• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2020 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2020 10:01
  •    Zrušenie zákazky
    10.06.2020 10:03

Detail zákazky Z202011564

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2020 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2020 10:01
  •    Zrušenie zákazky
    10.06.2020 10:03

Základné údaje

Z202011564

OF-213163

zrušená

Objednávateľ

00352314

"MAGNÓLIA" Zariadenie sociálnych služieb Hurbanovo

Športová 11, Hurbanovo, 94701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu

kuchynský odpad, jedlé oleje, tuky, biologicky rozložiteľný, zber, odvoz zneškodnenie, manipulácia s odpadmi

  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu.
Funkcia
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 200108 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad, 200125 - jedlé tuky a oleje.
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu: zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia a zeleniny, škrupiny z vajec a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108 kg, liter 27000 35000
Objem jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 200125 liter 100 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvencia zberu kuchynského odpadu minimálne 2 x týždenne v pravidelných intervaloch
Odber odpadov v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod., upresní sa podľa dohody zmluvných strán
Objem nádob na kuchynský odpad poskytnutých dodávateľom služieb 60 lit.
Objem nádob na jedlé tuky a oleje poskytnutých dodávateľom služieb 60 lit.,  1 ks za 6 mesiacov
Odberateľ odpadu je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere (odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) 6 ks = jeden odber
Jedlé tuky a oleje zber na základe výzvy objednávateľa a podľa skutočnej potreby
Nádoby na odpad nádoby musia byť plastové s poklopom, nepoškodené, čisté s označením litráže
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona 343/2015 Z.z. dohodli, že Rámcová dohoda je platná od jej účinnosti na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi : oprávnenie príslušného orgánu na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom, doklad o tom, že je prepravcom vedľajších živočíšnych produktov.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis ceny podľa jednotkových cien (jednotková cena za 1 liter alebo 1 kg odpadu) cez DPH aj s DPH.
Fakturácia služieb bude v mesačných intervaloch vždy do 10. dňa nasledujúceho mesiaca na základe skutočného množstva odpadu v predchádzajúcom mesiaci.
Odberateľ má povinnosť uhradiť správne vystavenú faktúru  za odber kuchynského odpadu  - do 30 dní .
K faktúre je potrebné priložiť denné zberné listy odpadu, s uvedením dátumu, menom a podpisom osôb poverených objednávateľom a dodávateľom.
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva podľa aktuálnej potreby.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z.z. sa funkčným celkom rozumie kompletná realizácia zazmluvnenej služby alebo ukončenie zmluvy.
Realizácia služby, ktorá nespĺňa požadovanú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
-ak dodávateľ  mešká s realizáciou služby o viac ako 2 pracovné dni
- dodávateľ služby poskytne verejnému obstarávateľovi predmet  rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s touto dohodou (napr. opätovné nekvalitné realizovanie služby v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky už aspoň  2x písomne upozornil.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športová 11, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

35 000,00 kg

3 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2020 10:13

10.06.2020 10:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2020 10:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 228
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS