• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2020 12:29
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2020 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2020 14:30

Detail zákazky Z202012114

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2020 12:29
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2020 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2020 14:30

Základné údaje

Z202012114

OF-214391

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4792237

Objednávateľ

00164704

Slovenská filharmónia

Medená 3, Bratislava, 81601, SVK

Dodávateľ

36426041

PC SEMA, s.r.o.

Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery

Fotokopírovanie, kopírovanie, skenovanie, tlač

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery
Funkcia
Originálne tonery do tlačiarne typu  HP, Canon, Samsung, Minolta
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP CE505A Black 05A ks. 30
HP Q2612A Black 12A ks. 30
HP CE278A Black 78A ks. 30
HP Q5949 Black 49A ks. 30
HP 500/C4129X/ ks. 24
HP CE340A 651A, čierny, 13 500 str. ks. 12
HP CF283X 83X, čierna, 2 200 str. ks. 24
HP Q6000A Black 124A ks. 6
HP Q6001A Cyan 124A ks. 6
HP Q6002A Yellou 124A ks. 6
HP Q6003A Magenta 124A ks. 6
HP CE505A Black 05A ks. 6
HP CF280A, cierny ks. 12
HP CF283X 83X, čierna ks. 12
HP CE410X , 305X čierny ks. 9
HP CE 411A 305A, azúrový ks. 9
HP CE 412A 305A, zlty ks. 9
HP CE413A 305A, purpurový ks. 9
HP CE340A 651A, čierna ks. 12
HP CF410A 410A čierny, ks. 9
HP CF411A 410A azúrový ks. 9
HP CF412A 410A žltý, ks. 9
HP CF413A 410A purpurový ks. 9
HP CF540X 203X čierny ks. 6
HP CE400X 507X Black ks. 6
HP CE401A 507A, Cyan ks. 6
HP CE402A 507A, Yellow ks. 6
HP CE403A, 507A magenta ks. 6
HP CF380A, 312A, cierny ks 9
HP CF 380X, 312A ks. 9
HP CF 381 312A, azurovy ks. 9
HP CF382A 312A, zlty ks. 9
HP CF383A 312A, purpurovy ks. 9
HP CF 540A 203A black ks. 6
HP CF 541A 203A azurova ks. 6
HP CF 542A 203A Yellow ks. 6
HP CF543 203A purpurova ks. 6
HP CF 381A 312A modrá ks. 6
HP CF 382A 312A zlta ks. 6
HP CF 383AC purpurová ks. 6
Canon CRG-703, čierna, 2 500 str. ks. 6
Canon 703 Black ks. 6
Samsung CLT K506L, čierna, 15 000 str. ks. 6
Samsung CLT-K 506L, čierna ks. 12
Samsung CLT-C 506L, azurova ks. 12
Samsung CLT-Y 506L, yellow ks. 12
Samsung CLT -M 506L, purpurovy ks. 12
Minolta TN323 Bizhub 227/287/367 ks. 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, odberom a ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene predávajúceho.
Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri prevzatí. V prípade dodávky prepravnou spoločnosťou dodávateľ musí zabezpečiť u prepravcu nevyhnutný čas na fyzickú kontrolu obsahu zásielky čo do množstva a kvality.
V prípade, ak pri pochybnostiach objednávateľa o originalite, dodávateľ bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné.
V prípade pochybností objednávateľa ohľadne originality dodaných tonerových náplní je rozhodujúce vyjadrenie výrobcu, resp. dodávateľa zariadenia, do ktorého je toner určený, ktoré si je objednávateľ oprávnený od výrobcu, resp. dodávateľa zariadenia vyžiadať.
Ak výrobca zariadenia potvrdí, že sa nejedná o originálny toner, je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať, od zmluvy odstúpiť a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1000,-€. Ak výrobca zariadenia potvrdí, že  sa jedná o originálny toner, je objednávateľ povinný tovar prevziať. Stanovisko výrobcu zariadenia je záväzné.
Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie rámcovej dohody.
Tonery musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu HP, Canon, Samsung, Minolta
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Tonerové kazety a atramentové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami  príslušných zariadení. Nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalent.
Tonerové kazety a atramentové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov/puzdier originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania).
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť počty jednotlivých položiek predmetu zákazky pri zachovaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tonerov uvedených v rámcovej dohode. Neodobranie všetkých druhov a počtu tonerov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od rámcovej dohody z tohto dôvodu.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Dodanie tovaru vrátane dopravy a vyloženia v sídle objednávateľa, v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 hodiny v lehote do 48 hodín od elektronického nahlásenia, bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb  objednávateľa po dobu trvania rámcovej dohody. Odovzdávanie, preberanie a kontrola objednaného tovaru bude vykonaná fyzicky - položkovite na základe dodacieho listu za účasti oprávnených zástupcov objednávateľa i dodávateľa.
Meno oprávneného zástupcu objednávateľa, jeho telefonický a elektronický kontakt, bude oznámený dodávateľovi v prvej čiastkovej objednávke vystavenej objednávateľom.
Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 5 dní pracovných  od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis - podrobnú špecifikáciu cien jednotlivých tonerov bez DPH, sadzbu DPH, ako aj cien s DPH, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta za  každú položku v prehľadnej tabuľke.
Predmetom dodávky môžu byť aj iné druhy originálnych tonerov neuvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ak zo strany objednávateľa vznikne takáto potreba z dôvodu zakúpenia nových zariadení počas doby platnosti rámcovej dohody. Cena za dodanie takýchto tonerov sa určí po vzájomnej dohode.
Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, prípadne zmeniť druh tovaru v rozsahu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
V jednotkovej cene tonera počas celej doby platnosti rámcovej dohody budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, najmä náklady na dopravu a vyloženie tovaru, prevzatím reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a pod.
Dodávateľ počas celej doby platnosti rámcovej dohody garantuje výšku cien jednotlivých tonerov bez ohľadu na zmenu ich cien u ich výrobcov.
Dodávateľ bude v plnej miere znášať náklady na opravu zariadení objednávateľa spôsobených dodaním nekvalitného toneru dodávateľom.
Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 5 pracovných  dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody meno a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie rámcovej dohody, vrátane elektronickej adresy na zasielanie čiastkových objednávok, ako aj za odovzdávanie tovaru.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa požadované technické, kapacitné a kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku 24 mesiacov.
V prípade, že dodávateľ nedodá originál spotrebného materiálu od výrobcu s ochrannými známkami hrozí dodávateľovi pokuta vo výške 5% z obstarávacej ceny zákazky podľa čiastkovej objednávky.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8,00 hodiny do 14,00 hodiny na vlastné náklady a zároveň zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov v sídle objednávateľa na vlastné náklady, u ktorých objednávateľ zistí každú závadu alebo nedodržanie požadovaných parametrov tonerov, ktoré bránia riadnemu užívaniu a funkčnosti pri nasadení do prevádzky po dobu 24 mesiacov od ich dodania objednávateľovi.
Fakturácia sa bude realizovať ku každej čiastkovej objednávke samostatne a musí obsahovať rozpis položiek, množstvo, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Prílohou faktúry bude  objednávka a potvrdený dodací list.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 21 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi finančný preddavok.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže ukončiť s  dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu do vyčerpania finančného objemu
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Názov položky

Originálne tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta pri dodržaní platných ISO noriem 9001 a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medená 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

40 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.06.2020 12:42

15.06.2020 12:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2020 12:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 170
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2020 19:53 - Vstupná ponuka 40 000,00 € Cena bez DPH
15.06.2020 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka 39 999,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS