• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2020 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2020 10:15

Detail zákazky Z202012145

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2020 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2020 10:15

Základné údaje

Z202012145

OF-193651

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4788174

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48094510

WALNOT s.r.o.

Orechovská 277/38, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží

Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží

  • 70331100-1 - Služby pri správe zariadení (inštitúcií)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží
Funkcia
Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží, ktorá pozostáva z čistenia, odvozu a dovozu na miesto určenia „bezpečnostných rohoží zachytávajúcich nečistotu a vlhkosť“ vo farbe sivo-čierna.
Prenajímané rohože budú vo vlastníctve dodávateľa.
Výmenu rohoží v celkovom počte 68 ks treba zabezpečovať v 14-dňovom cykle.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rohož veľká 115x200 sivo-čierna ks 25
Rohož malá 85x150 sivo-čierna ks 43
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ rohože: vstupná - interiérová
Výška: 10 mm
Okrajová nábehová hrana: áno
Protišmyková podkladová vrstva: áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hod.
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú – dodávateľ zabezpečí odborné vyčistenie a ošetrenie rohoží, ich výmenu a uloženie do priestorov určených objednávateľom, vrátane zabezpečenia dopravy z a do miesta poskytnutia služby.
Dodávateľ bude objednávateľovi predkladať čiastkové faktúry za vykonanú službu za daný mesiac vždy začiatkom mesiaca nasledujúceho po vykonaní služby, na základe podpísaného súpisu vykonaných prác objednávateľom.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť povolenia na vstup a prístup zamestnancom a technike dodávateľa do miesta vykonania služby za účelom jej vykonania.
Dodávateľ pre tento účel predloží objednávateľovi zoznam zamestnancov a automobilovej techniky a objednávateľ zabezpečí vystavenie preukazov na vstup pre zamestnancov a pre vjazd, resp. parkovanie používanej techniky.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ v súlade s § 18 zákona č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov zabezpečí dodržiavanie povinnosti mlčanlivosti svojich zamestnancov a všetkých osôb, ktoré v rámci plnenia zmluvy prídu do styku s osobnými údajmi u objednávateľa.
Miesto vykonania služby: Bratislava.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Pred začatím vykonávania služby dodávateľ predloží podrobný rozpis periodicity výmeny rohoží počas trvania zmluvy, vrátane uvedenia ceny za jeden cyklus v nadväznosti na celkovú cenu zákazky.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutuzovova 8, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2020 07:00 — 30.06.2021 14:00

1,00 celok

6 715,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2020 14:26

12.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 60
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2020 14:34 - Vstupná ponuka 6 714,00 € Cena s DPH
09.06.2020 18:27 - Najvýhodnejšia ponuka 5 878,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS