• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2020 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2020 13:24
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2020 16:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2020 17:00

Detail zákazky Z202011788

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2020 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2020 13:24
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2020 16:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2020 17:00

Základné údaje

Z202011788

OF-209677

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4792217

Objednávateľ

00165387

Národné centrum zdravotníckych informácií

Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Neuniverzálne poštové služby

pošta, poštové služby,list, balík

  • 64113000-1 - Poštové služby súvisiace s balíkmi
  • 64112000-4 - Poštové služby súvisiace s listami

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Neuniverzálne poštové služby
Funkcia
Vyzdvihnutie a odvoz zásielok na distribúciu
Vytlačenie a odoslanie zašifrovaných súborov koncovým adresátom (do zásielky bez obálky)
Podaj tovaru u poskytovateľa prepravnej služby do 24 hodín
Distribúcia tovaru výlučne adresátovi do 24 hodín s potvrdením priloženej dokumentácie
Vrátenie potvrdenej dokumentácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vyzdvihnutie a odvoz zásielok na distribúciu * ks 150
Vytlačenie a odoslanie zašifrovaných súborov koncovým adresátom (do zásielky bez obálky) ks 13 000
Podaj tovaru u poskytovateľa prepravnej služby do 24 hodín ks 1000
Distribúcia tovaru výlučne adresátovi do 24 hodín s potvrdením priloženej dokumentácie ks 27 000
Vrátenie potvrdenej dokumentácie ks 27 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyzdvihnutie a odvoz zásielok na distribúciu * 150 ks =150 zberných jázd po celej SR
Vytlačenie a odoslanie zašifrovaných súborov koncovým adresátom (do zásielky bez obálky) Tlač dokumentov, "obálka bez obálky", príprava na podanie; v cene nie je zahrnuté poštovné
Podaj tovaru u poskytovateľa prepravnej služby do 24 hodín Expres kuriér na adresu - podaj na pošte s ePodacím hárkom s hmotnosťou do 2 kg
Distribúcia tovaru výlučne adresátovi do 24 hodín s potvrdením priloženej dokumentácie Expres kuriér na adresu - podaj na pošte s ePodacím hárkom s hmotnosťou do 2 kg vrátane ceny za doplnkovú službu "Spätné vrátenie potvrdenej dokumentácie"
Vrátenie potvrdenej dokumentácie Expres kuriér na adresu - cena za spätnú zásielku v rámci doplnkovej služby "Spätné vrátenie potvrdenej dokumentácie"
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky (práva) voči Objednávateľovi vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky voči Objednávateľovi na tretiu osobu bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, je podľa ust. § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Požaduje sa predložiť podrobné  jednotkové ceny požadovaných služieb do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa v lehotách uvedených v technických vlastnostiach, ak nie je uvedené do 7 dní.
Rámcová dohoda bude uzatvorená na 12 mesiacov, upresňovaná objednávkami alebo do vyčerpania finančného limitu.
Interval opakovaných plnení priebežne počas trvania Rámcovej dohody podla potrieb Objednávateľa.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
zmluvy a nižšou cenou.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Vyzdvihnutie a odvoz zásielok na distribúciu * ks 150
Navrhnutá hodnota Zabezpečenie prevzatia zásielok v mieste objednávateľa na základe objednávky (počet/rok) krát 150

uvedená vlastnosť má určovať počet odvozov za časové obdobie

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Vyzdvihnutie a odvoz zásielok na distribúciu * 150 ks =150 zberných jázd po celej SR
Navrhnutá hodnota Zabezpečenie prepravy zásielok z miesta objednávateľa na spracovateľské miesto poskytovateľa na základe objednávky (počet/rok) Zberné jazdy v rámci jednej obce, max počet zberných jázd 150/rok a max počet zásielok 150 ks/1 zberná jazda

stanovenie ceny za jednu zbernú jazdu bez presnej špecifikácie miesta (z - kam), lokality, počtu zásielok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazaretská 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

224 066,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.06.2020 13:29

15.06.2020 13:24

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2020 13:39

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 52
 119
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2020 13:11 - Vstupná ponuka 224 066,88 € Cena s DPH
15.06.2020 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka 224 065,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS