00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
13981706
Milan Magula - Mima
Husova 4, Bratislava, 83101, SVK
Demontáž, dodávka a montáž/Výmena vertikálnych textilných žalúzií
vertikálne žalúzie
Tovar, Služba
1. Demontáž, dodávka a montáž/výmena vertikálnych textilných žalúzií
|
|
---|---|
Funkcia |
Demontáž, dodávka a montáž/výmena vertikálnych textilných žalúzií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
vertikálna žalúzia výška 2900mm šírka 7210mm DEMONTÁŽ | ks | 2 | ||
vertikálna žalúzia výška 2900mm šírka 8360mm DEMONTÁŽ | ks | 2 | ||
južná vertikálna žalúzia výška 2900mm šírka 3605mm ovládanie ľavé DODÁVKA + MONTÁŽ | ks | 1 | ||
južná vertikálna žalúzia výška 2900mm šírka 3605mm ovládanie pravé DODÁVKA + MONTÁŽ | ks | 1 | ||
južná vertikálna žalúzia výška 2900mm šírka 4180mm ovládanie ľavé DODÁVKA + MONTÁŽ | ks | 1 | ||
južná vertikálna žalúzia výška 2900mm šírka 4180mm ovládanie pravé DODÁVKA + MONTÁŽ | ks | 1 | ||
vodiaca lišta pre severnú vertikálnu žalúziu dĺžka 7210mm DODÁVKA + MONTÁŽ | ks | 1 | ||
vodiaca lišta pre severnú vertikálnu žalúziu dĺžka 8360mm DODÁVKA + MONTÁŽ | ks | 1 | ||
spätná montáž zdemontovaných lamiel severná strana, výška 2900mm šírka 7210mm | ks | 1 | ||
spätná montáž zdemontovaných lamiel severná strana, výška 2900mm šírka 8360mm | ks | 1 | ||
kompletáž žalúzií severná strana - 4 x ovládanie DODÁVKA + MONTÁŽ | celok | 1 | ||
likvidácia zdemontovaných nepoužitých žalúzií - 45,153 m2 a vodiacich líšt 31,14m | celok | 1 | ||
presun hmôt a dopravné náklady | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmetom zákazky je riešenie tienenia okenných otvorov – výmena vertikálnych žalúzií na južnej strane a oprava vertikálnych žalúzií na severnej strane s využitím pôvodných lamiel. Jestvujúce žalúzie sa zdemontujú. Osadia sa nové vodiace lišty na severnú aj južnú stranu - montáž bude prevedená na monolitický strop, povrchová úprava biela matná prášková farba. Na južnej strane budú osadené nové interiérové textilné nepriehľadné vertikálne žalúzie. Na severnej strane sa použijú pôvodné lamely zo zdemontovaných žalúzií. Zvyšné lamely sa zlikvidujú.Ovládanie bude na všetkých žalúziách manuálne | áno |
Pokračovanie: retiazkou a šnúrkou, pravé alebo ľavé. V každom stavebnom otvore bude žalúzia rozdelená na dve samostatne ovládané časti.Nová textilná žalúzia na južnej strane bude jednofarebná, nepriehľadná, šírka lamely 127mm, farbu pred zadaním do výroby podľa vzorkovníka vyberie obstarávateľ. | |
Rozmery stavebných otvorov pre vertikálne žalúzie južná strana: výška 2950mm šírka 7210mm výška 2950mm šírka 8360mm | áno |
Rozmery stavebných otvorov pre vertikálne žalúzie severná strana: výška 2950mm šírka 7210mm výška 2950mm šírka 8360mm | áno |
Názov |
1.Pred zahájením výroby a montáže je nevyhnutná obhliadka a presné zameranie stavebných otvorov dodávateľom. |
2.Vrátane dopravy na miesto plnenia, demontáže a odbornej montáže. |
3.Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy. |
4.Predmet zmluvy musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
5.Spôsob, čas, miesto dodania a montáže tovaru : |
a) termín dodania a montáže tovaru je: do 15 dní od účinnosti zmluvy, pričom z uvedeného počtu dni môže montáž predmetu zmluvy trvať maximálne 10 dní , a to v čase od 7:00 hod. do 18:00 hod., ak nebude trvať núdzový stav. V prípade trvania núdzového stavu (spojené so šírením virusu COVID-19) bude časová montáž vzájomne dohodnutá, o tejto dohode bude spísaný záznam, ktorý bude podpísaný obidvoma zmluvnými stranami; |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, preberací protokol. |
c) dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní a montáže predmetu zmluvy. |
d) termín dodania tovaru a jeho montáž oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu; |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy; |
f) dodávateľ je povinný vykonať dielo na svoje náklady a na vlastné nebezpečenstvo a pri vlastnom riadení bezpečností práce; |
g) dodávateľ zabezpečí na svoje náklady dopravu a skladovanie všetkých materiálov a zariadení; |
h) dodávateľ vykoná stavebné práce a iné práce súvisiace s predmetom zmluvy v odbornej kvalite podľa príslušných platných STN, odvetvových noriem, technických predpisov a všeobecne záväzných platných a účinných právnych predpisov; |
i) dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok na mieste dodania a montáže. Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti. Nakladanie s odpadmi je dodávateľ povinný realizovať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v zmysle vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, t. j. vrátane dokladovania o naložení s odpadom; |
j) dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za škodu na majetku objednávateľa, ktorú spôsobí v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy, v prípade ich zničenia alebo poškodenia je povinný uviesť majetok bez zbytočného odkladu a na svoje náklady do pôvodného stavu aký bol pred poškodením; |
k) v prípade, že pri protokolárnom odovzdávaní a preberaní predmetu zmluvy objednávateľ zistí, že predmet zmluvy má vady, predmet zmluvy neprevezme, pričom zmluvné strany v tomto prípade spíšu zápis, ktorý bude obsahovať zistené vady, lehoty a spôsob ich odstránenia. Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, je dodávateľ povinný zistené vady odstrániť najneskôr do 10 dní odo dňa spísania zápisu. |
6. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v predmete zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
7. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
8. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
9. Dodávateľ poskytuje na predmet plnenia zmluvy záruku za kvalitu a akosť vykonaného predmetu zmluvy vrátane dodaných výrobkov v dĺžke 24 (dvadsaťštyri) mesiacov, ktorá začína plynúť od protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy bez vád. Uvedená záručná doba sa netýka výrobkov a dodávok, ktorých výrobcovia zaručujú dlhšiu záručnú dobu; na ne sa vzťahuje záručná doba deklarovaná výrobcom. |
10. Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. |
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne Objednávateľa. |
12. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a montáž predmetu zmluvy |
13. Ukončenie zmluvného vzťahu: |
13.1 Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
13.2 Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska. |
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
14. Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy. |
15. Predmet zmluvy musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný. |
16. Miesto dodania tovaru a vykonania montážnych prác je sídlo Objednávateľa. |
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
29.06.2020 09:22 — 30.06.2020 09:22
1,00 kpl.
1 927,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.06.2020 09:23
11.06.2020 10:22
11.06.2020 10:37
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.06.2020 14:15 - Vstupná ponuka | 1 924,80 | € | Cena s DPH |
11.06.2020 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 740,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: