• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2020 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2020 15:20

Detail zákazky Z202011787

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2020 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2020 15:20

Základné údaje

Z202011787

OF-214319

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4780933

Objednávateľ

00164721

Slovenské národné múzeum

Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienický a čistiaci tovar

hygienické potreby, čistiace potreby

  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 39811100-1 - Osviežovač vzduchu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienický a čistiaci tovar
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier 2-vrstvový, 68m, 36ks/balenie balenie 8
Jar 1000 ml ks 10
Ajax na podlahy zelený, 1000 ml ks 20
Domestos Pine Fresh, 750 ml ks 20
Pulirapid na hrdzu a vodný kameň s octom, 750 ml ks 20
Diava politúra tmavá (červená), 200 ml ks 14
Savo originál, 5 l ks 6
Clin čistiaci prostriedok na okná 4,5 l, náhradná náplň ks 4
Mydlo tekuté Mitia Family Spring Flowers, 5000 ml, ks 6
Air Wick Crystal Air osviežovač vzduchu 5,75, lesné plody ks 10
Air Wick Crystal Air osviežovač vzduchu 5,7 g, biele kvety ks 10
Utierka švédska z mikrovlákna veľká, 50x60 cm ks 20
Sáčky na odpad 35 l, 50x60 cm, čierne, 25 ks/rolka rolka 6
Hubky na riad stredné, tvarované, 5ks/balenie balenie 6
WC tablety do pisoára 1kg ks 3
Škrob tekutý na prádlo, 500 ml ks 8
Vanish Gold Oxi Action 625g ks 6
Savo proti plesni 5 l ks 6
Silan Clasic Fresh Sky, 2 l ks 8
Raid proti moliam 18 vrecúšok/balenie balenie 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záruka 24 mesiacov
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál (katalóg ponúk), k tovaru v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky
b.) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za MJ) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH a cenu celkom bez DPH a s DPH
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorý budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Centrálna 258, Svidník, Svidník, Prešovský, Slovenská republika

15.06.2020 07:30 — 15.06.2020 15:30

1,00 celok

559,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.06.2020 13:23

10.06.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 511
 19
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2020 08:25 - Vstupná ponuka 559,00 € Cena bez DPH
10.06.2020 13:09 - Najvýhodnejšia ponuka 557,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS