• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2020 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    11.06.2020 10:03

Detail zákazky Z202012060

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2020 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    11.06.2020 10:03

Základné údaje

Z202012060

OF-214334

zrušená

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlakomer, tukomer

tlakomer, tukomer

  • 33123100-9 - Tlakomer
  • 38300000-8 - Meracie prístroje

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlakomer
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného tlakomeru vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Uvedený prístroj bude slúžiť ako podpora výučby pre študentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Tlakomer M3 s farebným indikátorom hypertenzie + zdroj prístroj je určený pre meranie na paži,  veľký, prehľadný a čitateľný 3 riadkový displej,
1.2. Technológia Intellisense
1.3. Parametre:
1.3.1. Vonkajšie rozmery: (D x Š x V): 141 × 107 × 79 mm
1.3.2. Hmotnosť hlavného prístroja: cca 280 g bez batérií
1.3.3. Hmotnosť manžety: cca 170 g
1.3.4. Systém napájania: batérie 4× AA (súčasťou balenia) alebo sieť
1.3.5.  Napätie batérie: 1,5 V
1.3.6.  Druh batérie: akalické
1.3.7.  Nové alkalické batérie vydržia približne 1000 meraní
1.3.8. Rozsah merania: krvný tlak 0 mmHg – 299 mmHg, pulz: 40 / min. – 180 / min
1.3.9. Presnosť merania: krvný tlak: ± 3 mmHg, pulz: ± 5% nameranej hodnoty  CE 0197
1.3.10. Klasifikácia podľa európskej smernice pre zdrav. prostriedky 93/42 / EEC – trieda II A Balenie:Balenie obsahuje: prístroj (hlavná jednotka)
1.3.11. Balenie: prístroj (hlavná jednotka),  predĺžená EASY manžeta (obvod paže 22–42 cm) – ľahko sa nasadzuje a odstraňuje chybnú voľbu manžiet (jedna manžeta pre normálnu aj silnú pažu),
1.3.11. Balenie - pokr. 4 alkalické batérie, cestovné púzdro,  návod na obsluhu v slovenskom jazyku, záručný list.
1.4. Referenčný produkt napr. OMRON M3
 2. Tukomer
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného tukomeru vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Uvedený prístroj bude slúžiť ako podpora výučby pre študentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Tukomer ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1. 4-senzorové meranie pomocou rúk prebieha najmä v hornej časti tela. Prístroj je malý, ľahký a prenosný
2.2. Pre kontrolu zdravotného stavu a telesnej zdatnosti.
2.3. Veľký a ľahko čitateľný displej.
2.4.  Bio-impedančnou metódou prístroj vyhodnotí: Množstvo telesného tuku v tele v% (4,0 – 50%). Množstvo telesného tuku v tele v% (4,0 – 50%). Vypočíta BMI (Body Mass Index) (7,0 – 90,0).  Úrovne vyhodnotenia podielu tuku v tele (nízky, normálny, vysoký, príliš vysoký).
2.5. Klinicky overený algoritmus.
2.6. Digitálna i grafická interpretácia nameraných hodnôt.
2.7.  Priemerná doba merania cca 7 sekúnd.
2.8. Rozlíšenie medzi úbytkom tuku a úbytkom aktívnej telesnej hmoty (vody, svalstva) pri diéte.
2.9.  Pamäť pre 9 osôb (na vstupné údaje
2.10. Presnosť merania (telesný tuk) ± 4,1%.
2.11. Pamäť poslednej nameranej hodnoty pre každú zadanú osobu.
2.12. Referenčný produkt napr. OMRON  BF306
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. rozpis jednotkových  cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.2. názov výrobcu tovaru, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a jeho technické parametre  a v prípade ekvivalentného tovaru aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a dokumenty v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentný tovar spĺňa požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentného tovaru dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne),
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 5 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa,alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa,  ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní pripúšťa možnosť predloženia ekvivalentného riešenia, avšak uchádzač je povinný do 5 pracovných dní predložiť doklady, ktorými preukáže, že ním navrhované riešenie spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa a má rovnaké, alebo lepšie parametre.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), nevystavovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, neopotrebovaný, netestovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...). Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
9. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (podľa dohody s kontaktnou osobou objednávateľa) a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke.
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

16.06.2020 08:00 — 13.07.2020 15:00

1,00 súbor

120,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2020 08:59

11.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 449
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS