47232480
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, Bratislava, 84545, SVK
36245089
Mobilier Design s.r.o.
Alexyho 2, Banka, 92101, SVK
Čalúnený nábytok na zariadenie interiéru
kreslo, sedačka, pohovka,
Tovar, Služba
1. Kancelárske kresielko
|
|
---|---|
Funkcia |
Kúpa a dodanie tovaru - Čalúnený nábytok na zariadenie interiéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 - Kancelárske kresielko | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebné prevedenie: | sivá |
Rozmer: | š.720*hl.780*v.440/815 |
Bližšia špecifikácia položky č.1: | Vnútorná štruktúra drevotrieska a MDF - Polstrovanie polyuretán, Sedák a operadlo odnímatelne rýchlym fixačným pasikom, Nožičky –leštený hliník štvorcového prierezu 30x30 mm, |
Bližšia špecifikácia položky č.1: | čalúnenie látka – vhodná na použitie 24/7 min,zloženie: 100% polyamid, šírka látky: min.140 cm, hmotnosť: min.305 g / lfdm, hmotnosť: min.230 g / m², Odolnosť voči oderu:min. 500.000 Martindale |
Bližšia špecifikácia položky č.1: | horľavosť: D - DIN EN 1021-1 (test cigariet), D - DIN EN 1021-2 (skúška butánovým plameňom), Rýchlosť svetla: D - DIN EN ISO 105-B02: 2014 5-7 |
Bližšia špecifikácia položky č.1: | Rýchlosť trenia: D - DIN EN ISO 105-X12: 2016 4-5, Rýchlosť pri potení: D - DIN EN ISO 105-E04: 2013 4-5, Rýchlosť pri suchom čistení: D - DIN EN ISO 105-D01: 2010 4-5, Záťaž: min 120 kg, |
Vizualizácia položiek č. 1. a č. 2. sa nachádza v prílohe č.1 podľa dizajn manuálu |
2. Kancelárska sedačka trojmiestna
|
|
---|---|
Funkcia |
Kúpa a dodanie tovaru - Čalúnený nábytok na zariadenie interiéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.2 – Kancelárska sedačka trojmiestna | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebné prevedenie: | 1 ks sivá, 2 ks magenta , 2 ks svetlo sivo-modrá |
Rozmer: | š.1820*hl.780*v.440/815 |
Bližšia špecifikácia položky č.2: | Vnútorná štruktúra drevotrieska a MDF - Polstrovanie polyuretán, Sedák a operadlo odnímatelne rýchlym fixačným pasikom, Nožičky –leštený hliník štvorcového prierezu 30x30 mm |
Bližšia špecifikácia položky č.2: | čalúnenie látka – vhodná na použitie 24/7 min, , zloženie: 100% polyamid, šírk látky: 140 cm , hmotnosť: min.305 g / lfdm, hmotnosť: min.230 g / m², |
Bližšia špecifikácia položky č.2: | Odolnosť voči oderu: min.500.000 Martindale, horľavosť: D - DIN EN 1021-1 (test cigariet), D - DIN EN 1021-2 (skúška butánovým plameňom), Rýchlosť svetla: D - DIN EN ISO 105-B02: 2014 5-7, |
Bližšia špecifikácia položky č.2: | Rýchlosť trenia: D - DIN EN ISO 105-X12: 2016 4-5, Rýchlosť pri potení: D - DIN EN ISO 105-E04: 2013 4-5, Rýchlosť pri suchom čistení: D - DIN EN ISO 105-D01: 2010 4-5, |
Vizualizácia položiek č. 1. a č. 2. sa nachádza v prílohe č.1 podľa dizajn manuálu |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia objednávateľa. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá nový doposiaľ nepoužitý tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. Tovar bude dodaný v celku bez nutnosti ďalšej montáže. |
3. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
4. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Objednávateľ požaduje predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
6. Objednávateľ požaduje bezplatné zapožičanie alebo predvedenie funkčnej vzorky položky č.1 predmetu zákazky do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy za účelom vyhodnotenia splnenia technických požiadaviek uvedených v tomto Opisnom formulári. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
8. Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
9. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t.j počas pracovných dní od 8:30 hod. do 16:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou a v súlade s priloženými vizualizáciami jednotlivých položiek. |
11. Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady ako je napr.: výroba, dodanie - doprava, balenie. |
12. Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry objednávateľovi. Faktúra bude vystavená po dodaní predmetu zmluvy, dodacieho listu a preberacieho protokolu. |
13. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
14. Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
16. V prípade ponuky ekvivalentu tovaru je dodávateľ povinný v ponuke predložiť technický popis ekvivalentu tovaru. Pojmom „ekvivalent“ sa rozumie rovnocenná náhrada požadovaného predmetu zákazky, t.j. tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení a má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadovaný tovar v opise predmetu zákazky. |
17. Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vád predmetu plnenia zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení písomne u dodávateľa. |
18. Dodávateľ je povinný bezodkladne emailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie predmetu tejto zmluvy a ktorých následkom bude v omeškaní s plnením predmetu tejto zmluvy. |
19. Pri nedodržaní termínu uvedeného v bode č.8 týchto osobitých zmluvných podmienok na plnenie zo strany dodávateľa, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu zmluvy uvedenej v tejto zmluve za každý aj začatý deň omeškania. |
20. Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v tomto formulári sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré bude mať za následok odstúpenie od Zmluvy a vystavenie negatívnej referencie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mlynská dolina 845 45, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
13.08.2020 00:00
1,00 súhrn definovaných požiadaviek
11 492,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.06.2020 11:19
02.07.2020 12:00
02.07.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.06.2020 13:40 - Vstupná ponuka | 11 491,00 | € | Cena bez DPH |
02.07.2020 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 489,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: