• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2020 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2020 11:35

Detail zákazky Z202011696

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2020 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2020 11:35

Základné údaje

Z202011696

OF-214156

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4776010

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

44857187

CORA GASTRO s.r.o.

Štefánikova 5867/74, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Porcelán a stolový inventár

Porcelán

  • 39221200-9 - Jedálenské potreby
  • 39221210-2 - Taniere
  • 39240000-6 - Príbor
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Porcelán a stolový inventár
Funkcia
1. Pohár durit Hilal 255 ml sklo 6/72OK, ks 4000
2. Plytký tanier hladký Praha šírka 24cm, ks 4000
3. Miska na polievku Praha 0,39 l, ks 4000
4. Tanier klubový Basic , šírka 28 cm, ks 300
5. Tanier vysoký na pastu, Basic šírka 22 cm, ks 300
6. Lyžica jedacia Hotel A123 antikor 12 PK, ks 4000
7. Nôž jedací Hotel A123 antikor 12PK, ks 4000
8. Vidlička jedacia Hotel A123 antikor 12PK, ks 4000
9. Lyžička na kávu Hotel A123 antikor 12PK, ks 300
10. Miska kompótová Princip 13 cm porcelán, ks 2000
11. Miska kompótová Princip 16 cm porcelán, ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy  – t.j. predloží, aký typ produktu ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom.
Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky rozpis jednotkových cien za jednotlivé druhy tovaru predmetnej zákazky v zložení: jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vzoriek ponúknutých produktov.
Úspešný uchádzač zabezpečí dopravu na miesto určenia na základe čiastkových objednávok počas roka.
Cena celkom musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (napr. vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane ceny za balné, prepravné a pod. ...).
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania.
Nový, doposiaľ nepoužitý produkt.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje verejný obstarávateľ najmä: • nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom • nedodanie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej verejným obstarávateľom • nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane dodávateľa
Dodávanie porcelánu a stolového inventáru do prevádzky stravovacieho zariadenia na obdobie 12 mesiacov formou rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie konkrétnych druhov porcelánu a inventáru, nakoľko ide o doplnenie existujúceho sortimentu.
Podmienky dodávania:a) celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v čiastkových objednávkach. Objednávka tovaru nesmie byť úspešným uchádzačom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou,b) dodávať tovar podľa objednávok dodávateľa,c) potvrdiť telefonickú alebo emailovú objednávku e-mailom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny UK, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 kompletný predmet zákazky

29 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.06.2020 14:59

09.06.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 250
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.06.2020 18:13 - Vstupná ponuka 28 990,00 € Cena bez DPH
09.06.2020 07:46 - Najvýhodnejšia ponuka 28 495,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS