• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 10:50

Detail zákazky Z202012073

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 10:50

Základné údaje

Z202012073

OF-212566

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4809463

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

46156101

BUČINA EKO, s.r.o.

Ružová dolina 6, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (BRO)

Zhodnotenie, biologicky rozložiteľný odpadu, kompostovanie,

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu
Funkcia
Zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (nakladanie s odpadmi) v súlade so zákonom č.79/2015 Z.z. odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako aj v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z. Predmetom obstarávania je odber, zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (BRO)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
katalógové číslo odpadu 20 02 01, kategória odpadu O KODPADY ZO ZÁHRAD A Z PARKOV VRÁTANE ODPADU Z CINTORÍNOV /  biologicky rozložiteľný odpad 20 02 01 BRO (tráva, lístie) ton za 12 mesiacov 1600
katalógové číslo odpadu 20 02 01, kategória odpadu O KODPADY ZO ZÁHRAD A Z PARKOV VRÁTANE ODPADU Z CINTORÍNOV / biologicky rozložiteľný odpad 20 02 01 BRO  (konáre ) ton za 12 mesiacov 600
Drevo 20 01 38 ton za 24 mesiacov 300
Vzdialenosť od MČ Bratislava - Petržalka km 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
názov odpadu 20 02 01
kategória odpadu O
pod pojmom BRO sa rozumie lístie, pokosená tráva, konáre stromov a kríkov, rastlinný materiál z úprav záhrad a verejnej zelene. Tento BRO nesmie obsahovať prímesi nebezpečných látok a iných druhov bioodpadov
preberanie dovezeného biologicky rozložiteľného odpadu minimálne v čase pondelok – piatok od 7:00 do 15:30 hod celoročne, sobota od 7:00 do 13:00 hod od 1.4. do 15.1
prednostné vybavovanie požaduje sa prednostné vybavovanie vozidiel obstarávateľa pri príjme odpadu, ak je čakacia doma dlhšia ako 30 min
nakladanie s odpadom požaduje sa nakladanie s odpadom R 03 Recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré nie sú používané ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú jeden kalendárny rok  alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr.
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
1. Zmluvná cena:
1.1. Celková cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky:
a) náklady súvisiace s likvidáciou/zhodnocovaním odpadu.
b) ostatné náklady súvisiace so zabezpečením požadovaných služieb, vrátane poplatkov za uloženie odpadu v zmysle Nariadenia vlády SR č. 330/2018 Z .z. ,ktorým sa ustanovuje výška sadzieb a poplatkov za uloženie odpadov
1.2. Rozsah a množstvo odobratého odpadu uvedené v zozname položiek je len orientačné a skutočne odobraté množstvo sa bude odvíjať od potrieb Objednávateľa počas doby trvania tejto dohody.
1.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká Poskytovateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete zmluvy.
1.4 Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu
.Dodávateľ týmto vyhlasuje, že je oprávnený na poskytnutie všetkých služieb v prospech Objednávateľa uvedených v tejto zmluvy, pričom disponuje takými kapacitami a odbornými znalosťami, ktoré sú k poskytnutiu služieb potrebné. Na poskytnutie služieb je odborne spôsobilý a nie sú mu známe žiadne prekážky, pre ktoré by mohol poskytnutie služieb odmietnuť alebo tieto nemohol poskytnúť.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy súvisiace so zhodnotením organického odpadu v zmysle Zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov.  vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi cenu za odber a zhodnotenie 1 tony biologicky rozložiteľného odpadu v EUR bez DPH a s DPH.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť súhlas udelený Orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva pre činnosť R3 Recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) vyplývajúcich z § 97 Zákona o odpadoch.Platnosť povolení je potrebná po celú dobu realizácie služby.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť doklad o prevádzkovaní kompostárne , alebo zmluvu s iným prevádzkovateľom kompostárne o zabezpečení odberu odpadu.Tzn. platný súhlasu príslušného okresného úradu na prevádzkovanie kompostárne podľa § 97 ods. 1 písm. c) Zákona o odpadoch účinného po celú dobu trvania zmluvy , prípadne zmluvu alebo zmluvu o budúcej zmluve s prevádzkovateľom kompostárne a zároveň predloží všetky požadované doklady tretej osoby.
Dodávateľ je povinný predložiť zmluvu s Hlavným mestom SR Bratislava na vykonávanie zberu, prepravy, zhodnocovanie, alebo zneškodňovanie komunálneho odpadu, biologicky rozložiteľného odpadu na území hlavného mesta SR Bratislavy
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať odpad od Objednávateľa po tom ako sa Objednávateľ s odpadom dostaví na miesto odberu, následne ho protokolárne odvážiť v prítomnosti Objednávateľa a o tomto vystaviť Objednávateľovi písomný doklad – tzv. váženku (alebo vážny list), ktorá slúži ako potvrdenie o prevzatí odpadu.
.Objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy súvisiace s nakladaním ako aj zložením a čistotou organického odpadu.
Na váženke je povinný Dodávateľ čitateľne uviesť okrem dátumu a času prevzatia odpadu aj meno osoby vybavujúcej prevzatie a váženie konkrétnej dodávky odpadu za Dodávateľa, evidenčné číslo vozidla, ktorým bol odpad privezený, váhu a druh odpadu a akékoľvek výhrady, ktoré bude mať vo vzťahu k zloženiu či stavu odpadu. Na neskôr vznesené výhrady voči zloženiu či stavu odpadu sa neprihliada.
V prípade, že bude BRO obsahovať prímesi nebezpečných a iných druhov odpadov Objednávateľ na mieste takýto odpad vytriedi. Ak by bol BRO aj po vytriedení nevhodný na spracovanie, Dodávateľ má právo tento odpad neprevziať. V prípade neprevzatého odpadu musí toto Dodávateľ písomne zdôvodniť a priložiť fotodokumentáciu. Náklady spojené so spätným naložením neprevzatého odpadu na vozidlo prípadne do zbernej nádoby Objednávateľa znáša Dodávateľ. Odvoz neprevzatého odpadu zabezpečí Objednávateľ na vlastné náklady.
Vyhotovený vážny list podpíše poverená osoba Dodávateľa a tento bude podkladom pre fakturáciu odmeny za poskytnutú službu. Rovnako slúži ako doklad pre evidenciu odpadu pôvodcom. Neoddeliteľnou prílohou každej faktúry bude fotokópia súpisu vážnych listov.
Dodávateľ vystaví faktúru Objednávateľovi na základe vystavených a potvrdených vážnych listov a to 1x mesačne (sumárne k poslednému dňu v mesiaci). Neoddeliteľnou prílohou každej faktúry bude fotokópia súpisu vážnych listov potvrdená poverenou osobou Objednávateľa. V prípade, že súpis vážnych listov nie je prílohou faktúry, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru Dodávateľovi vrátiť. Objednávateľ sa v takomto prípade nedostáva do omeškania so zaplatením ceny, a to až do času doručenia riadne vystavenej faktúry so všetkými prílohami v súlade s touto zmluvou.
Komunikácia medzi Dodávateľom  a Objednávateľom bude prebiehať prostredníctvom na to určených e-mailových adries, resp. prostredníctvom na to určených osobitných telefonických kontaktov uvedených v priebežných objednávkach. Dodávatel je povinný určiť e-mailovú adresu pre účely prijímania objednávok zo strany Objednávateľa a komunikácie vo veci zabezpečenia plnenia.
Objednávateľ nie je oprávnený poskytovať Objednávateľovi žiadne preddavky ani zálohy a nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu.
Lehota splatnosti faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom.
Fakturácia za služby bude realizovaná do 10 pracovných dní po ukončení kalendárneho mesiaca, v ktorom bola služba vykonaná. Prílohou faktúry musí byť „Elektronicky zoznam vážnych lístkov v danom mesiaci.
Povinnou prílohou faktúry bude vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu . Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
Objednávateľ z časových dôvodov (zákonom vymedzený pracovný čas šoférov), finančných (všetky náklady súvisiace s prepravou odpadu) a ekologických dopadov (zvýšenie uhlíkovej stopy, zvýšenie spotreby nafty za každé zberové vozidlo prepravujúce odpad určitú vzdialenosť a s tým súvisiace dočasné zaťaženie regionálnych ciest a zníženie priepustnosti ciest) sa rozhodol určiť maximálnu akceptovateľnú vzdialenosť skládky do 20 km od z MČ Bratislava-Petržalka pre cestu tam a 20 km pre cestu späť (20km+20 km). Stredisko na zber, zhodnotenie ( BRO ), ktoré je situované vo väčšej vzdialenosti je pre
verejného obstarávateľa je vysoko nákladová a neefektívna z pohľadu nastavenia obehu zberových vozidiel. Predložená ponuka nebude spĺňať požiadavky na predmet zákazky.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

2 500,00 tona

76 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2020 09:33

22.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2020 11:27 - Vstupná ponuka 76 620,00 € Cena s DPH
21.06.2020 11:27 - Najvýhodnejšia ponuka 76 620,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS