• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2020 10:22
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2020 11:55

Detail zákazky Z202012070

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2020 10:22
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2020 11:55

Základné údaje

Z202012070

OF-214497

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4784705

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

13981706

Milan Magula - Mima

Husova 4, Bratislava, 83101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Demontáž, dodávka a montáž/Výmena vertikálnych textilných žalúzií

vertikálne žalúzie

  • 39515410-2 - Interiérové tienidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45255400-3 - Montážne práce

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Demontáž, dodávka a montáž/výmena vertikálnych textilných žalúzií
Funkcia
Demontáž, dodávka a montáž/výmena vertikálnych textilných žalúzií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vertikálna žalúzia   výška 2900mm šírka 7210mm                                                        DEMONTÁŽ ks 2
vertikálna žalúzia   výška 2900mm šírka 8360mm                                                        DEMONTÁŽ ks 2
južná vertikálna žalúzia   výška 2900mm šírka 3605mm ovládanie ľavé   DODÁVKA + MONTÁŽ ks 1
južná vertikálna žalúzia   výška 2900mm šírka 3605mm ovládanie pravé DODÁVKA + MONTÁŽ ks 1
južná vertikálna žalúzia   výška 2900mm šírka 4180mm ovládanie ľavé   DODÁVKA + MONTÁŽ ks 1
južná vertikálna žalúzia   výška 2900mm šírka 4180mm ovládanie pravé DODÁVKA + MONTÁŽ ks 1
vodiaca lišta pre severnú vertikálnu žalúziu dĺžka 7210mm                       DODÁVKA + MONTÁŽ ks 1
vodiaca lišta pre severnú vertikálnu žalúziu dĺžka 8360mm                       DODÁVKA + MONTÁŽ ks 1
spätná montáž zdemontovaných lamiel severná strana, výška 2900mm šírka 7210mm ks 1
spätná montáž zdemontovaných lamiel severná strana, výška 2900mm šírka 8360mm ks 1
kompletáž žalúzií severná strana - 4 x ovládanie                                         DODÁVKA + MONTÁŽ celok 1
likvidácia zdemontovaných nepoužitých žalúzií - 45,153 m2 a vodiacich líšt 31,14m celok 1
presun hmôt a dopravné náklady celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmetom zákazky je riešenie tienenia okenných otvorov – výmena vertikálnych žalúzií na južnej strane a oprava vertikálnych žalúzií na severnej strane s využitím pôvodných lamiel. Jestvujúce žalúzie sa zdemontujú. Osadia sa nové vodiace lišty na severnú aj južnú stranu - montáž bude prevedená na monolitický strop, povrchová úprava biela matná prášková farba. Na južnej strane budú osadené nové interiérové textilné nepriehľadné vertikálne žalúzie. Na severnej strane sa použijú pôvodné lamely zo zdemontovaných žalúzií. Zvyšné lamely sa zlikvidujú.Ovládanie bude na všetkých žalúziách manuálne áno
Pokračovanie: retiazkou a šnúrkou, pravé alebo ľavé. V každom stavebnom otvore bude žalúzia rozdelená na dve samostatne ovládané časti.Nová textilná žalúzia na južnej strane bude jednofarebná, nepriehľadná, šírka lamely 127mm, farbu pred zadaním do výroby podľa vzorkovníka vyberie obstarávateľ.
Rozmery stavebných otvorov pre vertikálne žalúzie južná strana:                                                                                     výška 2950mm šírka 7210mm                                                                                                                                          výška 2950mm šírka 8360mm áno
Rozmery stavebných otvorov pre vertikálne žalúzie severná strana: výška 2950mm šírka 7210mm výška 2950mm šírka 8360mm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Pred zahájením výroby a montáže je nevyhnutná obhliadka a presné zameranie stavebných otvorov dodávateľom.
2.Vrátane dopravy na miesto plnenia, demontáže a odbornej montáže.
3.Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy.
4.Predmet zmluvy musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
5.Spôsob, čas, miesto dodania a montáže tovaru :
a) termín dodania  a montáže tovaru je:  do 15  dní od účinnosti zmluvy, pričom z uvedeného počtu dni môže montáž predmetu zmluvy  trvať maximálne 10 dní , a to  v čase od 7:00 hod. do 18:00 hod., ak nebude trvať núdzový stav. V prípade trvania núdzového stavu (spojené so šírením virusu COVID-19) bude časová montáž vzájomne dohodnutá, o tejto dohode bude spísaný záznam, ktorý bude podpísaný obidvoma zmluvnými stranami;
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, preberací protokol.
c) dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní a  montáže predmetu zmluvy.
d) termín dodania tovaru a jeho montáž oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu;
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy;
f) dodávateľ je povinný vykonať dielo na svoje náklady a na vlastné nebezpečenstvo a pri vlastnom riadení bezpečností práce;
g) dodávateľ zabezpečí na svoje náklady dopravu a skladovanie všetkých materiálov a zariadení;
h) dodávateľ vykoná stavebné práce a iné práce súvisiace s predmetom zmluvy v odbornej kvalite podľa príslušných platných STN, odvetvových noriem, technických predpisov a všeobecne záväzných platných a účinných právnych predpisov;
i) dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok na mieste dodania a montáže. Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti. Nakladanie s odpadmi je dodávateľ povinný realizovať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v zmysle vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, t. j. vrátane dokladovania o naložení s odpadom;
j) dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za škodu na majetku objednávateľa, ktorú spôsobí v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy, v prípade ich zničenia alebo poškodenia je povinný uviesť majetok bez zbytočného odkladu a na svoje náklady do pôvodného stavu aký bol pred poškodením;
k)  v prípade, že pri protokolárnom odovzdávaní a preberaní predmetu zmluvy objednávateľ zistí, že predmet zmluvy má vady, predmet zmluvy neprevezme, pričom zmluvné strany v tomto prípade spíšu zápis, ktorý bude obsahovať zistené vady, lehoty a spôsob ich odstránenia. Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, je dodávateľ povinný zistené vady odstrániť najneskôr do 10 dní odo dňa spísania zápisu.
6. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v predmete zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
8. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
9. Dodávateľ poskytuje na predmet plnenia zmluvy záruku za kvalitu a akosť vykonaného predmetu zmluvy vrátane dodaných výrobkov v dĺžke 24 (dvadsaťštyri) mesiacov, ktorá začína plynúť od protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy bez vád. Uvedená záručná doba sa netýka výrobkov a dodávok, ktorých výrobcovia zaručujú dlhšiu záručnú dobu; na ne sa vzťahuje záručná doba deklarovaná výrobcom.
10. Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru.
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne Objednávateľa.
12. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a montáž predmetu zmluvy
13. Ukončenie zmluvného vzťahu:
13.1 Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
13.2 Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka
d) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska.
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
14. Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje:
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy.
15. Predmet zmluvy musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný.
16. Miesto dodania tovaru a vykonania montážnych prác je sídlo Objednávateľa.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Záruka minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

29.06.2020 09:22 — 30.06.2020 09:22

1,00 kpl.

1 927,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2020 09:23

11.06.2020 10:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.06.2020 10:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 905
 91
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2020 14:15 - Vstupná ponuka 1 924,80 € Cena s DPH
11.06.2020 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 740,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS