• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2020 12:50

Detail zákazky Z202011639

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2020 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2020 12:50

Základné údaje

Z202011639

OF-213585

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4771104

Objednávateľ

151564

DataCentrum

Cintorínska 5, Bratislava, 81488, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Support CyberArk na 1 rok

Údržba a oprava softvéru

  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Údržba a oprava softvéru (od 1.7.2020 do 30.6.2021)
Funkcia
Support CyberArk 1 rok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PIM Enterprise Infra:CPM+Unlimited passwords+PVWA+HA 1 PSM for DB +10 PSM for Server +25 Users ks 1
50 EPV Users ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PIM Enterprise Infra:CPM+Unlimited passwords+PVWA+HA1 PSM for DB +10 PSM for Server +25 Users CA-MAINT-EU
50 EPV Users CA-MAINT-EU
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky.
Dodávateľ je partnerom výrobcu, alebo poskytovateľa podpory. Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy poskytne mailom objednávateľovi informáciu o tomto partnerstve.
Dodávateľ je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedeného Ministerstvom spravodlivosti SR.
Nedodržanie predchádzajúcich povinnosti sa považuje za podstatné porušenie povinností Dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vzhľadom na používané SW a HW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
Platba vopred, do 30 dní po zahájení plnenia predmetu zmluvy a doručení faktúry.
Plnenie zmluvy je od 1.7.2019 do 30.6.2020.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2020 00:00 — 30.06.2021 23:59

2,00 ks

13 128,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2020 09:37

08.06.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2020 13:15 - Vstupná ponuka 12 960,00 € Cena s DPH
05.06.2020 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka 12 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS