31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
36198455
MEDIMA-SK s.r.o.
Kostolná 28, Košice, 04001, SVK
Stomatologický digitálny CBCT - 3D panoramatický RTG prístroj
stomatologický CBCT prístroj, 3D panaromatické zobrazenie, kefalometrické snímanie, stomatologický digitálny RTG, stomatologický panoramatický prístroj
Tovar, Služba
1. Stomatologický digitálny CBCT - 3D panoramatický RTG prístroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Stomatologický digitálny panoramatický RTG prístroj s 3D zobrazením a s kefaloramenom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Anódové napätie | mv | 60 - 90 | ||
Anódový prúd | mA | 4 - 10 | ||
Veľkosť ohniska | mm | 0,5 | ||
Doba scanovania (snímkovania) | min. | 1 | ||
Doba rekonštrukcie | min. | 6 | ||
Požadované 3 D parametre: Možnosť voľby FOV | počet | 7 | ||
Minimálna veľkosť najväčšieho FOV (bez skladania obrazu ) | cm | 10 x 11 | ||
Najmenšie FOV | cm | 5 x 5 | ||
Veľkosť voxelu | mm | 0,1 - 0,7 | ||
Dynamický rozsah (hĺbka digitalizácie) | Bit | 14 | ||
Rotácia snímkovania | ° Stupeň | 180°/360° | ||
Nosnosť sedáku integrovaného v prístroji (ak je súčasťou) | kg | 130 | ||
Maximálne rozmery | m | 2,1 x 1,6 x 2,4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
digitálny prístroj s určením pre stomatológiu, čelustnú a tvárovú chirugiu s 3D panoramatickým zobrazením a Kefalometrickým snímaním | Áno |
- Samostatný senzor pre panoramatické snímkovanie - samostatný senzor pre 3D snímkovanie - samostatný senzor pre kefalometrické snímkovanie - Možnosť polohovania pacienta Face to Face v stoji alebo v sede - Zameranie pacienta pomocou laserových lúčov | Áno |
Možnosť využitia aj pre deti (detský mód) | Áno |
Inteligentný riadiaci softvér (mechanizmus), pre minimalizáciu dávky žiarenia bez negatívnych vplyvov na kvalitu obrazu | Áno |
Požadované panoramatické parametre: Štandardné panoramatické programy Detský program Maxillary sinus LA TMJ | Áno |
Bitewing projekcie alebo segmentované panoramatické programy. Rýchle skenovanie | Ano |
Predprogramované filtre obrazu | min. 3 |
Požadované kefalo parametre: Detský program Latero -Lateral Frontal AP/PA Submento Vertex Carpus FULL-CEPH projekcia s redukciou expozície na štítnu žľazu | Áno |
Predprogramované filtre obrazu | min. 3 |
Automatický tracing anatomických štruktúr Rýchle skenovanie | Áno |
Detský program | Ano |
Špeciálne programy – stomatologiaký, implatologický, endodoncia, pre ušné vyšetrenie, vyšetrenie horných ciest dýchacích . | Ano |
Snímače: Snímač s priamou konverziou RTG žiarenia pre panoramatické a 3D snímkovanie | CSL alebo TFT |
Snímač s priamou konverziou RTG žiarenia pre kefalo snímkovanie | CCD |
Škála šedej na senzoroch | min. 16 bit |
Akvizičná stanica / ovládací panel Pre riadenie chodu zariadenia, akvizíciu snímok a modul pre export dát na PACS | Áno |
Export dát na prenosné záznamové médium (CD/DVD/ USB flash disk) | ÁNO |
Náhľadový LCD monitor | min. 21“ |
Ovládací panel dotykový Možnosť úpravy údajov pacienta Spracovanie obrazu Akvizičná pracovná stanica v DICOM formáte | Ano |
Požiadavka pre pripojiteľnosť: Implementácia do Komplexného Nemoc. informačného systému - pripojenie do existujúcej infraštruktúry, napojenie na pacientský systém na úrovni výmeny žiadaniek a spracovania pacientskej dokumentácie a ich automatického zápisu, integrácia na úrovni PACS. Predpokladaná cena za pripojenie musí byť zahrnutá v cene prístroja. | Áno |
Softvér: vrátane programových užívateľských licencií (min. 10) s možnosťou rozšírenia | Áno |
Autorizácia výrobcu o oprávnení dodávať, predávať inštalovať a servisovať ponúkaný tovar | Ano. |
Východisková odborná prehliadka a odborná skúška dodaného elektrického zariadenia, vrátane protokolu o preberacej skúške zdroja ionizujúceho žiarenia | Ano |
Názov |
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je zdravotnícky prístroj - Stomatologický digitálny CBCT - 3D panoramatický RTG prístroj, ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "prístroj“). |
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o prístroji, minimálne v rozsahu - názov a typ prístroja, názov výrobcu prístroja). |
3.0 Dodávateľ je povinný dopraviť prístroj na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - KÚČTCH. |
3.1 Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
3.2 Dodávateľ po dodaní - prístroj inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Prístroj sa považuje za prevzatý objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu. |
3.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu prístroja príslušný personál objednávateľa najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa prevzatia prístroja objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. |
3.4 Dodávateľ je povinný dodať prístroj nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný. Objednávateľ je oprávnený neprevziať prístroj dodaný po častiach. |
3.5 Prístroj sa považuje za riadne dodaný ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi). |
4.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania prístroja) je najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5.0 Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní prístroja (bod 3.5). |
5.1 Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
6.0 Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
6.1 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňovéhodokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi nadoplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanejfaktúry objednávateľovi. |
7.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na objednávateľovi Položkový rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 7.1. |
7.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy. |
7.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení eskorších predpisov a cenu vrátane DPH. |
8.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť objednávateľovi: |
a) Technickú dokumentáciu, resp. prospektový materiál ponúkaného prístroja s popisom technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístroja. |
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka. |
c) Vyhlásenie o zhode. |
d) predložiť doklad o pridelení ŠUKL kódu. |
9.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 2.0, bod 3.1, bod 7.0, bod 7.1 a bod 8.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 2.0, bod 3.1, bod 7.0, bod 7.1 a bod 8.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov a dodávateľ dôvody oprávnených pochybnosti objednávateľa neodstráni, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
11.0 Dodávateľ je povinný prístroj dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia prístroja si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky. |
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania prístroja je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 8.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním prístroja. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti. |
13.0 Záručná doba na predmet zmluvy je 60 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu (bod 3.2). |
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby. |
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje dostaviť sa k miestu poruchy do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu. |
14.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14.4 Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
14.5 Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
15.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v bodoch 14.0 a 14.3 Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy. |
16.0 Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
17.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
18.0 Predmet zmluvy je hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu a Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak poskytovateľ finančných prostriedkov (príslušný orgán štátnej správy – ministerstvo), ktorý má realizovať financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
19.0 Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
20.0 Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
21.0 Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2020 00:00 — 31.08.2020 23:59
1,00 ks
83 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2020 12:20
08.06.2020 13:00
08.06.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.06.2020 08:12 - Vstupná ponuka | 83 250,00 | € | Cena bez DPH |
08.06.2020 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 83 050,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: