• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2020 11:50

Detail zákazky Z202012092

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2020 11:50

Základné údaje

Z202012092

OF-214597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4784735

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiareň

Laserová tlačiareň, multifunkčné zariadenie

  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň
Funkcia
Multifunkčná tlačiareň slúži na tlačenie dokumentov vo vysokej kvalite, kopírovanie či skenovanie. Pre maximálnu variabilitu použitia je tlačiareň vybavená funkciou Wi-Fi, ktorá dokáže tlačiť aj z mobilných zariadení bez nutnosti fyzického zapojenia do siete. Pre manuálne použitie, je tu pre vás pripravený intuitívny tlačidlový panel s monochromatickým informačným displejom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia Laserová tlačiareň, multifunkčné zariadenie
Tlač Laserová čiernobiela
Formát tlače A4
Wifi, USB Áno
Funkcie Kopírovanie a skenovanie, Tankový systém, AirPrint, Google Print
Rozlíšenie tlače a scannera 600 x600 DPI
Rýchlosť čiernobielej tlače 20 str./min
Vstupný zásobník 150 listov
Doba tlače prvej strany (čb tlač) 7,6 s
Maximálne mesačné zaťaženie 2 500 str./měsíc
Výstupný zásobník 100 listov
Rozmery Výška 293 mm Hĺbka 287 mm Šírka 380 mm
Hmotnosť 8,73 kg
Farba Sivá, čierna
Display Informačný/segmentový
Súčasť balenia napájací kábel, Dokumentácia
Referenčný produkt HP Neverstop Laser MFP 1200w kód produktu: 4RY26A
Referenčný produkt (V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (náklady na dopravu sú zahrnuté v cene)
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa $ 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa uviesť výrobné čísla zariadení na príslušných zariadeniach, ale i v dodacom liste, ako i čísla prislúchajúce k OEM systému
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovný deň v čase od 09:00 hod. do 15:00 hod.
Pri zistení nefunkčnosti komponentu sa požaduje výmena komponentu v rámci záručnej doby do jedného týždňa od nahlásenia poruchy
Požaduje sa servisné opravy riešiť u obstarávateľa, resp. pri väčších opravách prevziať komponenty do opravy a priviezť z opravy v rámci záručnej doby dodávateľom na vlastné náklady dodávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení.
Akékoľvek porušenie povinnosti dodávateľa vyplývajúce zo zmluvy bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a je oprávnený od zmluvy odstúpiť v súlade s OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda Andreja Hlinku 609/2 ,,S,, Pavilon-SPU Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

17.06.2020 10:37 — 19.06.2020 14:00

1,00 ks

231,83

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2020 10:38

11.06.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.06.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2020 23:49 - Vstupná ponuka 192,00 € Cena s DPH
08.06.2020 23:49 - Najvýhodnejšia ponuka 192,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS