• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2020 13:36
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    19.06.2020 12:03

Detail zákazky Z202012140

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2020 13:36
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    19.06.2020 12:03

Základné údaje

Z202012140

OF-214467

zrušená

Objednávateľ

00326470

Mesto Poprad

Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie kapacity materskej školy - Obstaranie interiérového vybavenia pre materskú školu - kuchynka - spotrebiče

spotrebiče, sporák, umývačka riadu, interiérové vybavenie, kuchynka,

  • 39700000-9 - Spotrebiče pre domácnosť
  • 45255400-3 - Montážne práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie interiérového vybavenia materskej školy - kuchynka - spotrebiče
Funkcia
Obstaranie interiérového vybavenia pre materskú školu - kuchynka - spotrebiče
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1.Elektrický sporák ks 2
1.2. Umývačka riadu ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Elektrický sporák Biely, typ ohrevu sklo-keramický, varná zóna vľavo vpredu, vľavo vzadu, vpravo vpredu, vpravo vzadu, min. energetickej triedy A. Rozmer 600x600 mm /šxh/. Napájanie 380V. Elektrický príkon 10 300 W.
1.1. Elektrický sporák Rúra s objemom min. 73 l, elektrická s min. 2 odoberateľnými sklami v dvierkach. Funkcie - vrchný, spodný ohrev s ventilátorom, vnútorné osvetlenie, rošt v rúre na uloženie plechov -
1. 1. Elektrický sporák 1 drôtená chrómová mriežka, koľajnice pre rošt so stopkou, gril elektrický pevný, zásuvka na uloženie plechov.
1.2. Umývačka riadu Biele prevedenie, voľne stojaca, min. energická trieda A++, na min. 12 spr. riadu, digitálny displej, výmenník tepla, min. 6 umývacích programov, rozmer: 600 mm x 600 mm x 850 mm /šxhxv/.
1.2. Umývačka riadu Zásuvka vario, výškové nastavenie horného koša, príborová zásuvka,  Funkcie: TurboSpeed 20min. s predohrevom vody, senzor naplnenia, sklo 40 °C,EcoSilence Drive, Aqua sensor,
1.2. Umývačka riadu DosageAssist, Active Water Active Water Eco, Aqua Stop, extra sušenie, Vario Speed Plus, Odložený štart.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP - PO2 - SC 221- 2016-10 - zvýšenie kapacít infraštruktúry materských škôl.
2. Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného VO zo strany Poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok,alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania Prijímateľ (resp. Objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa.
3. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako Prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EU.
4. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) s použitím katalógov, technického opisu, resp. iných relevantných dokumentov do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy jednotlivo podľa bodov 1.1. -1. 2.
5. V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
6.1 Tovar bude financovaný z prostriedkov EÚ v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len "IROP"). Faktúra vystavená Dodávateľom podlieha režimu schvaľovania Riadiacim orgánom (ďalej len "RO") Ministerstvom pôdohospodárstva rozvoja vidieka SR/ Sprostredkovateľským orgánom (ďalej len "SO") prešovský samosprávny kraj ako Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku podľa Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. Faktúra bude splatná v lehote 60 dní na základe vzájomnej dohody zmluvných strán od doručenia faktúry Objednávateľovi s výnimkou
6.2 kedy v uvedenej lehote Objednávateľ ešte nemá príslušné finančné prostriedky poskytnuté príslušným RO/SO pre IROP pripísané na svojom účte. V takom prípade bude faktúra Dodávateľa splatná v lehote 3 pracovných dní odo dňa pripísania finančných prostriedkov poskytnutých príslušným RO/SO pre IROP na účet Objednávateľa. Dodávateľ s takýmto posunutím termínu splatnosti faktúr vyslovene súhlasí. Zmluvné strany zároveň berú navedomie, že ak Objednávateľ ešte nemá finančné prostriedky určené na úhradu príslušnej faktúry Dodávateľa pripísané na svojom bankovom účte od Poskytovateľa v lehote
6.3 splatnosti, nie je po uplynutí lehoty splatnosti kúpnej ceny pre účely uplatnenia úrokov z omeškania v omeškaní s úhradou kúpnej ceny Dodávateľovi.
7. Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady potrebné pre užívanie podľa všeobecných platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
11. V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady na dodávku , na dopravu na miesto plnenia, montáž na mieste plnenia a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
12. Lehota dodania tovaru je 30 kalendárnych dní od Objednávateľovho upozornenia Dodávateľa o kladnom výsledku kontroly verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa.
13. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 10 pracovných dní od dňa uzatvorenia zmluvy - podrobný aktualizovaný položkový rozpočet.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

23.06.2020 13:47 — 30.11.2020 13:47

4,00 kusy

2 658,45

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2020 13:36

19.06.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 900
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS