• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2020 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 10:50

Detail zákazky Z202011558

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2020 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2020 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2020 10:50

Základné údaje

Z202011558

OF-214180

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4765687

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiareň HP LaserJet Pro M203dn

čiernobiela tlač, HP tlačiareň, duplex, sieť

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30232000-4 - Periférne vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň HP LaserJet Pro M203dn
Funkcia
Sieťová tlačiareň HP na rýchlu, kvalitnú a úspornú obojstrannú tlač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň HP LaserJet Pro M203dn ks 8
Rozlíšenie tlače DPI 1200
Rýchlosť čiernobielej tlače str./min 28
Kapacita vstupného zásobníka listov 250
Kapacita výstupného zásobníka listov 150
Doba čiernobielej tlače prvej strany s 6,7
Maximálne mesačné zaťaženie str./mesiac 30000
Operačná pamäť MB 256
Frekvencia procesora MHz 800
Spotreba (aktívna tlač) W 480
Spotreba (v stave "spánku") W 0,8
bežná spotreba elektrickej energie (TEC)-Blue Angel kWh/týž. 0,826
Hmotnosť kg 6,9
Výška mm 359,5
Hĺbka mm 624,4
Šírka mm 370,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače laserová čiernobiela
Rozhranie tlačiarne LAN, USB (2.0)
Funkcia automatická obojstranná tlač (duplex), AirPrint, manuálna obojstranná tlač
Formáty papiera A4, A5, B5
Vlastné formáty 76 × 127 mm až 216 × 356 mm
Podporované OS Windows 10 / Windows 8.1 / Windows 8 / Windows 7 / Vista, Mac OS X verzia 10.6 a vyššie, Linux, Unix
Podporované sieťové protokoly TCP/IP; IPv4; IPv6; Priamy režim IP; LPD; SLP; Bonjour; WS-Discovery; BOOTP/DHCP/AutoIP; WINS; SNMPv1/2/3; HTTP/HTTPS
Tlačové jazyky PCL5c, PCL6, PS, PCLm, PDF, URF, PWG
Ovládanie 3 svetelné kontrolky LED (pripravené, upozornenie, toner), 2 tlačidlá (pokračovať, zrušiť)
Displej nie
Typ napájania vstavaný zdroj napájania
Súčasťou balenia je napájací kábel, Dokumentácia, Software, Štartovací toner
Záruka minimálne 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Na tovar sa požaduje záruka min. 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nástup technika v sídle objednávateľa - do 24 hod. od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr.doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar pred tým, ako dodávateľ predloží návrh na plnenie zmluvy. V prípade nedodržania tejto požiadavky sa to považuje za podstatné porušenie kúpnej zmluvy a objednávateľ má právo odstúpenia od zmluvy.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Požadujeme dodávku nového tovaru v originálnom balení od výrobcu, nie repasované ani použité. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Objednávateľ do 3 dní odo dňa obdržania návrhu, ponuku odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Požadujeme dodávku tovaru minimálnej špecifikácie v technických vlastnostiach. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pokiaľ dodávateľ navrhne obstarávateľovi tlačiareň s nevyhovujúcimi technickými parametrami, obstarávateľ má právo takúto ponuku odmietnuť. Nedodaním predmetu obstarávania sa dodávateľ zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu 30% z ceny tovaru (predmetu obstarávania). Navyše obstarávateľ udelí dodávateľovi negatívnu referenciu
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH a potvrdený dodací list.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

19.06.2020 14:00

8,00 ks

1 076,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.06.2020 09:47

05.06.2020 09:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2020 10:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 48
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2020 10:14 - Vstupná ponuka 1 076,08 € Cena bez DPH
05.06.2020 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka 1 070,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS