00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
44857187
CORA GASTRO s.r.o.
Štefánikova 5867/74, Poprad, 05801, SVK
Porcelán a stolový inventár
Porcelán
Tovar, Služba
|
1. Porcelán a stolový inventár
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Pohár durit Hilal 255 ml sklo 6/72OK, ks 4000 |
| 2. Plytký tanier hladký Praha šírka 24cm, ks 4000 |
| 3. Miska na polievku Praha 0,39 l, ks 4000 |
| 4. Tanier klubový Basic , šírka 28 cm, ks 300 |
| 5. Tanier vysoký na pastu, Basic šírka 22 cm, ks 300 |
| 6. Lyžica jedacia Hotel A123 antikor 12 PK, ks 4000 |
| 7. Nôž jedací Hotel A123 antikor 12PK, ks 4000 |
| 8. Vidlička jedacia Hotel A123 antikor 12PK, ks 4000 |
| 9. Lyžička na kávu Hotel A123 antikor 12PK, ks 300 |
| 10. Miska kompótová Princip 13 cm porcelán, ks 2000 |
| 11. Miska kompótová Princip 16 cm porcelán, ks 500 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy – t.j. predloží, aký typ produktu ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom. |
| Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky rozpis jednotkových cien za jednotlivé druhy tovaru predmetnej zákazky v zložení: jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH. |
| Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vzoriek ponúknutých produktov. |
| Úspešný uchádzač zabezpečí dopravu na miesto určenia na základe čiastkových objednávok počas roka. |
| Cena celkom musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (napr. vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane ceny za balné, prepravné a pod. ...). |
| Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý produkt. |
| Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje verejný obstarávateľ najmä: • nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom • nedodanie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej verejným obstarávateľom • nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane dodávateľa |
| Dodávanie porcelánu a stolového inventáru do prevádzky stravovacieho zariadenia na obdobie 12 mesiacov formou rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie konkrétnych druhov porcelánu a inventáru, nakoľko ide o doplnenie existujúceho sortimentu. |
| Podmienky dodávania:a) celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v čiastkových objednávkach. Objednávka tovaru nesmie byť úspešným uchádzačom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou,b) dodávať tovar podľa objednávok dodávateľa,c) potvrdiť telefonickú alebo emailovú objednávku e-mailom. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny UK, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 kompletný predmet zákazky
29 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2020 14:59
09.06.2020 08:30
09.06.2020 08:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.06.2020 18:13 - Vstupná ponuka | 28 990,00 | € | Cena bez DPH |
| 09.06.2020 07:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 495,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: