• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2020 09:50

Detail zákazky Z202012049

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2020 09:50

Základné údaje

Z202012049

OF-214463

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4796178

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

36182508

AGB ekoservis s.r.o.

Pražská 2, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz, zhodnotenie, zneškodnenie biologicky rozložiteľného odpadu a ostatného odpadu

Zber, odvoz, zhodnotenie, zneškodnenie biologicky rozložiteľného odpadu, ostatný odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90511100-3 - Zber tuhého komunálneho odpadu
  • 90513200-8 - Likvidácia tuhého komunálneho odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz, zhodnotenie a zneškodnenie biologicky rozložiteľného odpadu a ostatného odpadu
Funkcia
Zber, odvoz, znehodnotenie a zneškodnenie odpadu podľa potreby, v zmysle Zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa požiadaviek objednávateľa, vrátane pristavenia kontajnerov alebo nádob na odobratie odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
katalógové číslo odpadu 20 01 08, kategória odpadu O - ZLOŽKY KOMUNÁLNYCH ODPADOV Z TRIEDENÉHO ZBERU OKREM 15 01 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad výsyp 1500
katalógové číslo odpadu 20 01 25, kategória odpadu O - ZLOŽKY KOMUNÁLNYCH ODPADOV Z TRIEDENÉHO ZBERU OKREM 15 01 - jedlé oleje a tuky kg 500
katalógové číslo odpadu 20 02 01, kategória odpadu O - ODPADY ZO ZÁHRAD A Z PARKOV VRÁTANE ODPADU Z CINTORÍNOV - biologicky rozložitel'ný odpad kg 6000
Počet pracovísk objednávateľa, z ktorých je potrebné zabezpečiť odvoz odpadov v rámci mesta Košice pracovisko 13
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1.1. Celková cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky:
a) prepravné náklady vrátane manipulácie s ramenom,
b) náklady súvisiace s pristavením a prenájmom kontajnerov, resp. nádob na odobratie odpadu,
c) náklady súvisiace so zneškodnením odpadu,
d) ostatné náklady súvisiace so zabezpečením požadovaných služieb, vrátane poplatkov za uloženie odpadu v zmysle Zákona 329/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov.
1.2. Rozsah a množstvo odobratého odpadu uvedené v zozname položiek je len orientačné a skutočne odobraté množstvo sa bude odvíjať od potrieb Objednávateľa počas doby trvania tejto dohody.
1.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká Poskytovateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete zmluvy.
1.4. Táto rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
1.5. Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
1.6. Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody:
2.1. Poskytovateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
2.2. Poskytovateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody predložiť rozpis jednotkových cien odpadu bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta (vo formáte tabuľky Excel).
2.3. Poskytovateľ je povinný mať predpísané povolenia na zber, odvoz a nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, zodpovedajúce predmetu rámcovej dohody.
2.4. Objednávateľ požaduje poskytovanie predmetnej služby po častiach, na viacerých miestach plnenia v rámci miesta sídla objednávateľa, ktoré budú bližšie špecifikované v samostatnej čiastkovej objednávke.
2.5. Poskytovateľ je povinný odovzdať objednávateľovi vlastné nádoby, resp. kontajnery na odpad na miesto plnenia oznámené objednávateľom do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu s adresami miest plnenia.
2.6. Poskytovateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na prenajatých kontajneroch alebo nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie a minimálne 1-krát počas trvania rámcovej dohody ich vyčistiť.
2.7. Prevzatím odpadu prechádza na poskytovateľa vlastnícke právo k prevzatému odpadu a poskytovateľ (odberateľ odpadu) preberá na seba zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom v zmysle platnej legislatívy.
2.8. Poskytovateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia svojho zamestnanca, za bezpečný technický stav motorového vozidla, ktorým bude odvážať predmetný odpad, plnenie protipožiarnych opatrení pri vykonávaní činností v priestoroch Objednávateľa v súlade so zák. č. 124/2006 Z.z., zák. č. 314/2001 Z.z.
2.9. V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, Poskytovateľ je povinný na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je Poskytovateľ povinný, zabezpečiť na vlastné náklady výmenu poškodenej nádoby za plne funkčnú. V takomto prípade je Objednávateľ je povinný túto skutočnosť bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Poskytovateľovi.
3. Objednávky:
3.1. Periodicita zasielania čiastkových objednávok na plnenie objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - maximálne  5x za mesiac, alebo na základe telefonickej alebo písomnej požiadavky.
3.2. Komunikácia medzi Poskytovateľom a Objednávateľom bude prebiehať prostredníctvom na to určených e-mailových adries, resp. prostredníctvom na to určených osobitných telefonických kontaktov uvedených v priebežných objednávkach. Poskytovateľ je povinný určiť e-mailovú adresu pre účely prijímania objednávok zo strany Objednávateľa a komunikácie vo veci zabezpečenia plnenia.
4. Fakturácia:
4.1. Objednávateľ nie je oprávnený poskytovať Poskytovateľovi žiadne preddavky ani zálohy a nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu.
4.2. Fakturácia za služby bude realizovaná do 10 pracovných dní po ukončení vykonanej služby. Prílohou faktúry musí byť „Protokol o odbere odpadu“, ktorý bude obsahovať dátum, množstvo, druh a názov odpadu podľa Katalógu odpadov a podpis zodpovednej osoby Poskytovateľa.
4.3. Lehota splatnosti faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom.
5. Čas a miesto plnenia:
5.1. Plnenie rámcovej dohody je realizované dopravou na náklady Poskytovateľa na mieste určenom Objednávateľom a to oprávnenými osobami Poskytovateľa.
6. Odstúpenie od rámcovej dohody:
6.1. V prípade neposkytnutia služby do 24 hodín od doručenia objednávky, resp. nedodržanie dohodnutého termínu s objednávateľom, bude toto považované za závažné porušenie rámcovej dohody. Opakované neposkytnutie sa považuje za podstatné porušenie dohodnutých podmienok a bude dôvodom na odstúpenie od dohody a udelenie neuspokojivej referencie.
6.2. Ktorákoľvek zo strán dohody je oprávnená okamžite odstúpiť od tejto rámcovej dohody pri podstatnom porušení povinnosti vyplývajúcej z tejto dohody a požadovať od povinnej strany náhradu škody, ktorá jej vinou vznikla, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ bude za podstatné porušenie povinností rámcovej dohody Poskytovateľom považovať:
a) nedodržanie stanovenej lehoty na predloženie požadovaných dokladov alebo nepreukázanie splnenia všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode,
b) opakované nedodržanie odvozu odpadu v dohodnutom termíne.
6.3. Úplná alebo čiastočná zodpovednosť strany dohody je vylúčená v prípadoch zásahu vyššej moci.
6.4. Odstúpenie od dohody odstupujúca strana písomne oznámi druhej strane bez zbytočného odkladu po tom, ako sa o podstatnom porušení tejto dohody dozvedela.
6.5. V prípade, ak by sa ktorékoľvek ustanovenie tejto rámcovej dohody stalo neplatným, nespôsobuje to neplatnosť rámcovej dohody ako celku.
6.6. Strany tejto rámcovej dohody zhodne prehlasujú, že všetky spory vzniknuté z tejto rámcovej dohody budú riešiť dohodou. V prípade, že medzi stranami dohody nedôjde k dohode, tieto spory sú strany dohody povinné riešiť v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

43 680,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2020 08:39

16.06.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.06.2020 11:50 - Vstupná ponuka 43 680,00 € Cena s DPH
15.06.2020 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 43 620,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS