36858749
Agroinštitút Nitra, štátny podnik
Akademická 4, Nitra, 94901, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | Eur | 3,85 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 2 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné poukážky. |
Požaduje sa bezodkladne po uzavretí zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo, e-mail), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy. |
Plnenie Rámcovej dohody sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok od objednávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 10 dní odo dňa ich vrátenia. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Nominálna hodnota stravnej poukážky zahŕňa aj všetky ostatné náklady dodávateľa potrebné na kompletné dodanie predmetu zákazky (cena za dopravu s doručením stravných poukážok objednávateľovi, balné, poistenie, provízia). |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží výpočet výšky poplatku za poskytnuté služby, poplatok sa počas platnosti zmluvy nebude meniť. Zároveň poskytne objednávateľovi zoznam minimálne 50 zariadení v Nitrianskom kraji, s ktorými má uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok. |
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky bude pozostávať: 1. Z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok 2. Z ceny poplatku za poskytnuté služby 3. Z DPH, ak je dodávateľ platca DPH. |
Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade, ak dôjde k zmene právnych predpisov súvisiacich so zabezpečením stravovania zamestnancov prostredníctvom právnickej alebo fyzickej osoby, ktorá má oprávnenie sprostredkovať stravovacie služby prostredníctvom stravovacích poukážok, najmä ako malo dôjsť k zabezpečeniu stravovania a preplácania stravného elektronickou formou alebo peňažnou v rámci miezd, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, pričom dodávateľovi v tom prípade nevzniká nárok na žiadnu zmluvnú pokutu ani na náhradu škody, prípadne inú formu odškodného. |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú. |
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody. Pri Rámcovej dohode - plnenie na základe Čiastkových výziev na plnenie (Objednávky). |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej dohody alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu. (4.4 Maximálna výška zdrojov Objednávkového formulára). Rozhodujúca je skutočnosť, ktorá nastane skôr. Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovarov tvoriacich predmet zmluvy, ani vyčerpať jeho predpokladaný finančný objem. Celkové zakúpené množstvo tovarov zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa. |
Verejný obstarávateľ určil predpokladanú hodnotu zákazky na celý rozsah predmetu zákazky definovaný vyššie vo výške 9 000,00 eur bez DPH. Vzhľadom ku skutočnosti, že sa jedná o predmet zákazky, ktorého požadovaná nominálna hodnota príp. množstvo sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa alebo právnych predpisov súvisiacich so zabezpečením stravovania zamestnancov, verejný obstarávateľ navýšil PHZ o sumu, ktorá by mala zabezpečiť riadne čerpanie Rámcovej zmluvy aj v prípade takýchto = finančný limit (4.4 Maximálna výška zdrojov Objednávkového formulára). |
Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
2 100,00 ks
9 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.06.2020 11:24
12.06.2020 09:00
12.06.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.06.2020 11:33 - Vstupná ponuka | 9 000,00 | € | Cena bez DPH |
09.06.2020 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: