• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2020 13:50

Detail zákazky Z202011677

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2020 13:50

Základné údaje

Z202011677

OF-213864

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4776008

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

36370053

SELVIT, spol. s r.o.

Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezpečnostno-technická kontrola / kalibrácia infúznych dávkovačov

infúzny dávkovač , bezpečnostnotechnická kontrola , kalibrácia

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 71356100-9 - Technická kontrola

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostno - technická kontrola / kalibrácia infúznych dávkovačov
Funkcia
Bezpečnostno - technická kontrola je povinná v stanovených intervaloch podľa normy EN 60601
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
infúzny dávkovač Braun ks 50
infúzny dávkovač Brno Compact ks 16
infúzny dávkovač Alaris GW ks 10
infúzny dávkovač Agilia ks 15
infúzny dávkovač Volumed VP 7000 ks 10
infúzny dávkovač Terumo ks 19
infúzny dávkovač Perfusor ks 15
infúzny dávkovač Hedy ks 7
infúzny dávkovač Baxter ks 15
infúzny dávkovač Enmind ks 16
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia: sídlo objednávateľa
Záujemca o poskytnutie požadovanej služby musí spĺňať legislatívne požiadavky na dodávku služby v rámci Slovenskej republiky
Dodávateľ vystaví kalibračný protokol a servisný výkaz prác uvedených prístrojov a každý okalibrovaný prístroj označí  kalibračnou nálepkou, ktorá sa nesmie odliepať z povrchu prístroja a musí byť odolná na zvýšenú dezinfekciu a manipuláciu s prístrojom
Ak prístroj z dôvodu poruchovosti nie je možné okalibrovať , je potrebné ho bez úkonu kalibrácie a BTK vrátiť späť, a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa písomného informovanie objednávateľa
Prístroje , na ktorých nebude možné vykonať kalibráciu a BTK nebudú podliehať fakturácii
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky , rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Spôsob, čas a miesto dodania služby :
a) termín poskytnutia  služby je najneskôr do 60 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do15:30 hod., po dohode s oddeleniami mimo pracovnej doby.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodanej služby, jej celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, preberací protokol.
c) termín poskytnutia služby oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu.
d) kontaktná osoba objednávateľa a jej e mailová adresa  bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ má v prípade odstúpenia od zmluvy  z dôvodov na strane dodávateľa,  nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 30 dní od nadobudnutia účinnosti odstúpenia.
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi.
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia poskytovanej služby. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol.
- Cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu.
Dohodnutú cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku.
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Sankcie:
- V prípade omeškania vykonania poskytovanej služby má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až e) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
Dodávateľ môže požadovať:
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich inými  spôsobmi upravenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska .
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy v prípadoch, ktoré ustanovuje Obchodný zákonník a zároveň v prípadoch, ak dodávateľ:
a) nedodrží termín poskytovanej služby dohodnutý v zmluve, resp. v objednávke
b) neposkytne službu v požadovanej kvalite, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné pri poskytovanej službe
d), ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska.
e) nedodrží ktorúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v tomto opisnom formulári
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa
Súčasne s uplatnením práva odstúpiť od zmluvy objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
Objednávateľ následne po odstúpení od zmluvy s dodávateľom môže:
-vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaná služba bude vykonaná adekvátne dohodnutému účelu.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky nedostatky služby, zistené pri preberaní dodanej služby, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené nedostatky služby odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za nedostatky služby v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný  v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nepôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy
,alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona a o verejnom obstarávaní.
Ochrana osobných údajov:
1.    Poskytovateľ služby  je povinný poučiť všetky fyzické osoby,  ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy  mlčanlivosťou. Poskytovateľ služby predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná  fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše.  Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce  na pracoviskách objednávateľa,  kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2.    Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3.    Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4.    Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní  je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“:  P O U Č E N I E  o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5.    Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť :
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa  v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záruka minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12.06.2020 07:00 — 07.09.2020 16:00

1,00 súhrn položiek definovaných v technickom opise

12 110,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.06.2020 13:48

09.06.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 576
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2020 12:12 - Vstupná ponuka 12 110,00 € Cena bez DPH
09.06.2020 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka 10 082,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS