poštou na adresu Odberateľa. Posledná faktúra musí byť doručená Odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia.
18. Faktúra Dodávateľa musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kW, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
19. Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
20. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.
21. V prípade omeškania Odberateľa s úhradou faktúry Dodávateľa, má Dodávateľ právo uplatniť si nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania Odberateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania Odberateľa.
22. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
23. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII" Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
24. Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa.
25. Počas zmluvného vzťahu dôjde k pripojeniu ďalšieho odberného miesta, za tých istých podmienok
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY:
A.1 Do 10 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, t. j. ešte pred samotným plnením Zmluvy, je Dodávateľ povinný predložiť na adresu Odberateľa nasledovné doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
a) overenú kópiu dokladu o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike (dodávka elektrickej energie) na území SR v súlade so zákonom č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov, nariadení vlády a súvisiacej legislatívy o splnení podmienok a registrácii pre dodávky elektrickej energie a súvisiacich služieb v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie;
b) čestné prehlásenie Dodávateľa, že má uzatvorenú platnú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odbernému miestu Odberateľa na rok 2021 a rok 2022;
c) čestné prehlásenie Dodávateľa, že má uzatvorenú platnú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrickou energiou s príslušným PDS min. na obdobie rokov 2019-2020,
d) Dodatok ku Kúpnej zmluve vygenerovanej systémom EKS, v ktorom uchádzač uvedie rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za kWh - za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina atď., ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny). Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek;
e) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail), na konanie vo veciach tejto Zmluvy;
f) zoznam dodávok elektriny (v zmysle § 34, ods. 1, písm. a) ZVO) za tri roky predchádzajúce dňu vyhlásenia zákazky, v minimálnom objeme 720 MWh elektriny/12 mesiacov s uvedením cien, lehôt dodania a identifikácie odberateľa (obchodné meno, adresa a sídlo odberateľa; meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby, pre účely overenia uvedených údajov). V prípade väčšieho počtu odberateľov, ktorí spĺňajú túto podmienku, stačí uviesť max. 3 odberateľov/rok,
g) ak má Dodávateľ v úmysle plniť časť zákazky prostredníctvom subdodávateľov (§ 34, ods. 1, písm. l) ZVO), je povinný predložiť Odberateľovi v písomnej forme:
- na odsúhlasenie Zoznam subdodávateľov (v zmysle ustanovenia Čl. VI, časti A, bodu 6.1.8 VZP) v rozsahu - podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, identifikácia navrhovaných subdodávateľov min. v rozsahu obchodné meno/názov/meno a priezvisko, adresa sídla/adresa pobytu, IČO/dátum narodenia - ak nebolo pridelené IČO a predmet subdodávok,
- Zmluvu uzatvorenú so subdodávateľom, platnú k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, obsahujúcu záväzok subdodávateľa, že bude k dispozícii Dodávateľovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jej realizácie.
A.2 Dodávateľom predložené doklady Odberateľ skontroluje a v prípade:
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení Odberateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
26. Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto Zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od Zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OUEP.
27. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude Odberateľ považovať aj:
a) odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie,
b) ak sa Dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve.
28. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve a nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ:
a) ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), VZP z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
b) vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
c) vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Odberateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Predpokladaná spotreba pre obe odberné miesta na celé zmluvné obdobie 2 rokov MWh 1650
Navrhnutá hodnota Predpokladaná spotreba pre obe odberné miesta na celé zmluvné obdobie 2 rokov MWh 1650

Žiadame uviesť predpokladanú spotrebu aj jednotlivo pre OM1 a OM2.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica k Zoologickej záhrade 1, Košice - mestská časť Kavečany, Košice I, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 23:59

1 650,00 MWh

242 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2020 10:20

23.06.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2020 07:47 - Vstupná ponuka 241 999,20 € Cena s DPH
23.06.2020 07:47 - Najvýhodnejšia ponuka 241 999,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS