• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2020 10:35
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2020 10:50

Detail zákazky Z202012023

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2020 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2020 10:35
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2020 10:50

Základné údaje

Z202012023

OF-214449

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4788134

Objednávateľ

00329282

Mesto Krompachy

Námestie Slobody 1, Krompachy, 05342, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka zemného plynu

zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest ("OM") odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre odberateľa od príslušného PDS, ku ktorého sústave sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia odberných miest ("MO")
01. OM1
01.1 Identifikácia OM1 (POD kód) SKSPPDIS000910802167
01.2 Začiatok plnenia 01.07.2020
01.3 Koniec plnenia 30.06.2022
01.4 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 35256
01.5 Druh tarify M2
02. OM2
02.1 Identifikácia OM2 (POD kód) SKSPPDIS000910806310
02.2 Začiatok plnenia 01.07.2020
02.3 Koniec plnenia 30.06.2022
02.4 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 62384
02.5 Druh tarify M3
03. OM3
03.1.Identifikácia OM3 (POD kód) SKSPPDIS000910805443
03.2 Začiatok plnenia 01.07.2020
03.3 Koniec plnenia 30.06.2022
03.4. Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 97278
03.5. Druh tarify M4
04. OM4
04.1. Identifikácia OM4 (POD kód) SKSPPDIS010910005004
04.2 Začiatok plnenia 01.07.2020
04.3 Koniec plnenia 30.06.2022
04.4 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 79400
04.5 Druh tarify M3
05. OM5
05.1. Identifikácia OM5 (POD kód) SKSPPDIS000910804833
05.2. začiatok plnenia 01.07.2020
05.3 koniec plnenia 30.06.2022
05.4.Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 130
05.5 Druh tarify M1
06. OM6
06.1 Identifikácia OM6 (POD kód) SKSPPDIS000910802169
06.2 Začiatok plnenia 01.07.2020
06.3 Koniec plnenia 30.6.2022
06.4 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 100
06.5 druh tarify M1
07. OM7
07.1 Identifikácia OM7 (POD kód) SKSPPDIS000910805636
07.2 Začiatok plnenia 01.07.2020
07.3 Koniec plnenia 30.06.2022
07.4 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 93362
07.5 druh tarify M4
08. OM8
08.1 Identifikácia OM8 (POD kód) SKSPPDIS000910802170
08.2 Začiatok plnenia 01.07.2020
08.3 Koniec plnenia 30.06.2022
08.4 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 20
08.5 druh tarify M1
09. OM9
09.1 Identifikácia OM9 (POD kód) SKSPPDIS010910012612
09.2 Začiatok plnenia 01.07.2020
09.3 Koniec plnenia 30.06.2022
09.5 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 266168
09.4 druh tarify M7
10. OM10
10.1 Identifikácia OM10 (POD kód) SKSPPDIS000920029342
10.2 Začiatok plnenia 01.07.2020
10.3 Koniec plnenia 30.6.2022
10.4 druh tarify M1
10.5 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 0
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom obstarávania je dodanie predpokladaného množstva zemného plynu platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku. Zmluvné obdobie do 30.06.2022
V tejto časti osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy (ďalej "OPP") tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto OPP prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
Príslušné odborné technické pojmy a terminológia sú prevzaté z OUEP.
Pre účely tejto zákazky Špecifikácie sú požiadavky objednávateľa uvedené v častiach Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky, Funkčná špecifikácia predmetu zákazky, Technická špecifikácia predmetu zákazky a Osobitné požiadavky na plnenie.
Pre účely tejto zákazky Zmluvné špecifikácie sú požiadavky Objednávateľa uvedené v časti Zmluvné podmienky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať odberateľovi zemný plyn bez prerušenia v termíne podľa tejto zmluvy.
Obchodnou jednotkou je 1kW.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednaného plynu.
Dodávateľ predloží do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou plynu, a to samostatne pre každé odberné miesto objednávateľa.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie štruktúry jednotkovej ceny v členení podľa platných OPET, OUEP a Energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť plynárenstva. Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie konkrétnych taríf pre odberné miesta tak, aby boli čo najvýhodnejšie pre objednávateľa.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude aj splátkový kalendár mesačných úhrad za spotrebu plynu na OM s ročným vyúčtovaním.
Všetky ustanovenia návrhu na plnenie predmetu zmluvy, ktoré budú v rozpore s energetickými predpismi, OPET a OUEP sú od začiatku neplatné.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku na jeho odbernom mieste. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu do odberného miesta objednávateľa.
Podmienky súvisiace s distribúciou plynu upravuje prevádzkový poriadok príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS), do ktorej je OM objednávateľa pripojené.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odberných miestach.
Vysúťažená zmluvná cena je stanovená ako celková cena za dodávku plynu vrátane distribučných služieb a všetkých nákladov v zmysle OPET, OUEP a platnej legislatívy pre oblasť plynárenstva. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO.
Vysúťažená zmluvná cena musí obsahovať všetky náklady, vrátane nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, poplatkov za odberné miesta, daňových nákladov a ďalších nákladov v zmysle platnej legislatívy. Teda je konečnou cenou za predmet zmluvy.
Úhrada za odobraný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou platbou za skutočne odobrané množstvo v danom mesiaci, ak to technické parametre odberného miesta umožňujú.
Dodávateľ faktúruje plnenie predmetu zmluvy podľa údajov oznámených PDS, do ktorej je OM objednávateľa pripojené, zistených odpočtom určeného meradla alebo podľa údajov o spotrebe určených na základe typového diagramu dodávky, alebo iným spôsobom na základe Energetických predpisov.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za predmet zákazky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne faktúrovaných čiastok.
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku alebo k dátumu ukončenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy platné Rozhodnutie Úradu pre reguláciu sieťových odvetví - povolenie na predmet podnikania v energetike v rozsahu podnikania: dodávka zemného plynu.
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú zmluvu o prístupe a distribúcii s prevádzkovateľom distribučnej siete, SPP - distribúcia, a.s., s uvedením čísla zmluvy a dátumu jej uzatvorenia.
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky zemného plynu od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a v prípade Vyššej moci.
Kvalita Plnenia sa riadi Energetickými predpismi.
Miestom Plnenia podľa Zmluvy sú OM Objednávateľa pripojené do sústavy alebo siete príslušného prevádzkovateľa, definovanými v Špecifikáciách príslušným POD kódom.
Zmluvné obdobie dodávky plynu do OM Objednávateľa je obdobie uvedené v Špecifikáciách pri jednotlivých OM.
Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky tohto merania, prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle.
Cena za Plnenie je stanovená v súlade s čl. V ods. 1 a ods. 2 OUEP ako celková cena za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich Distribučných služieb a prepravy zemného plynu počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH, ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím na Špecifikáciu alebo Zmluvnú špecifikáciu Plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžky trvania Zmluvného obdobia za OM Odberateľa uvedené v Špecifikáciách.
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy Cenník plnenia, podľa ktorého stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke.
Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM jednotkové ceny za všetky časti plnenia uvedené v časti Funkčná špecifikácia, sadzbu spotrebnej dane v €/MWh, a ak Dodávateľ je platcom DPH aj sadzbu DPH.
Cenník plnenia bude obsahovať pre každú použitú tarifu jednotkové ceny za všetky časti Plnenia v členení: fixné mesačné platby v EUR/mesiac a ceny za odobratý plyn v EUR/kWh a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO.
Fakturačným obdobím za dodávku Plnenia do OM je raz mesačne.
Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Objednávateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby a to vo výške a počte platieb uvedených nižšie. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté ako jednomesačné.
Bez ohľadu na povahu OM Objednávateľa (OM Objednávateľa s mesačným/ročným odpočtom odberu Plnenia), je výška preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia, vrátane DPH a spotrebnej dane podľa Zákona o spotrebných daniach, určená mesačne.
Predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia je pritom stanovená ako alikvotná časť predpokladaného množstva Plnenia, pripadajúca na jeden kalendárny mesiac Zmluvného obdobia.
Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 15 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Krompachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

01.07.2020 00:00 — 30.06.2022 00:00

633 978,00 kWh

30 606,30

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2020 08:09

12.06.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 163
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.06.2020 07:36 - Vstupná ponuka 30 600,00 € Cena s DPH
12.06.2020 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka 30 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS