00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
36182508
AGB ekoservis s.r.o.
Pražská 2, Košice, 04011, SVK
Zber, odvoz, zhodnotenie, zneškodnenie biologicky rozložiteľného odpadu a ostatného odpadu
Zber, odvoz, zhodnotenie, zneškodnenie biologicky rozložiteľného odpadu, ostatný odpad
Služba
1. Zber, odvoz, zhodnotenie a zneškodnenie biologicky rozložiteľného odpadu a ostatného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz, znehodnotenie a zneškodnenie odpadu podľa potreby, v zmysle Zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa požiadaviek objednávateľa, vrátane pristavenia kontajnerov alebo nádob na odobratie odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
katalógové číslo odpadu 20 01 08, kategória odpadu O - ZLOŽKY KOMUNÁLNYCH ODPADOV Z TRIEDENÉHO ZBERU OKREM 15 01 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | výsyp | 1500 | ||
katalógové číslo odpadu 20 01 25, kategória odpadu O - ZLOŽKY KOMUNÁLNYCH ODPADOV Z TRIEDENÉHO ZBERU OKREM 15 01 - jedlé oleje a tuky | kg | 500 | ||
katalógové číslo odpadu 20 02 01, kategória odpadu O - ODPADY ZO ZÁHRAD A Z PARKOV VRÁTANE ODPADU Z CINTORÍNOV - biologicky rozložitel'ný odpad | kg | 6000 | ||
Počet pracovísk objednávateľa, z ktorých je potrebné zabezpečiť odvoz odpadov v rámci mesta Košice | pracovisko | 13 |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1. Celková cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky: |
a) prepravné náklady vrátane manipulácie s ramenom, |
b) náklady súvisiace s pristavením a prenájmom kontajnerov, resp. nádob na odobratie odpadu, |
c) náklady súvisiace so zneškodnením odpadu, |
d) ostatné náklady súvisiace so zabezpečením požadovaných služieb, vrátane poplatkov za uloženie odpadu v zmysle Zákona 329/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
1.2. Rozsah a množstvo odobratého odpadu uvedené v zozname položiek je len orientačné a skutočne odobraté množstvo sa bude odvíjať od potrieb Objednávateľa počas doby trvania tejto dohody. |
1.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká Poskytovateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete zmluvy. |
1.4. Táto rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
1.5. Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
1.6. Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody: |
2.1. Poskytovateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
2.2. Poskytovateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody predložiť rozpis jednotkových cien odpadu bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta (vo formáte tabuľky Excel). |
2.3. Poskytovateľ je povinný mať predpísané povolenia na zber, odvoz a nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, zodpovedajúce predmetu rámcovej dohody. |
2.4. Objednávateľ požaduje poskytovanie predmetnej služby po častiach, na viacerých miestach plnenia v rámci miesta sídla objednávateľa, ktoré budú bližšie špecifikované v samostatnej čiastkovej objednávke. |
2.5. Poskytovateľ je povinný odovzdať objednávateľovi vlastné nádoby, resp. kontajnery na odpad na miesto plnenia oznámené objednávateľom do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu s adresami miest plnenia. |
2.6. Poskytovateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na prenajatých kontajneroch alebo nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie a minimálne 1-krát počas trvania rámcovej dohody ich vyčistiť. |
2.7. Prevzatím odpadu prechádza na poskytovateľa vlastnícke právo k prevzatému odpadu a poskytovateľ (odberateľ odpadu) preberá na seba zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom v zmysle platnej legislatívy. |
2.8. Poskytovateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia svojho zamestnanca, za bezpečný technický stav motorového vozidla, ktorým bude odvážať predmetný odpad, plnenie protipožiarnych opatrení pri vykonávaní činností v priestoroch Objednávateľa v súlade so zák. č. 124/2006 Z.z., zák. č. 314/2001 Z.z. |
2.9. V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, Poskytovateľ je povinný na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je Poskytovateľ povinný, zabezpečiť na vlastné náklady výmenu poškodenej nádoby za plne funkčnú. V takomto prípade je Objednávateľ je povinný túto skutočnosť bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Poskytovateľovi. |
3. Objednávky: |
3.1. Periodicita zasielania čiastkových objednávok na plnenie objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - maximálne 5x za mesiac, alebo na základe telefonickej alebo písomnej požiadavky. |
3.2. Komunikácia medzi Poskytovateľom a Objednávateľom bude prebiehať prostredníctvom na to určených e-mailových adries, resp. prostredníctvom na to určených osobitných telefonických kontaktov uvedených v priebežných objednávkach. Poskytovateľ je povinný určiť e-mailovú adresu pre účely prijímania objednávok zo strany Objednávateľa a komunikácie vo veci zabezpečenia plnenia. |
4. Fakturácia: |
4.1. Objednávateľ nie je oprávnený poskytovať Poskytovateľovi žiadne preddavky ani zálohy a nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu. |
4.2. Fakturácia za služby bude realizovaná do 10 pracovných dní po ukončení vykonanej služby. Prílohou faktúry musí byť „Protokol o odbere odpadu“, ktorý bude obsahovať dátum, množstvo, druh a názov odpadu podľa Katalógu odpadov a podpis zodpovednej osoby Poskytovateľa. |
4.3. Lehota splatnosti faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom. |
5. Čas a miesto plnenia: |
5.1. Plnenie rámcovej dohody je realizované dopravou na náklady Poskytovateľa na mieste určenom Objednávateľom a to oprávnenými osobami Poskytovateľa. |
6. Odstúpenie od rámcovej dohody: |
6.1. V prípade neposkytnutia služby do 24 hodín od doručenia objednávky, resp. nedodržanie dohodnutého termínu s objednávateľom, bude toto považované za závažné porušenie rámcovej dohody. Opakované neposkytnutie sa považuje za podstatné porušenie dohodnutých podmienok a bude dôvodom na odstúpenie od dohody a udelenie neuspokojivej referencie. |
6.2. Ktorákoľvek zo strán dohody je oprávnená okamžite odstúpiť od tejto rámcovej dohody pri podstatnom porušení povinnosti vyplývajúcej z tejto dohody a požadovať od povinnej strany náhradu škody, ktorá jej vinou vznikla, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ bude za podstatné porušenie povinností rámcovej dohody Poskytovateľom považovať: |
a) nedodržanie stanovenej lehoty na predloženie požadovaných dokladov alebo nepreukázanie splnenia všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, |
b) opakované nedodržanie odvozu odpadu v dohodnutom termíne. |
6.3. Úplná alebo čiastočná zodpovednosť strany dohody je vylúčená v prípadoch zásahu vyššej moci. |
6.4. Odstúpenie od dohody odstupujúca strana písomne oznámi druhej strane bez zbytočného odkladu po tom, ako sa o podstatnom porušení tejto dohody dozvedela. |
6.5. V prípade, ak by sa ktorékoľvek ustanovenie tejto rámcovej dohody stalo neplatným, nespôsobuje to neplatnosť rámcovej dohody ako celku. |
6.6. Strany tejto rámcovej dohody zhodne prehlasujú, že všetky spory vzniknuté z tejto rámcovej dohody budú riešiť dohodou. V prípade, že medzi stranami dohody nedôjde k dohode, tieto spory sú strany dohody povinné riešiť v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
43 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.06.2020 08:39
16.06.2020 09:00
16.06.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2020 11:50 - Vstupná ponuka | 43 680,00 | € | Cena s DPH |
15.06.2020 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 620,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: