• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2020 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2020 14:40

Detail zákazky Z202012128

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2020 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2020 14:40

Základné údaje

Z202012128

OF-214618

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4784769

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Doska so štipcom

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30191130-4 - Písacie dosky so svorkou
  • 22852100-8 - Spisové dosky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Doska s klipom ekvivalent Q-Connect
Funkcia
materiál určený na ochranu dokumentov pred poškodením
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 96
Kapacita (listov) ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Písacia podložka s klipom zosilnená lepenka PVC
Formát A4
Roztvárateľné dosky áno
Priečinok pre vloženie dokumentov áno
Klip s úchytom pre pero áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 13,00 hod.
Pred dodaním  tovaru kontaktovať určenú osobu  minimálne 2 dni vopred.
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu 1. akostnej triedy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zadať samostatnú objednávku na vybraný sortiment  tovaru v súlade zo zaslaním jednot. cien do maximálnej výšky zdrojov.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu
Dodávateľ predloží elektronicky do 2 dní od uzatvorenia Zmluvy podrobný rozpis tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o jednotkové ceny bez DPH, DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
V jednotkovej cene musia byť zahrnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, VÚ 8009, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

15.06.2020 13:09 — 29.06.2020 13:09

1,00 zákazka

240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2020 13:14

11.06.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.06.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 441
 33
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2020 12:40 - Vstupná ponuka 240,00 € Cena s DPH
11.06.2020 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 239,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS