• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2020 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2020 12:35

Detail zákazky Z202012016

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2020 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2020 12:35

Základné údaje

Z202012016

OF-155898

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4788214

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačivá zdravotnícke/2018

Tlačivá pre zabezpečenie prevádzky zdravotníckeho zariadenia

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačivá zdravotnícke.
Funkcia
Rôzne druhy tlačív pre zabezpečenie prevádzky zdravotníckeho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Lekársky predpis, lepený, 14 282 2 blok 360
2. Lekársky predpis na omamné látky 262830 blok 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Blok, formát A6, rozsah 100 listov, papier bezdrevný ofsetový, gramáž papiera 80g, tlač vnútro 1+0 balck U, tlač obal 1+1 - black U, vrchná časť obalu 80 gramov, spodná časť obalu 120gramov, lepené v päte áno
2. Blok A6, bezdrevný ofsetový ,rozsah 75 /25x3/ ,lepené v päte,vrchná časť obalu 80 gramov, spodná časť obalu 120gramov,gramáž papiera 80g, tlač vnútro 1+0 balck U áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia (chdba, sklad) a zodpovednej osobe objednávateľa
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky v čase od 8:00 hod do 12:00 hod.
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH,
2. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala:dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia,poistenie prepravy, clo, poistné a balenie.
3. Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo k zničeniu a zabezpečiť jeho ochranu až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom.
4. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny údajov, týkajúcich sa tovaru (napr. katalógový kód, zmena názvu tovaru a pod.),
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 3 dní od uzavretia zmluvy. Požadujeme dodržať poradie položiek podla zmluvy EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou a tovarom. Splatnosť faktúry 60 dní.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

600,00 ks

670,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.06.2020 10:56

12.06.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2020 09:58 - Vstupná ponuka 660,00 € Cena bez DPH
12.06.2020 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka 659,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS