• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 16:23
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2020 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2020 13:55

Detail zákazky Z202011698

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 16:23
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2020 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2020 13:55

Základné údaje

Z202011698

OF-214226

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4788128

Objednávateľ

00305022

Mesto Pezinok

Radničné námestie 7, Pezinok, 90214, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie tried v elokovanom pracovisku ZŠ

lavice, stoly, stoličky, skrine, školský nábytok, tabuľa, nástenka, koberec, projektor

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interiérové vybavenie tried
Funkcia
Interiérové vybavenie 4 tried
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
lavice a stoličky - set, výškovo nastaviteľný pre 0.-2. ročník set (1 lavica, 2 stoličky) 52
zasadací stôl kus 4
kancelárska stolička kus 4
skrinka s farebnými zásuvkami kus 4
kontajner zásuvkový kus 10
skriňa stredná kus 8
skriňa stredná otvorená kus 8
magnetická tabuľa kus 4
korková nástenka kus 4
projektor kus 4
koberec do triedy kus 4
vizualizér kus 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
lavice a stoličky - set, výškovo nastaviteľný pre 0.-2. ročník dvojmiestna školská lavica a 2 stoličky, 2 uložné priestory, 2 háčiky, veľkosť 3/5, typ stoličky A, výška sedadla 340-420mm, rozmer lavice 1300x500mm, lam. drevotrieska, farba kovových častí modrá
zasadací stôl rozmer 1500x 760x700 mm, laminátová drevotrieska, hrúbka prac.dosky 25mm, prevedenie buk
kancelárska stolička nosnosť 100 kg, mechanizmus TILT, výškové nastavenie, chrómová oceľ, sedák z látky, operadlo z priedušnej sieťoviny
skrinka s farebnými zásuvkami 25 farebných boxov, ľahko umývateľné, skrinka má sokel, 18 mm laminátová drevotrieska, rozmer 1733x1100x440mm, prevedenie buk
kontajner zásuvkový rozmer 400x610x560mm, materiál laminátová drevotrieska, 4 zásuvky, prevedenie buk, so zámkom
skriňa stredná rozmer 800x1200x400mm, 2 police, dvojdverová, so zámkom, materiál laminátová drevotrieska, prevedenie buk
skriňa stredná otvorená rozmer 800x1200x400mm, 2 police, materiál laminátová drevotrieska, prevedenie buk
magnetická tabuľa rozmer 240x120mm, tvrdý oteruvzdorný povrch, hliníkový rám, použitie magnetov, fixiek
korková nástenka rozmer 240x120mm, materiál prírodný drevený korok,hrúbka 300, sendvičová konštrukcia s hrúbkou 16mm, hliníkový rám, príslušenstvo pre montáž na stenu
projektor tech 3LCD, RGB, LCD panel 0,76 pal. s D10 fareb.svet. výst. 5000-3800lumen, rozlíš.WUXGA 1920-1200,16:10 Vysoké rozlíšenie Full HD,pomer strán obrazu 16:10,kont.pomer 15000,lampa 300W, 5000h život
koberec do triedy 4x2m, polyamidový koberec typu uzlík s podkladom-tkaná syntetická juta, antistatická úprava, odolný voči ušmyknutiu, farba bledohnedá
vizualizér Vizualizér ohybné rameno, rozlíšenie 2592x1944, 8x dig.zoom, 30snímok za sek., oblasť snímania formát A3, A+ interaktívne SW v.2
 2. Interiérové vybavenie šatne
Funkcia
Interiérové vybavenie šatne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šatňová skrinka kus 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šatňová skrinka roz.128,5x50x134,5 cm, výška lavičky 32,5cm,5 priehradok, rozmer predelov hĺ. 25cm,šír. 23cm, mat. lamin. drevotrieska, polica má miesto na menovku, háčik na oblečenie, perfor. police na na obuv,javor
 3. Interiérové vybavenie kabinetu
Funkcia
Interiérové vybavenie 3 kabinetov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stolička kus 6
stôl kus 6
koberec do kabinetu kus 3
skriňa dole dvierka kus 6
skriňa úzka, horná policová kus 3
skriňa šatníková kus 3
sedačka kus 3
odkladací stolík kus 3
nástenná lekárnička kus 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stolička čalúnená stolička, čierna kovová konštrukcia, operadlo 480x340mm,sedadlo 480x430mm, nosnosť 120kg, farba modrá
stôl rozmer 1500x760x700mm, laminátová drevotrieska, hrúbka prac.dosky 25mm, prevedenie buk
koberec do kabinetu rozmer 3x7, polyamidový koberec typu uzlík s podkladom-tkaná syntetická juta, antistatická úprava, odolný voči ušmyknutiu, vhodný do miestnosti s kolieskovými stoličkami, farba bledohnedá
skriňa dole dvierka rozmer 800x1600x400, dvierka so zámkom s jednou policou, dve police nad dvierkami otvorené, materiál laminátová drevotrieska, prevedenie buk
skriňa úzka, horná policová rozmer 400x1400x350mm, 4 police, bezdvierková,, materiál laminátová drevotrieska, prevedenie buk
skriňa šatníková rozmer 800x1600x400, dvierka so zámkom, záves na šaty, police, materiál laminátová drevotrieska, prevedenie buk
sedačka sedačka pre tri osoby, rozmer 160x60x76cm, drevená konštrukcia, čalúnená eko koža, nosnosť jedného miesta 100kg, farba béžová
odkladací stolík rozmer 40x40x37cm, 2 priehradky, nosnosť 5kg, prevedenie svetlohnedá/buk
nástenná lekárnička nástennná lekárnička pre 20 osôb, drevotrieska, odtieň biela, 3 priehradky, uzamykateľná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, vyloženia a vynesenia na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy zaslať e-mailom na adresu kontaktnej osoby objednávateľa obrázky jednotlivých položiek spolu so špecifikáciou výrobku za účelom overenia požadovaných vlastností.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva tovaru v súlade so zmluvou a v súlade s hygienickými nariadeniami objednávateľa (ochranné rukavice, ochrana  tváre, dezinfekcia a pod.).
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru doručí/zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť, ak predmetná dodávka je dodaná v súlade podmienkami uvedenými v predmetnej zmluve.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny dodaných tovarov, zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Tovar musí byť nový, nepoužitý, v originálnych baleniach.
Odvoz a likvidácia obalov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom.
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky, sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Obstarávateľom.
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radničné námestie 7, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

15.06.2020 00:00 — 15.08.2020 00:00

1,00 predmet zákazky

31 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2020 16:23

12.06.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 573
 132
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2020 14:55 - Vstupná ponuka 31 200,00 € Cena s DPH
12.06.2020 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka 31 150,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS