• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2020 11:49
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2020 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2020 13:25

Detail zákazky Z202011675

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2020 11:49
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2020 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2020 13:25

Základné údaje

Z202011675

OF-214075

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4771146

Objednávateľ

17055202

Stredná odborná škola dopravná, Školská 66, Trenčín

Školská 66, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

51966255

BCF ENERGY, s. r. o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie alebo ekvivalent

elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie alebo ekvivalent
Funkcia
prevádzkovanie školy, internátu, školskej kuchyne
Predmetom zákazky je dodávanie elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba rok 2021 MWh 230
Maximálna rezervovaná kapacita (MRK) len vn a vvn kW 420
Rezervovaná kapacita kW 110/12
Dohodnutá distribučná sadzba X2 X2
Tolerancia odberu MWh 184 276
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dohodnutý účinník (cos fí) 0,95 - 1
EIC kód odberného miesta 24ZZS8413460000U
Cena vrátane distribúcie a spotrebnej dane
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ a Dodávateľ sú povinní riadiť sa pri Plnení všeobecne záväznými právnymi predpismi pre oblasť energetiky (Energetické predpisy), najmä zákonom č. 250/2012 Z.z., zákonom č. 251/2012 Z.z., vyhláškou č. 24/2013 Z.z. a ďalšími predpismi vydanými na základe uvedených zákonov.
Kvalita Plnenia sa riadi Energetickými predpismi.
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie elektriny a prípadov Vyššej moci.
Podmienky súvisiace s distribúciou elektriny upravuje prevádzkový poriadok príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy, do ktorej je odberné miesto Objednávateľa pripojené.
Ak Objednávateľ spĺňa Energetickými predpismi a na ich základe vydanými rozhodnutiami stanovené podmienky pre priznanie postavenia malého podniku, dodávka elektriny je považovaná v zmysle zákona č. 250/2012 Z.z. za regulovanú činnosť a riadi sa pravidlami určenými Energetickými predpismi
Obchodné podmienky Dodávateľa a rozhodnutie o určení cien za dodávku malým podnikom, schválené rozhodnutím Úradu pre reguláciu sieťových odvetví, sú pre zmluvné strany záväzné.
Zmluva
Zmluvné obdobie združenej dodávky elektriny do OM Objednávateľa je obdobie uvedené v Zmluve,, pričom začiatok dodávky sa riadi Energetickými predpismi a nemôže byť skôr ako 25 dní po dátume uzavretia Zmluvy. Zmluvné obdobie je od   1.1.2021 do 31.12.2021
Objednávateľ je povinný zabezpečiť, že OM bude pripojené do distribučnej sústavy PDS, ako aj ukončenie zmluvy o dodávke elektriny s aktuálnym dodávateľom elektriny ku dňu predchádzajúcemu dňa začatia dodávky na základe Zmluvy.
Objednávateľ je povinný poskytnúť Dodávateľovi za účelom riadneho dodania či poskytnutia Plnenia v potrebnej dobe nevyhnutnú súčinnosť.
Súčinnosťou Objednávateľa sa nerozumie plnenie alebo suplovanie povinností Dodávateľa vyplývajúcich zo či príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zmluvu je možné ukončiť len z dôvodov uvedených v OP Elektronického trhoviska alebo vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zmluvné strany sa zaväzujú postupovať v prípade hroziaceho alebo existujúceho stavu núdze v elektroenergetike podľa príslušných právnych predpisov
Informácie o:
- spôsobe oznámenia a lehotách a všeobecné poučenie o režime dodávky poslednej inštancie a dodávateľovi poslednej inštancie,
- povinnostiach Dodávateľa súvisiacich so štandardmi kvality vrátane ich vyhodnocovania,
- spôsobe oznámenia termínu výmeny určeného meradla a informácie o dôvodoch výmeny určeného meradla,
- náhradnom spôsobe určenia množstva dodaného tovaru v prípade poruchy určeného meradla alebo mimo určeného termínu odpočtu
- neoprávnenom odbere elektriny a podmienkach obmedzenia a prerušenia distribúcie alebo dodávky elektriny,
-o mieste, spôsobe a lehotách na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnanie sporov
sú súčasťou obchodných podmienok dodávky elektriny a sú zverejnené na webovom sídle Dodávateľa
Objednávateľ nie je povinný odobrať presne určené množstvo Tovaru, jeho záväzok odobrať Tovar sa považuje za splnený, ak odoberie počas trvania Zmluvy (ak Zmluva trvá viac ako 1 rok v každom roku jej trvania) množstvo Tovaru v tolerancii ± 20 % predpokladaného ročného odberu uvedeného v Zmluve
Súčasťou Zmluvy sú ja OP dodávky elektriny Dodávateľa pre kategóriu odberateľov, do ktorej patrí Objednávateľ, pričom tieto sa uplatňujú v rozsahu, v ktorom nie sú v rozpore so Zmluvou. OP Dodávateľ zašle Objednávateľovi na vyžiadanie, ak nie sú dostupné na webovom sídle.
Meranie:
Miestom plnenie Zmluvy je OM Objednávateľa, pripojené do sústavy PDS. Technické údaje a identifikácie OM Objednávateľa ( EIC kód) je uvedená v Technickej špecifikácií predmetu.
Tovar sa považuje za prevzatý Objednávateľom prechodom Tovaru cez výstupnú prírubu určeného meradla inštalovaného a prevádzkovaného PDS pre OM Objednávateľa.
Meranie dodaného množstva Tovaru vykonáva v súlade Energetickými predpismi prevádzkovateľ sústavy, do ktorej je odberné zariadenie Objednávateľa pripojené, pričom takto určené množstvo dodaného Tovaru je pre Objednávateľa a Dodávateľa záväzné.
Možnosť reklamácie alebo žiadosti o preskúšanie určeného meradla v súlade s Energetickými predpismi nie je týmto dotknutá.
Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe elektriny po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky toho merania, prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle.
Dodávka
Za dodanie ucelenej časti Plnenia je považovaná časť Plnenia, ktorej veľkosť je určená príslušným PDS odpočtom určeného meradla v súlade s Energetickými predpismi.
Dodávka elektriny je považovaná za opakované plnenie poskytované Dodávateľom Objednávateľovi v mesačných lehotách počas celého obdobia dodávky dohodnutého v Zmluve
Cena
Objednávateľ sa zaväzuje včas dodané Plnenie dohodnutým spôsobom prevziať a zaplatiť zaň Dodávateľovi dohodnutú cenu.
Dodávateľ bude časť ceny predstavujúcu cenu za činnosti súvisiace s dodávkou elektriny a ostatné regulované položky fakturovať vo výške určenej príslušnými cenovými rozhodnutiami upravujúcimi ich výšku
Súčasťou Zmluvy je určenie dohodnutej jednotkovej ceny za Tovar a cena za činnosti súvisiace s dodávkou elektriny a ostatné regulované položky vo výške určenej príslušným cenovým rozhodnutiami upravujúcimi ich výšku , účinnými v čase uzavretia Zmluvy.
Jednotková cena Tovaru je stanovená dohodou zmluvných strán ako cena pevná, konečná a nemenná.
Ak Objednávateľ spôsobí, že Dodávateľovi budú PDS vyfakturované platby v súlade s Energetickými predpismi alebo rozhodnutiami určujúcimi platby súvisiace s dodávkou elektriny, má Dodávateľ právo tieto platby vyfakturovať Objednávateľovi v nezmenenej výške spolu s Cenou.
Cena je v Zmluve uvedená bez DPH a iných aplikovateľných daní a poplatkov. Cena obsahuje celkovú cenu za dodávku elektrickej energie, cenu za distribúciu a ostatné regulované poplatky určené rozhodnutím ÚRSO.
Fakturácia
Dodávateľ fakturuje Plnenie podľa údajov oznámených PDS, do ktorej je OM Objednávateľa pripojené, zistených odpočtom určeného meradla alebo podľa údajov o spotrebe určených na základe typového diagramu odberu alebo iným spôsobom na základe Energetických predpisov.
Dodávateľ bude fakturovať Objednávateľovi cenu na základe skutočne odobratého množstva Tovaru Objednávateľom.
Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Vyúčtovacím obdobím, za ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla, je kalendárny mesiac alebo rok. Vyúčtovacie obdobie určuje PDS.
Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
K príslušnej Cene alebo jej časti bude Dodávateľ, ktorý je osobou registrovanou pre DPH, fakturovať aj DPH a iné aplikovateľné dane a poplatky v súlade s príslušnými právnymi predpismi účinnými v deň vzniku daňovej povinnosti a Objednávateľ sa zaväzuje ich uhradiť spolu s Cenou.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 66, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

230,00 MWh

39 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2020 11:55

08.06.2020 11:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2020 12:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 103
 59
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2020 12:36 - Vstupná ponuka 38 309,32 € Cena s DPH
08.06.2020 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka 34 746,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS