• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2020 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2020 15:05

Detail zákazky Z202011680

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2020 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2020 15:05

Základné údaje

Z202011680

OF-210578

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4771152

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36198455

MEDIMA-SK s.r.o.

Kostolná 28, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stomatologický digitálny CBCT - 3D panoramatický RTG prístroj

stomatologický CBCT prístroj, 3D panaromatické zobrazenie, kefalometrické snímanie, stomatologický digitálny RTG, stomatologický panoramatický prístroj

  • 33111500-6 - Zubné röntgeny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stomatologický digitálny CBCT - 3D panoramatický RTG prístroj
Funkcia
Stomatologický digitálny panoramatický RTG prístroj s 3D zobrazením a s kefaloramenom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Anódové napätie mv 60 - 90
Anódový prúd mA 4  - 10
Veľkosť ohniska mm 0,5
Doba scanovania (snímkovania) min. 1
Doba rekonštrukcie min. 6
Požadované 3 D parametre: Možnosť voľby FOV počet 7
Minimálna veľkosť najväčšieho FOV (bez skladania obrazu ) cm 10 x 11
Najmenšie FOV cm 5 x 5
Veľkosť voxelu mm 0,1 - 0,7
Dynamický rozsah (hĺbka digitalizácie) Bit 14
Rotácia snímkovania ° Stupeň 180°/360°
Nosnosť sedáku integrovaného v prístroji (ak je súčasťou) kg 130
Maximálne rozmery m 2,1 x 1,6 x 2,4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
digitálny prístroj s určením pre stomatológiu, čelustnú a tvárovú chirugiu s 3D panoramatickým zobrazením a  Kefalometrickým snímaním Áno
- Samostatný senzor pre panoramatické snímkovanie - samostatný senzor pre 3D snímkovanie - samostatný senzor pre kefalometrické snímkovanie - Možnosť polohovania pacienta Face to Face v stoji alebo v sede - Zameranie pacienta pomocou laserových lúčov Áno
Možnosť využitia aj pre deti (detský mód) Áno
Inteligentný riadiaci softvér (mechanizmus), pre minimalizáciu dávky žiarenia bez negatívnych vplyvov na kvalitu obrazu Áno
Požadované panoramatické parametre: Štandardné panoramatické programy Detský program Maxillary sinus LA TMJ Áno
Bitewing projekcie alebo segmentované panoramatické programy. Rýchle skenovanie Ano
Predprogramované filtre obrazu min. 3
Požadované kefalo parametre: Detský program Latero -Lateral Frontal AP/PA Submento Vertex Carpus FULL-CEPH projekcia s redukciou expozície na štítnu žľazu Áno
Predprogramované filtre obrazu min. 3
Automatický tracing anatomických štruktúr Rýchle skenovanie Áno
Detský program Ano
Špeciálne programy – stomatologiaký, implatologický, endodoncia, pre ušné vyšetrenie, vyšetrenie horných ciest dýchacích . Ano
Snímače: Snímač s priamou konverziou RTG žiarenia pre panoramatické a 3D snímkovanie CSL alebo TFT
Snímač s priamou konverziou RTG žiarenia pre kefalo snímkovanie CCD
Škála šedej na senzoroch min. 16 bit
Akvizičná stanica / ovládací panel Pre riadenie chodu zariadenia, akvizíciu snímok a  modul pre export dát na PACS Áno
Export dát na prenosné záznamové médium (CD/DVD/ USB flash disk) ÁNO
Náhľadový LCD monitor min. 21“
Ovládací panel dotykový Možnosť úpravy údajov pacienta Spracovanie obrazu Akvizičná pracovná stanica v DICOM formáte Ano
Požiadavka pre pripojiteľnosť: Implementácia do Komplexného Nemoc. informačného systému - pripojenie do existujúcej infraštruktúry, napojenie na pacientský systém  na úrovni výmeny žiadaniek a spracovania pacientskej dokumentácie a ich automatického zápisu, integrácia na úrovni PACS. Predpokladaná cena za pripojenie  musí byť zahrnutá v cene prístroja. Áno
Softvér: vrátane programových užívateľských licencií (min. 10) s možnosťou rozšírenia Áno
Autorizácia výrobcu o oprávnení dodávať, predávať inštalovať a servisovať ponúkaný tovar Ano.
Východisková odborná prehliadka a odborná skúška dodaného elektrického zariadenia, vrátane protokolu o preberacej skúške zdroja ionizujúceho žiarenia Ano
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za  neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je zdravotnícky prístroj - Stomatologický digitálny CBCT - 3D panoramatický RTG prístroj, ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "prístroj“).
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o prístroji, minimálne v rozsahu - názov a typ prístroja, názov výrobcu prístroja).
3.0 Dodávateľ je povinný dopraviť prístroj na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - KÚČTCH.
3.1 Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát,  vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
3.2 Dodávateľ po dodaní - prístroj inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Prístroj sa považuje za prevzatý objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu.  Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu.
3.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu prístroja príslušný personál objednávateľa najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa prevzatia prístroja objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu.
3.4 Dodávateľ je povinný dodať prístroj nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný. Objednávateľ je oprávnený neprevziať prístroj dodaný po častiach.
3.5 Prístroj sa považuje za riadne dodaný ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi).
4.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania prístroja) je najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5.0 Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní prístroja (bod 3.5).
5.1 Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
6.0 Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
6.1  Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňovéhodokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi nadoplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanejfaktúry objednávateľovi.
7.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na objednávateľovi Položkový rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 7.1.
7.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
7.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení  eskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
8.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť objednávateľovi:
a) Technickú dokumentáciu, resp. prospektový materiál ponúkaného prístroja s popisom technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístroja.
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka.
c) Vyhlásenie o zhode.
d) predložiť doklad o pridelení ŠUKL kódu.
9.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 2.0, bod 3.1, bod 7.0, bod 7.1 a bod 8.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 2.0, bod 3.1, bod 7.0, bod 7.1 a bod 8.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov a dodávateľ  dôvody oprávnených pochybnosti objednávateľa neodstráni, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
11.0 Dodávateľ je povinný prístroj dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia prístroja si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky.
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania prístroja je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 8.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním prístroja. Objednávateľ je povinný informovať  dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti.
13.0 Záručná doba na predmet zmluvy je 60 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu (bod 3.2).
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby   prístroja počas trvania záručnej doby.
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje dostaviť sa k miestu poruchy do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu.
14.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
14.4 Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
14.5 Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
15.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v bodoch 14.0 a 14.3 Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
16.0 Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho  štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné.
17.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
18.0 Predmet zmluvy je hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu a Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak poskytovateľ finančných prostriedkov (príslušný orgán štátnej správy – ministerstvo), ktorý má realizovať financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
19.0 Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
20.0 Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
21.0 Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.06.2020 00:00 — 31.08.2020 23:59

1,00 ks

83 250,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.06.2020 12:20

08.06.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 316
 52
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2020 08:12 - Vstupná ponuka 83 250,00 € Cena bez DPH
08.06.2020 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 83 050,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS