• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2020 08:20
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2020 11:25

Detail zákazky Z202012026

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2020 08:20
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2020 11:25

Základné údaje

Z202012026

OF-214016

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4784675

Objednávateľ

42137004

Centrum účelových zariadení

Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

36439851

Démos trade, s.r.o.

Pri Rajčianke 8913/25, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovania a doplnkový materiál pre drevo výrobu

kolieska, podperky, konfirmáty, madlá, zásuvkové výsuvy, vruty, kovania

  • 44520000-1 - Zámky, kľúče a pánty
  • 44523000-2 - Pánty, kovanie a drobné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovania a doplnkový materiál pre drevo výrobu
Funkcia
Dodanie materiálu na stolársku výrobu do prevádzky Objednávateľa.
Rámcová dohoda platí na obdobie od 15.06.2020 do 14.06.2021, alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho čo nastane skôr. Referencia bude vyhotovená po ukončení zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 - Kontajnerový zámok chróm : 2 kľúče + rozeta ks 5500
Položka č. 2 - Tyč šatníková ovál 30/15/3000mm Chrom ks 500
Položka č. 3 - Držiak šatnej tyče ZN oválne - 3 dierový ks 5000
Položka č. 4 - krytka nalep. 13mm 20ks: buk, biela, sivá, čerešňa ks 2500
Položka č. 5 - Narážka zrazová: buk, biela ks 8000
Položka č. 6 - Rázvorový zámok, s tyčkami ( 2 x 1000mm) ks 2000
Položka č. 7 - Klzák klincový 15 mm transparentný ks 1500
Položka č. 8 - Klzák skrutkovací čierny / sivý , výška 19 mm ,šírka 40 mm ks 10000
Položka č. 9 - Koliesko pogumované s brzdou 50 mm ks 13000
Položka č. 10 - Úchytka rozteč 128 mm , matný chrom+skrutky ks 17000
Položka č. 11 - Podperka policová 5/5/16 ks 46000
Položka č. 12 -  Kolieskový výsuv čiastočný - 450 mm biele ks 8700
Položka č. 13 - Konfirmat zinok 7/50 ks 100000
Položka č. 14 - Konfirmat zinok 7/70 ks 10000
Položka č. 15 - Kolík drevený 8x35 mm (845 ks/1 kg) kg 500
Položka č. 16 - Záves naložený s podložkou na skrutky- priemer vŕtania 35 mm ks 22000
Položka č. 17 - Stolové podnože pre hlbku dosky 700 - 800 mm, strieborna, výška 750mm ks 2500
Položka č. 18 - Čistič tavného lepidla - 5 l ks 20
Položka č. 19 - Pílový kotúč na DTDL Bosch :300x30x3,2 96 T ks 20
Položka č. 20 - Predrezový pílový kotúč na DTDL Bosch :120x20x2,8-3,2 12+12T ks 20
Položka č. 21 - LEP - HENKEL -TECHNOMELT DORUS KS 351 Granule Transp. 25kg , 180-200° ks 40
Položka č. 22 - Uholniková záražka 27 mm /8,5 mm ks 10000
Položka č. 23 - Vešiak livorno chróm lesklý dvojitý ks 500
Položka č. 24 - Ochranná papierová hrana 35/35/2 mm , 2 m ks 3000
Položka č. 25 - Krytka excentra 18-20 mm buk, sivá, čerešňa, biela ks 8500
Položka č. 26 - Excenter spojovacieho kovania 15/13,5 mm ks 8500
Položka č. 27 - Spojovacia skrutka k excentru M6x34 mm ks 8500
Položka č. 28 - Skrutka k úchytkám M4x40 mm ks 16000
Položka č. 29 - Fixačná fólia 500 mm , 2,3 kg ks 1000
Položka č. 30 - Pianový záves 900 mm, mosadz ks 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte na 2 desatinné miesta za kus bez DPH a s DPH, sadzbu DPH v % aj v € a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Cenník bude platný minimálne po dobu trvania rámcovej dohody. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním a vyskladnením tovaru do miesta plnenia. Ekvivalentné výrobky musia byť viditeľne označené v cenovej ponuke a musia byť odsúhlasené objednávateľom.
Objednávka nebude zo strany dodávateľa nijako limitovaná /ani minimálnym množstvom, ani cenou/. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednania v prípade potreby aj z ponuky ostatného sortimentu dodávateľa.
Objednávateľ si pre potreby overenia kvality ponúkaných tovarov vyhradzuje právo vyžiadať certifikát kvality k príslušným produktom, ktorý je dodávateľ povinný predložiť do 3 pracovných dní. Nepredloženie požadovaného certifikátu kvality bude verejný obstarávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom, pričom faktúry musia byť doručené Objednávateľovi najneskôr do 5 dní po uplynutí tohto obdobia. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Na faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní e-shopovej, telefonickej, emailovej alebo ústnej objednávky. Dodávka počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14.00 hod..
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru a jeho vyskladnením v mieste plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru objednávateľ trvá na jeho výmene do 120 minút od neprevzatia takéhoto tovaru.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Drotárska cesta 46, Bratislava - kontaktná adresa, Krompachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

12

1,00 ks

108 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.06.2020 08:17

11.06.2020 08:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.06.2020 08:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 296
 231
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2020 08:31 - Vstupná ponuka 108 000,00 € Cena bez DPH
11.06.2020 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka 107 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS