• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2020 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2020 07:44

Detail zákazky Z202011796

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2020 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2020 07:44

Základné údaje

Z202011796

OF-214331

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4780937

Objednávateľ

00165883

Okresný súd Humenné

Laborecká 17, Humenné, 06634, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do laserových tlačiarní a kopírovacích strojov

Toner

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obrátkový tovar, tzv. renovované tonery
Funkcia
Tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner CF226X pre HP LJ PM402dne (9000 str.) ks 30
Toner CF214X pre HP LJ Enterpr. 700 M712xh (17500 str.) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručí objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu obstarávania.
Verejný obstarávateľ požaduje odobratie rovnakého množstva použitých tonerových náplní výmenou v čase dodania predmetu zákazky, ako aj ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a poskytuje záruku v zmysle zákona pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného plnenia na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dovoz tovaru sa uskutočni v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Dodávateľ dodá tonery kvality A.
Cenou za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom, vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou a odberom prázdnych tonerových kaziet, uvádzaná v mene EUR.
Skryté vady nezistené pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený e-mailom nahlásiť a reklamovať bez zbytočného odkladu. Dodávateľ je povinný do 5 dní od nahlásenia reklamácie vadný toner vymeniť na vlastné náklady.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Laborecká 17, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

12.06.2020 14:47

1,00 celok

1 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.06.2020 14:49

09.06.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 32
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.06.2020 15:16 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena s DPH
04.06.2020 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS