00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Tlačivá zdravotnícke/2018
Tlačivá pre zabezpečenie prevádzky zdravotníckeho zariadenia
Tovar, Služba
|
1. Tlačivá zdravotnícke.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Rôzne druhy tlačív pre zabezpečenie prevádzky zdravotníckeho zariadenia |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Lekársky predpis, lepený, 14 282 2 | blok | 360 | ||
| 2. Lekársky predpis na omamné látky 262830 | blok | 240 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1.Blok, formát A6, rozsah 100 listov, papier bezdrevný ofsetový, gramáž papiera 80g, tlač vnútro 1+0 balck U, tlač obal 1+1 - black U, vrchná časť obalu 80 gramov, spodná časť obalu 120gramov, lepené v päte | áno |
| 2. Blok A6, bezdrevný ofsetový ,rozsah 75 /25x3/ ,lepené v päte,vrchná časť obalu 80 gramov, spodná časť obalu 120gramov,gramáž papiera 80g, tlač vnútro 1+0 balck U | áno |
| Názov |
| 1. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia (chdba, sklad) a zodpovednej osobe objednávateľa |
| - v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky v čase od 8:00 hod do 12:00 hod. |
| - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, |
| 2. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala:dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia,poistenie prepravy, clo, poistné a balenie. |
| 3. Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo k zničeniu a zabezpečiť jeho ochranu až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom. |
| 4. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny údajov, týkajúcich sa tovaru (napr. katalógový kód, zmena názvu tovaru a pod.), |
| Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 3 dní od uzavretia zmluvy. Požadujeme dodržať poradie položiek podla zmluvy EKS. |
| V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
| zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou a tovarom. Splatnosť faktúry 60 dní. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Klenová , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
6
600,00 ks
670,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2020 10:56
12.06.2020 11:30
12.06.2020 11:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.06.2020 09:58 - Vstupná ponuka | 660,00 | € | Cena bez DPH |
| 12.06.2020 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 659,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: