36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
31347827
Lohmann & Rauscher, s.r.o.
Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK
Jednorazový operačný set by-pass
By-pass, set operačný
Tovar, Služba
1. Jednorazový operačný set by-pass
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový operačný set (spotrebný) používaný pri kardiochirurgických operáciách používaný na zabezpečenie krytia pracovnej plochy, operačného poľa a personálu počas operačného zákroku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet: | ks | 0 | 580 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Musí obsahovať nasledovné produkty: | |
1.1 Produkt č.1 - Operačné krycie obalové rúško stola | |
1.1.1 počet: | 1 kus |
1.1.2 dvojvrstvová polyethylénová fóliová rúška na stolík potiahnutá polypropylénom, v ktorej musia byť zabalené produkty setu č.2 až č.13 | |
1.1.3 musí zabraňovať prepúšťaniu tekutiny | |
1.1.4 musí byť extrémne odolná proti roztrhnutiu | |
1.1.5 skladanie rúšky musí byť protismerné | |
1.1.6 z dôvodu zabezpečenia sterility pri manipulácii musí byť farebne odlíšená sterilná a nesterilná strana rúšky | |
1.1.7 požadovaný rozmer: | 160 cm x 200 cm (tolerancia ±10 cm x ±10 cm) |
1.2 Produkt č.2 - Uterák | |
1.2. počet: | 4 kusy |
1.2.2 vysoko savý uterák z netkanej textílie spevnenej za sucha, ktorý sa po jeho namočení nerozpadáva | |
1.2.3 požadovaný rozmer: | 30 cm x 38 cm (tolerancia ±2 cm x ±2 cm) |
1.3 Produkt č.3 - Plášť typ č.1 | |
1.3.1 počet: | 1 kus |
1.3.2 hypoalergénny, bez latexu a kolofónia, určený pre použitie pre výkonový stupeň vysoký a pre vyššiu termofyzickú záťaž | |
1.3.3 požadovaná dĺžka plášťa: | 135 cm (tolerancia ±5 cm) |
1.3.4 požadovaná šírka plášťa v ramenách: | 20 cm (tolerancia ±1 cm) |
1.3.5 musí byť vyrobený z materiálu 40% polyester / 60% celulóza (tolerancia ±10% u oboch materiálov), musí byť hypoalergénny, bez latexu a kolofónia | |
1.3.6 požaduje sa pravoľavé zapínanie v oblasti krku s dĺžkou vrchného dielu (pravý diel) 6 cm a spodného dielu (ľavý diel) 13 cm, ktoré bude zabezpečovať bezpečné zapínanie, ktoré sa nesmie počas výkonu roztvárať | |
1.3.7 požaduje sa manžeta plášťa s dĺžkou 9 cm (tolerancia ±1 cm), vyrobená z nedráždivej jemnej polyesterovej tkaniny | |
1.3.8 požaduje sa konštantná pevnosť v ťahu za sucha a mokra: | ≤ 40 kPa |
1.3.9 požaduje sa uvoľňovanie častíc materiálu plášťa: | ≤ 4,0 Log10 (sčítanie častíc) |
1.3.10 zavinovacie úväzky musia byť v počte 2 ks, pripevnené bezpečnostnou záplatou proti prístupu mikroorganizmov | |
1.3.11 jednotlivé diely plášťa musia byť spojené dvojitým lemom šitia a vrstvenia, pre zabezpečenie absolútnej minimalizácie rizika prístupu mikróbov | |
1.4 Produkt č.4 - Plášť typ č.2 | |
1.4.1 počet: | 1 kus |
1.4.2 hypoalergénny, bez latexu a kolofónia, určený pre použitie pre výkonový stupeň vysoký a pre vyššiu termofyzickú záťaž | |
1.4.3 požadovaná dĺžka plášťa: | 155 cm (tolerancia ±5 cm) |
1.4.4 požadovaná šírka plášťa v ramenách: | 20 cm (tolerancia ±1 cm) |
1.4.5 musí byť vyrobený z materiálu 40% polyester / 60% celulóza (tolerancia ±10% u oboch materiálov), musí byť hypoalergénny, bez latexu a kolofónia | |
1.4.6 požaduje sa pravoľavé zapínanie v oblasti krku s dĺžkou vrchného (pravý diel) 6 cm a spodného (ľavý diel) 13 cm, ktoré bude zabezpečovať bezpečné zapínanie, ktoré sa nesmie počas výkonu roztvárať | |
1.4.7 požaduje sa manžeta plášťa s dĺžkou 9 cm (tolerancia ±1 cm), vyrobená z nedráždivej jemnej polyesterovej tkaniny | |
1.4.8 požaduje sa konštantná pevnosť v ťahu za sucha a mokra: | ≤ 40 kPa |
1.4.9 požaduje sa uvoľňovanie častíc materiálu plášťa: | ≤ 4,0 Log10 (sčítanie častíc) |
1.4.10 zavinovacie úväzky musia byť v počte 2 ks, pripevnené bezpečnostnou záplatou proti prístupu mikroorganizmov | |
1.4.11 jednotlivé diely plášťa musia byť spojené dvojitým lemom šitia a vrstvenia, pre zabezpečenie absolútnej minimalizácie rizika prístupu mikróbov | |
1.5 Produkt č.5 - Rukavice typ č.1 | |
1.5.1 počet: | 1 pár |
1.5.2 latexové, bezpúdrové, hypoalergénne, s vnútornou zosieťovanou syntetickou vrstvou, s možnosťou mikrozdrsnených končekov prstov | |
1.5.3 farba: | biela |
1.5.4 požadovaná veľkosť: | č. 6,5 |
1.5.5 požadovaná dĺžka: | 260 cm (bez tolerancie) |
1.5.6 požaduje sa vnútorná zosieťovaná syntetická vrstva | |
1.5.7 požadovaná hrúbka: | steny min. 0,19 mm |
1.5.8 požaduje sa hladkostenný materiál rukavíc | |
1.5.9 požaduje sa plne anatomický tvar rukavíc so zahnutými prstami zodpovedajúci prirodzenému uvoľnenému držaniu ruky | |
1.5.10 požadovaná úroveň kvality AQL 1,0 | |
1.6 Produkt č.6 - Rukavice typ č.2 | |
1.6.1 počet: | 1 pár |
1.6.2 latexové, bezpúdrové, hypoalergénne, s vnútornou zosieťovanou syntetickou vrstvou, s možnosťou mikrozdrsnených končekov prstov | |
1.6.3 farba: | biela |
1.6.4 požadovaná veľkosť: | č. 7,5 |
1.6.5 požadovaná dĺžka: | 260 cm (bez tolerancie) |
1.6.6 požadovaná hrúbka steny: | min. 0,19 mm |
1.6.7 požaduje sa hladkostenný materiál rukavíc | |
1.6.8 požaduje sa plne anatomický tvar rukavíc so zahnutými prstami zodpovedajúci prirodzenému uvoľnenému držaniu ruky | |
1.6.9 požadovaná úroveň kvality AQL 1,0 | |
1.7 Produkt č.7 - Návlek na inštrumentačný stolík | |
1.7.1 počet: | 1 kus |
1.7.2 teleskopický skladaný, s antistatickou úpravou | |
1.7.3 požadovaný rozmer návleku: | 80 cm x 145 cm (bez tolerancie) |
1.7.4 požadovaný rozmer polypropylénovej textílie 75 cm x 90 cm (bez tolerancie), polypropylén musí byť pri námahe odolný voči oddeľovaniu sa od podkladovej polyethylénovej vrstvy | |
1.7.5 požaduje sa, aby materiál polyethylénu bol pevne spojený a pri námahe bol odolný voči oddeľovaniu sa od podkladovej polyethylénovej vrstvy | |
1.8 Produkt č.8 - Krabica s vekom | |
1.8.1 počet: | 1 kus |
1.8.2 musí byť potiahnutá s voskom | |
1.8.3 musí byť odolná voči navlhnutiu po vložení mokrého materiálu počas zákroku | |
1.8.4 musí obsahovať: | |
I. striekačka typ č.1 | |
I.1 počet: | 1 kus |
I.2 luer lock násada | |
I.3 2 - dielna | |
I.4 požadovaný objem: | 2 ml (bez tolerancie) |
II. striekačka typ č.2 | |
II.1 počet: | 1 kus |
II.2 luer lock násada | |
II.3 3 - dielna | |
II.4 požadovaný objem: | 10 ml (bez tolerancie) |
III. striekačka typ č.3 | |
III.1 počet: | 1 kus |
III.2 luer lock násada | |
III.3 2 - dielna | |
III.4 požadovaný objem: | 20 ml (bez tolerancie) |
IV. jednorazová kanyla typ č.1 | |
IV.1 počet: | 1 kus |
IV.2 požadovaná hrúbka: | G22 |
IV.3 požadovaný rozmer: | 0,7 mm x 30 mm (bez tolerancie) |
V. jednorazová kanyla typ č.2 | |
V.1 počet: | 1 kus |
V.2 požadovaná hrúbka: | G18 |
V.3 požadovaný rozmer: | 1,2 mm x 40 mm (bez tolerancie) |
VI. skalpel typ č.1 | |
VI.1 počet: | 1 kus |
VI.2 požadovaná veľkosť: | č. 11 |
VI.3 vyrobený z ušľachtilej ocele | |
VII. skalpel typ č.2 | |
VII.1 počet: | 1 kus |
VII.2 požadovaná veľkosť: | č. 20 |
VII.3 vyrobený z ušľachtilej ocele | |
VIII. odsávacia hadica | |
VIII.1 počet: | 1 kus |
VIII.2 s variabilnými koncovkami po oboch stranách na napojenie odsávača PVC a odsávacieho vaku, ktoré neprepúšťajú tekutinu | |
VIII.3 požadovaná veľkosť: | CH:25 |
VIII.4 požadovaná dĺžka: | min. 300 cm |
1.9 Produkt č.9 - Ortopedický návlek na nohu | |
1.9.1 počet: | 1 kus |
1.9.2 vyrobený z polyetylénovej fólie potiahnutej polypropylénovou vrstvou | |
1.9.3 požadovaný rozmer: | 33 cm x 55 cm (tolerancia ±2 cm x ±2 cm) |
1.10 Produkt č.10 - Lepiaci pásik | |
1.10.1 počet: | 1 kus |
1.10.2 polyethylénový, zabalený v silikónovom obale a vložený do návleku na nohu | |
1.10.3 požadovaný rozmer: | 9 cm x 50 cm (tolerancia ±1 cm x ± 1 cm) |
1.11 Produkt č.11 - Operačná rúška s lepením typ č.1 | |
1.11.1 počet: | 1 kus |
1.11.2 vyrobená z dvojvrstvového materiálu z polypropylénu napolyethylénovej fólii, pričom materiál rúšky neodráža lúče svetelnej operačnej lampy | |
1.11.3 požaduje sa minimálna pevnosť v ťahu rúšky za sucha a mokra pozdĺžne 102 N a priečne 55 N (testované EN 29073-3, norma 13795) | |
1.11.4 požaduje sa rýchlosť sania: | min. 80% (v súlade s normou ISO 9073-11) |
1.11.5 požaduje sa absorpčná schopnosť: | min. 250 ml/m2 |
1.11.6 rúška musí nasávať tekutiny po celej ploche | |
1.11.7 požaduje sa lepiaci okraj o šírke: | min. 4,5 cm max. 6 cm |
1.11.8 pre zabezpečenie rýchlej manipulácie pri príprave výkonu sa požaduje úchopová časť adhezívnej pásky v šírke 2 cm x 5 cm (bez tolerancie) na ukončení | |
1.11.9 požaduje sa trojdielne lepenie v rozmedzí: | 15 cm, 70 cm, 15 cm (bez tolerancie) |
1.11.10 požadovaný rozmer rúšky: | 160 cm x 250 cm (tolerancia ±10 cm x ±10 cm) |
1.11.11 lepiaci materiál rúšky sa v prípade zlepenia musí dať opätovne rozlepiť bez roztrhnutia, resp. iného poškodenia materiálu rúšky | |
1.11.12 požaduje sa označenie rúšky konštantnými piktogramami pre redukciu úpravy operačného procesu: prvý krok, pozícia rúška | |
1.12 Produkt č.12 - Operačná rúška s lepením typ č.2 | |
1.12.1 počet: | 1 kus |
1.12.2 vyrobená z dvojvrstvového materiálu z polypropylénu na polyethylénovej fólii, pričom materiál rúšky neodráža lúče svetelnej operačnej lampy | |
1.12.3 požaduje sa minimálna pevnosť v ťahu rúšky za sucha a mokra pozdĺžne 102 N a priečne 55 N (testované EN 29073-3, norma 13795) | |
1.12.4 požaduje sa rýchlosť sania: | min. 80% (v súlade s normou ISO 9073-11) |
1.12.5 požaduje sa absorpčná schopnosť: | min. 250 ml/m2 |
1.12.6 rúška musí nasávať tekutiny po celej ploche | |
1.12.7 požaduje sa lepiaci okraj o šírke: | min. 4,5 cm max. 6 cm |
1.12.8 pre zabezpečenie rýchlej manipulácie pri príprave výkonu sa požaduje úchopová časť adhezívnej pásky v šírke 2 cm x 5 cm (bez tolerancie) na ukončení | |
1.12.9 požadovaný rozmer rúšky: | 75 cm x 90 cm (tolerancia ±7,5 cm x ±9 cm) |
1.12.10 lepiaci materiál rúšky sa v prípade zlepenia musí dať opätovne rozlepiť bez roztrhnutia, resp. iného poškodenia materiálu rúšky | |
1.13 Produkt č.13 - Operačná rúška v tvare U | |
1.13.1 počet: | 1 kus |
1.13.2 vyrobená z trojvrstvového materiálu z polypropylénu na polyethylénovej fólii, pričom materiál rúšky neodráža lúče svetelnej operačnej lampy | |
1.13.3 s otvorom v tvare U - s trojdielnym lepením kopírujúcim otvor po celom obvode nástrihu so šírkou: | min. 4,5 cm max. 6 cm |
1.13.4 požadovaný rozmer rúšky: | 260 cm x 225 cm (tolerancia ±10 cm x ±10 cm) |
1.13.5 požadovaný rozmer U nástrihu: | 10 cm x 100 cm (bez tolerancie) |
1.13.6 požaduje sa v oblasti U nástrihu zosilnená polypropylénová vrstva v rozmere 50 cm x 100 cm, pričom zosilnená oblasť musí byť vo výške 45 cm (tolerancia ±2 cm) od horného okraja | |
1.13.7 požaduje sa, aby zosilnená vrstva na PE fólii bola nanesená v množstve 30 + 50 g/m2 polypropylénového materiálu | |
1.13.8 požaduje sa absorpčná schopnosť rúšky v oblasti operačného poľa: | min. 405 ml/m2 |
1.13.9 požaduje sa minimálna pevnosť v ťahu rúšky za sucha a mokrapozdĺžne 180 N a priečne 80 N (aj pri nasatí PE podkladu tekutinou) | |
1.13.10 pre zabezpečenie rýchlej manipulácie pri príprave výkonu sa požaduje úchopová časť adhezívnej pásky v šírke: | 2 cm x 5 cm (bez tolerancie) na ukončení |
1.13.11 rúška musí mať vysokú schopnosť kopírovať kónicku časť tela v oblasti operačného poľa | |
1.13.12 lepiaci materiál rúšky sa v prípade zlepenia musí dať opätovne rozlepiť bez roztrhnutia, resp. iného poškodenia materiálu rúšky | |
1.13.13 požaduje sa označenie rúšky konštantnými piktogramami pre redukciu úpravy operačného procesu: | prvý krok, pozícia rúška, nástrihu. |
1.14 Produkt č.14 - Hubka na čistenie koagulácie | |
1.14.1 z jednej strany lepiaca fólia na upevnenie k rúškovaniu, | |
1.14.2 druhá strana čistič koagulácie | |
1.14.3 požadovaná veľkosť: | 14,5 cm x 14,5 cm (tolerancia ±1 cm) |
2. časti setu musia byť zabalené v sterilnom obale, ktorý musí mať peel otváranie a v poradí časť č. 2,3,5,7,...,14. | |
3. smer ukladania od vrchu: časť č.2,3,5,7,..,14 (spodná časť). To z dôvodu zachovania sterility. | |
4. predná strana sterilného obalu musí obsahovať: | názov setu, zloženie setu, čiarový kód, exspiráciu, dve dokumentačné etikety, |
5. z dôvodu zabezpečenia neporušiteľnosti sterilného obalu počas jeho prepravy a manipulácie sa požaduje jeho balenie ešte v dvoch kartónových obaloch, | |
6. požaduje sa, aby bol set bez zápachu, sterilizovaný ethylenoxidom, | |
7. všetky súčasti setu musia spĺňať požiadavky High-performance štandardu EN 13796. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dohodnuté zmluvné obdobie, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
3. Požaduje sa dodanie tovaru: |
3.1 do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
3.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky) |
3.3 v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
3.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
3.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
4. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
5. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
6. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
a) aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
b) zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
c) s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou, ďalej len "legislatívna zmena ceny", |
d) s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
e) aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne a.s., DÔVERA zdravotná poisťovňa, a.s. a Union zdravotná poisťovňa, a.s., |
f) aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne a.s., DÔVERA zdravotná poisťovňa, a.s. a Union zdravotná poisťovňa, a.s., ďalej len "zoznamom zdravotnej poisťovne". |
8. V prípade, ak zmluvná cena bude vyššia ako je maximálna cena úhrady zdravotnej poisťovne uvedená v zozname zdravotnej poisťovne, je dodávateľ povinný, najneskôr však do 5 dní od účinnosti zmeny, objednávateľa o tejto zmene informovať a predložiť mu návrh ďalšieho postupu vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). V prípade, ak sa zmluvné strany podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od rámcovej dohody. |
9. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným t.j. dodávateľom po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk, resp. po elektronickej aukcii stane: |
- dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže |
alebo |
- dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže |
tak: |
9.1 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle objednávateľovi dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny; |
9.2 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
10. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
10.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od preukázania skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 10. tejto rámcovej dohody. |
11. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). V prípade, ak sa zmluvné strany podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, |
objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvu vypovedať s výpovednou dobou 1 mesiac. Výpovedná doba začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca. |
12. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
13. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
14. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v bodoch 8. - 13. tejto časti rámcovej dohody. |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
16. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa. |
==================================================================================================== |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
B.1 Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené doklady na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. E-mailová správa sa považuje za doručenú objednávateľovi momentom, kedy objednávateľ potvrdí prijatie e-mailovej správy odoslaním potvrdzujúceho e-mailu dodávateľovi. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Jednorazový operačný set by-pass", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
1. Osobitná požiadavka č. 1: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č. 2 - Sortiment ponúkaného tovaru tohto OF (ďalej len "Príloha č. 2") musia spĺňať verejným obstarávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky tohto OF (ďalej len "Príloha č. 1"). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú Prílohu č. 1. Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 2 spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
1.2 Vyplnenú Prílohu č. 2. Dodávateľ v Prílohe č. 2 uvedie ku každej položke predmetu zákazky všetky ponúkané produkty (sortiment), ktoré v plnom rozsahu spĺňajú v Prílohe č. 1 požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky. Produkt s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou bez DPH uvedený u príslušnej položky viditeľne označí (žltým podfarbením celého riadku). |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom písomne informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov uvedených v Prílohe č. 2, a to bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa, kedy zmena nadobudla účinnosť. Dodávateľ spolu s oznámením zmeny zašle objednávateľovi nové znenie Prílohy č. 2 a kópie dokladov, prostredníctvom ktorých preukáže oprávnenosť vykonaných zmien. |
1.3 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2. Prospektový materiál predloží uchádzač na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač. Dátový nosič musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1. |
Ak dodávateľ predkladá na jednom dátovom nosiči viac prospektových materiálov je povinný uviesť k nim informáciu, ktorého ponúkaného produktu sa daný prospektový materiál týka. Prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
2. Osobitná požiadavka č. 2: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č. 2 musia spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na určený výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zároveň musia byť označené značkou CE, čím dané označenie deklaruje, že vlastnosti určeného výrobku spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na určený výrobok kladené a rovnako deklaruje, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 2 sa požaduje predložiť: |
2.1 U všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2 neoverenú fotokópiu ES vyhlásenie o zhode a podklady k nemu, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
3. Osobitná požiadavka č. 3: |
Celková cena plnenia sa vypočíta ako súčet výsledných cien všetkých položiek predmetu zákazky, pričom výsledná cena príslušnej položky predmetu zákazky sa vypočíta ako súčin požadovaného počtu príslušnej položky predmetu zákazky s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou ponúkaného produktu k príslušnej položke predmetu zákazky uvedeného v Prílohe č. 2 (t.j. produkt označený žltým podfarbením). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 3 sa požaduje predložiť: |
3.1 Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 3 – „Kalkulácia ceny" tohto OF (ďalej len „Príloha č. 3“). Dodávateľ vyplní do prílohy č. 3 k príslušnej položke predmetu zákazky ten produkt, ktorý označil (žltým podfarbením) v Prílohe č. 2 (ako produkt s najvyššou jednotkovou cenou ponúknutý k príslušnej položke predmetu zákazky). |
B.2 Vzorky preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
a) na adresu objednávateľa, |
b) v uzatvorenej obálke označenej heslom "VZORKY - Jednorazový operačný set by-pass - NEOTVÁRAŤ", |
c) najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom. |
4. Osobitná požiadavka č. 4: |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 4 sa požaduje predložiť: |
4.1 Funkčné vzorky v počte 3 ks pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v Prílohe č. 2 za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa. Požaduje sa viditeľná identifikácia každej samostatne zabalenej vzorky: „Vzorka – X“ (kde „X" je názov ponúkaného produktu). |
==================================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKLADOV a VZORIEK Z HĽADISKA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí doklady a vzorky z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokladov a vzoriek predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY A VZORKY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE, |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokladov a vzoriek, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov a vzoriek vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade s rámcovou dohodou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
580,00 ks
21 744,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.06.2020 10:49
05.06.2020 11:00
05.06.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.06.2020 09:19 - Vstupná ponuka | 21 744,20 | € | Cena bez DPH |
03.06.2020 11:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 744,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: